MF Haarlem Barbeque

ik wilde eigenlijk die avond stappen, maar dat zit er waarschijnlijk toch niet in hoorde ik vandaag.
moet zondag ochtend iemand helpen, en dat gaat echt niet als ik ga feesten/stappen :N , dus even kijken hoe of wat :$
Erwin is om 13:00 in Haarlem. Het idee is dat we een lekker stuk gaan rijden.. Nog meer gegadigden voor dit ritje??? *O*
 
Laatst bewerkt:
Erwin is om 13:00 in Haarlem. Het idee is dat we een lekker stuk gaan rijden.. Nog meer gegadigden voor dit ritje??? *O*
Denk het wel.. als ik die salade en meuk dan eerst ff bij Iwan kan afgooien... weet niet wat er nog van over blijft na een rit :X
 
Ik wil wel zorgen voor stokbrood + beleg (kruidenboter etc)
Vraagje van de organisatie.... hoeveel stokbrood neem je zaterdag mee? We zijn aan het inventariseren of we genoeg van alles hebben. Ik hoor het graag, want ik haal er met alle plezier nog een aantal bij de bakker aan de overkant.
 
Sven
is jou BBQ een op gas of...?


Erwin is om 13:00 in Haarlem. Het idee is dat we een lekker stuk gaan rijden.. Nog meer gegadigden voor dit ritje??? *O*

ik wil nog wel ff rijden, maar dan wil ik uiterlijk om 13:00 vertrekken en dan weer om 3 uur naar huis of zelfs ongeveer thuis zijn.
moet de BBQ naar Iwan brengen en dan misschien nog ff helpen met ........................................
of ik moet morgen al doe BBQ kunnen brenegn :?

kijken dus wel even, maar wil wel ff een rondje doen *D
 
Sven
is jou BBQ een op gas of...?ik wil nog wel ff rijden, maar dan wil ik uiterlijk om 13:00 vertrekken en dan weer om 3 uur naar huis of zelfs ongeveer thuis zijn.
moet de BBQ naar Iwan brengen en dan misschien nog ff helpen met ........................................
of ik moet morgen al doe BBQ kunnen brenegn :?

kijken dus wel even, maar wil wel ff een rondje doen *D

Oke, 13:00 word krap, maar als we bij mij voor verzamelen dan kan het wel :Y
 
Update op de stoelen;
Brw Nw-Vennep "doneert" tijdelijk 25 stoelen, samen met onze 7 stoelen hebben we dus geen stoelen meer nodig.
We hebben echter nog wel een tafel nodig, we hebben nu 2 - onze tuintafel en de picknicktafel uit mijn auto.. Wieowie heeft in de buurt (hoe dichterbij hoe minder tijd we kwijt zijn met rondrijden en verzamelen) een tafel beschikbaar...
 
Laatst bewerkt:
Update op de stoelen;
Brw Nw-Vennep "doneert" tijdelijk 25 stoelen, samen met onze 7 stoelen hebben we dus geen stoelen meer nodig.
We hebben echter nog wel een tafel nodig, we hebben nu 2 - onze tuintafel en de picknicktafel uit mijn auto.. Wieowie heeft in de buurt (hoe dichterbij hoe minder tijd we kwijt zijn met rondrijden en verzamelen) een tafel beschikbaar...

ik kan even kijken, maar weet het niet zeker

dus als iemand anders er zeker een heeft Graag
 
Sven
is jou BBQ een op gas of...?ik wil nog wel ff rijden, maar dan wil ik uiterlijk om 13:00 vertrekken en dan weer om 3 uur naar huis of zelfs ongeveer thuis zijn.
moet de BBQ naar Iwan brengen en dan misschien nog ff helpen met ........................................
of ik moet morgen al doe BBQ kunnen brenegn :?

kijken dus wel even, maar wil wel ff een rondje doen *D

Mijn bbq is een kolenbbq. Neem jij ook een bbq mee?
 
BBQ UPDATE

We BBQen gelijk zodra Sven klaar is met werken (zal zo rond 18:30 op locatie zijn), maar in principe zijn jullie vanaf 16:00 ook welkom :P Kunnen jullie eventueel helpen met uitladen, tentje opzetten, spullen overzetten etc. :z
 
BBQ UPDATE

We BBQen gelijk zodra Sven klaar is met werken (zal zo rond 18:30 op locatie zijn), maar in principe zijn jullie vanaf 16:00 ook welkom :P Kunnen jullie eventueel helpen met uitladen, tentje opzetten, spullen overzetten etc. :z
Komt goed chef!
 
Update op de stoelen;
Brw Nw-Vennep "doneert" tijdelijk 25 stoelen, samen met onze 7 stoelen hebben we dus geen stoelen meer nodig.
We hebben echter nog wel een tafel nodig, we hebben nu 2 - onze tuintafel en de picknicktafel uit mijn auto.. Wieowie heeft in de buurt (hoe dichterbij hoe minder tijd we kwijt zijn met rondrijden en verzamelen) een tafel beschikbaar...

Ik heb hier nog een inklapbare (de poten dan;)) tafel staan, die kan wel geleend worden :Y
 
Denkt iedereen die nog niet betaald heeft (en mij nog niet heeft gesproken) om morgen 10,- p.p. mee te nemen? :j
 
Laatst bewerkt:
Vraagje van de organisatie.... hoeveel stokbrood neem je zaterdag mee? We zijn aan het inventariseren of we genoeg van alles hebben. Ik hoor het graag, want ik haal er met alle plezier nog een aantal bij de bakker aan de overkant.
Ik dacht een stuk of 15. Maar kan ook meer halen.
 
Mijn bbq is een kolenbbq. Neem jij ook een bbq mee?

yep ik heb er nu een in de auto, even kijken of ik die morgenochtend kan brengen :Y , en dan nog ff stukje rijden en dan op naar de BBQ *D .
uhhhh heb jij wel al kolen of? anders moeten we morgen ochtend of zo ff kolen halen :Y en een flesje terpetine.


BBQ UPDATE

We BBQen gelijk zodra Sven klaar is met werken (zal zo rond 18:30 op locatie zijn), maar in principe zijn jullie vanaf 16:00 ook welkom :P Kunnen jullie eventueel helpen met uitladen, tentje opzetten, spullen overzetten etc. :z

dat was idd ook mijn bedoeling, daarom wil ik wel ff rijden tot een uurtje of 3 dan ff douche en op naar IPC (iwans partycentrum) :Y
 
yep ik heb er nu een in de auto, even kijken of ik die morgenochtend kan brengen :Y , en dan nog ff stukje rijden en dan op naar de BBQ *D .
uhhhh heb jij wel al kolen of? anders moeten we morgen ochtend of zo ff kolen halen :Y en een flesje terpetine.dat was idd ook mijn bedoeling, daarom wil ik wel ff rijden tot een uurtje of 3 dan ff douche en op naar IPC (iwans partycentrum) :Y

Ja, ik regel de bbq, kolen en aanmaakblokken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan