MF Haarlem Barbeque

OOOHHH gelukkig ik voelde me al vergeten _O-

doet me goed om dit te horen :Y zeg maar wanneer :P ik ga namelijk ook nog zwaar op vakantie :Y

daar zijn we dus nog niet maar ik denk dat er nog meer op vakantie gaan dus zal wel daarna worden ofzo, lijkt me wel zo leuk voor jou en de anderen die nog op vakantie gaan
 
*O* *O* MF Haarlem Barbeque *O* *O*

[afbeelding]

Wanneer:

In veband met de vakanties van iedereen wacht ik nog even met een polletje. Voordat we alle zondagen erin zetten en iedereen ook door de weeks kan, wil ik eerst even inventariseren.

Waar:

Maar sowiezo hebben we een locatie nodig. Het zou eventueel bij mij op de campus kunnen, maar een mooi open veldje in Spaarnwoude zou ook wel leuk zijn.
Roept u maar!

Wat:

En natuurlijk hebben we ook vlees en een barbeque nodig. Het lijkt me het makkelijkst als één iemand het vlees regelt en iedereen gewoon geld aan diegene geeft. Het te besteden bedrag moeten we even overleggen.
Volgens mij heeft Dennis nog een barbeque staan, dus als we die kunnen/mogen lenen zou dat super zijn.



En natuurlijk mag een fototoestel niet ontbreken. _O-

Het gaat volgens mij een mooie barbeque worden! :Y *O*

ff mierenneuken :+ , als het toelaat zoals altijd ben ik ook van de partij :) :)
 
wij zouden ook willen komen. Dus kom op met de plek en tijd, datum bij dragen voor de BBQ.
*O* *O* *O* *O* *O*

Misschien in de buurt van IJmuiden, of wonnen daar geen mensen met een tuin of boer met weiland.
 
Laatst bewerkt:
wij zouden ook willen komen. Dus kom op met de plek en tijd, datum bij dragen voor de BBQ.
*O* *O* *O* *O* *O*

Misschien in de buurt van IJmuiden, of wonnen daar geen mensen met een tuin of boer met weiland.

Je staat er ook bij! *O*

De locatie staat nog helemaal niet vast, dus als je een mooie stek op het oog hebt, laat het maar weten! :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan