MF Haarlem Barbeque

heb net 2 zakjes kolen gehaalt :+
en uhhhh nicked nam ook zijn aanhang mee geloof ik he, staat alleen nog niet in de lijst :N

Maar jij neemt ook een kolenbbq mee toch? Dat neem ik alleen voor mijn bbq kolen mee.


En de aanhang van Nicked heb ik als het goed is al meegerekend. ;)
 
Maar jij neemt ook een kolenbbq mee toch? Dat neem ik alleen voor mijn bbq kolen mee.


En de aanhang van Nicked heb ik als het goed is al meegerekend. ;)

ja zo iets hoorde ik al, maar dacht zeg het nog eens voor de zekerheid :+
ik hoorde iets zeggen van 33 personen of zo, maar dat zal jij vast en zeker allemaal al lang weten :Y
 
ja zo iets hoorde ik al, maar dacht zeg het nog eens voor de zekerheid :+
ik hoorde iets zeggen van 33 personen of zo, maar dat zal jij vast en zeker allemaal al lang weten :Y

Vlees is wel genoeg denk ik hoor. ;) We hebben nu ongeveer 4,5 stukken vlees per persoon, aangezien ik veel varieer. We hebben veel verschillende soorten vlees, zodat er voor ieder wat wils is. We hebben dus alleen wat betreft het totaal aantal stukken vlees per soort wat minder.

En bovendien krijg je nu de wet van de grote getallen. Hoe groter de groep waarmee je gaat bbq'en, hoe minder vlees je nodig hebt per persoon. ;)
 
Vlees is wel genoeg denk ik hoor. ;) We hebben nu ongeveer 4,5 stukken vlees per persoon, aangezien ik veel varieer. We hebben veel verschillende soorten vlees, zodat er voor ieder wat wils is. We hebben dus alleen wat betreft het totaal aantal stukken vlees per soort wat minder.

En bovendien krijg je nu de wet van de grote getallen. Hoe groter de groep waarmee je gaat bbq'en, hoe minder vlees je nodig hebt per persoon. ;)

hoe meer bier, hoe minder vlees er gegeten word :+
 
Vlees is wel genoeg denk ik hoor. ;) We hebben nu ongeveer 4,5 stukken vlees per persoon, aangezien ik veel varieer. We hebben veel verschillende soorten vlees, zodat er voor ieder wat wils is. We hebben dus alleen wat betreft het totaal aantal stukken vlees per soort wat minder.

En bovendien krijg je nu de wet van de grote getallen. Hoe groter de groep waarmee je gaat bbq'en, hoe minder vlees je nodig hebt per persoon. ;)
Goed bezig svennie!!! :} :}
 
Iemand!!!

Update op de stoelen;
Brw Nw-Vennep "doneert" tijdelijk 25 stoelen, samen met onze 7 stoelen hebben we dus geen stoelen meer nodig.
We hebben echter nog wel een tafel nodig, we hebben nu 2 - onze tuintafel en de picknicktafel uit mijn auto.. Wieowie heeft in de buurt (hoe dichterbij hoe minder tijd we kwijt zijn met rondrijden en verzamelen) een tafel beschikbaar...

ik had namelijk gekeken of ik die van de camping mee kon nemen, maar die heeft mijn zuster nodig -O- .
dus als iemand nog een tafel heeft!!!
 
Iemand!!!ik had namelijk gekeken of ik die van de camping mee kon nemen, maar die heeft mijn zuster nodig -O- .
dus als iemand nog een tafel heeft!!!
Dàša heeft nog een tafel beschikbaar!! Die kan ik en Roy morgen onderweg vanuit (waar gingen we ook alweer naartoe, iets met "--meer") ophalen denk ik, die alvast droppen en dan naar Nieuw Vennep oid.
 
Toppie!!! Toppers ;)

@ Jozefientje 15 is top, dan doe ik daar niets meer aan.

Heb hier nog wel kruidenkaas staan van de vorige bbq EN sauzen! Dat neem ik allemaal mee... nou heb ik geen kleine auto, ik hoop toch dat 't past! ]
 
Terug
Bovenaan Onderaan