MF Haarlem Barbeque

hey ff wat anders, op de BBQ was/is het de bedoeling dat iedereen op de motor komt??

anders neem ik bekers (staan al bij Iwan en Manuela) en een fles bacardi mee :+

@ casper, bewaar jij die lever maar voor mij ok ;), die nieren heb ik niks aan :/
 
hey ff wat anders, op de BBQ was/is het de bedoeling dat iedereen op de motor komt??

anders neem ik bekers (staan al bij Iwan en Manuela) en een fles bacardi mee :+

@ casper, bewaar jij die lever maar voor mij ok ;), die nieren heb ik niks aan :/
Ik kom op de motor, het wordt toch goed weer zie ik *O* *O* *O*
 
*O* *O* Nog maar 3 nachtjes slapen *O* *O*

En mijn motor staat al bij MSH (wel nog in het kort parkeren vak! :P). Ik trouwens met een taxi met aanhanger :+
 
@BBQ-locatie: Prima plek daar, maar dan moet ik wel opgehaald worden na m'n werk. Ik ga niet dat kolere eind lopen met 12 kilo vlees. :N


@Nofri: Persoontje extra inpakken is geen probleem.
 
@BBQ-locatie: Prima plek daar, maar dan moet ik wel opgehaald worden na m'n werk. Ik ga niet dat kolere eind lopen met 12 kilo vlees. :N


@Nofri: Persoontje extra inpakken is geen probleem.
Is al geregeld slappe, je hoeft echt niet te lopen, en trouwens vanaf de garage bij mij is het 3 min. ;)
 
Is al geregeld slappe, je hoeft echt niet te lopen, en trouwens vanaf de garage bij mij is het 3 min. ;)

De plaats die Manuela aangaf is ook een heel andere plaats dan ik dacht dat het was. Dat is hemelsbreed ongeveer een kilometer. Dan loop je dus 20 km/u. Lukt mij niet met 12 kilo vlees hoor. ;)
Ik dacht namelijk dat het gewoon bij jou achter was, bij de Rondenburglaan dus.

Maar even wat anders, heb jij die BBQ kunnen regelen op je werk??
 
De plaats die Manuela aangaf is ook een heel andere plaats dan ik dacht dat het was. Dat is hemelsbreed ongeveer een kilometer. Dan loop je dus 20 km/u. Lukt mij niet met 12 kilo vlees hoor. ;)
Ik dacht namelijk dat het gewoon bij jou achter was, bij de Rondenburglaan dus.

Maar even wat anders, heb jij die BBQ kunnen regelen op je werk??
Kan ook (ROndenburglaan), maar daar is wel erg lastig parkeren (met auto's) en ze zijn bezig met het bouwen van het nieuwe restaurant... afzettingen enzo... niet echt gezellie... Dan mss redenburgsingel? Ook lastig parkeren, wel lekker dichtbij..
 
Hey guys... Erwin die eigenlijk mee zou gaan naar Bullay zou ook graag op de BBQ komen. Is dat een probleem? Ik zie namelijk dat er meer aanhangsel wordt meegenomen :+
 
Hey guys... Erwin die eigenlijk mee zou gaan naar Bullay zou ook graag op de BBQ komen. Is dat een probleem? Ik zie namelijk dat er meer aanhangsel wordt meegenomen :+
tuurlijk is hij welkom :Y


MFH is altijd open voor nieuwe mensen :Y
 
Ik kom op de motor, het wordt toch goed weer zie ik *O* *O* *O*

ik wilde eigenlijk die avond stappen, maar dat zit er waarschijnlijk toch niet in hoorde ik vandaag.
moet zondag ochtend iemand helpen, en dat gaat echt niet als ik ga feesten/stappen :N , dus even kijken hoe of wat :$
 
Terug
Bovenaan Onderaan