MF Haarlem Barbeque

:^ me too... maarja, ritje terug naar huis was ook wel weer eff lekker! Alleen was mn kruis een beetje nat en koud :+

Heb gewoon mijn onderbroek uitgedaan en hulde aan thermo ondergoed :}

@Joyce: Hopelijk valt de kater mee. Tip: Drink veel veel water voor het slapen gaan (mocht je dit nog lezen of iemand in je buurt)
 
Heb gewoon mijn onderbroek uitgedaan en hulde aan thermo ondergoed :}

@Joyce: Hopelijk valt de kater mee. Tip: Drink veel veel water voor het slapen gaan (mocht je dit nog lezen of iemand in je buurt)
Ja veel water + een preventieve asprine of paracetamol :Y
 
Laatst bewerkt:
zow ik ben ook weer thuis
spullen zijn allemaal heel aangekomen bij iwan.
nofri, joyce en sven hebben een lift .


mensen het was gezellig en leuk!
bedankt dat ik het staartje nog even mee mocht maken

respect voor de niet honda rijdende bikkels!!

ik ga dromen van een mooi vrouwtje die ik vanacht héél even mocht verwarmen
sjesus vergeten mijn nummer te geven ,
 
Het was super mensen....

Organisatie: bedankt!!

Iedereen die er was: bedankt voor de gezelligheid!!

Op naar 2010!! (laten we alvast maar beginnen met een datum :))


De foto's staan op de MFH hyves!!!
 
Ohw, k*t moet nog de after-administratie doen! Alex, zal t checken. Guido, jou miste ik nog wat. En van de afwezigen die zich wel hadden ingeschreven verwachten we op zn minst nog een excuus (en je krijgt nog een PB).
 
Ohw, k*t moet nog de after-administratie doen! Alex, zal t checken. Guido, jou miste ik nog wat. En van de afwezigen die zich wel hadden ingeschreven verwachten we op zn minst nog een excuus (en je krijgt nog een PB).
Ja top man, ik heb je 10 euro contant gegeven en 10 euro overgemaakt *O* moet goed zijn!
 
Ohw, k*t moet nog de after-administratie doen! Alex, zal t checken. Guido, jou miste ik nog wat. En van de afwezigen die zich wel hadden ingeschreven verwachten we op zn minst nog een excuus (en je krijgt nog een PB).

Geef het wel contant de 19de zal het wel zijn dat we elkaar weer zien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan