MF Haarlem Barbeque

Schwenneh

MF veteraan
23 okt 2007
27.872
72
Utrecht
*O* MF Haarlem Barbecue *O*

:? Wat?
Gezellig BBQ met MF Haarlem *O* en daarna doorgaan met de gezelligheid! :z

:? Wie?
- R6Newbie
- Schwenneh
- Nosig
- Impy
- Hedcandy (to be confirmed?)
- 600RR
- RogerNo1
- TheFox
- Jane86
- MotorThom (+aanhang)
- Honda_power
- Jozefientje123
- Biker_Mom (+ Stanley)
- Nicked
- Bobbylon
- Miesjahhh
- RR-RooieRacer
- MrSelected
- CBR-Lover
- TIM1987
- Snappie
- PatjeZXR
- Dasa
- Casper
- The_Daphne*
- Basz600
- Dadol
- Scarrr (+aanhang)

* Betreden het podium pas ná de BBQ
Zie je een MFHer niet staan die er wel bij zou moeten zijn (en je weet dat hij/zij kan ;)) Meld het dan even! :)

:? Wanneer?
Zaterdag 13 Juni 2009

:? Waar?
In het park! (1 straat verder vanaf MSH)

:? Wat is MSH?
Ga nog maar even een dag of twee in het MFH topic zitten jij! :+

:? Hoelaat?
Aanvang ongeveer 18:30 - 19:00.

:? Wat kost dat?
Vlees + Frisdrank + 2 kratten bier wordt voor gezorgd. De verwachting is dat de meerderheid beperkt alocohol zal nuttigen ivm het komen op de motor, vandaar dat er meer frisdrank klaar ligt. De kosten hiervoor zijn €10,- per persoon, graag van te voren betalen! (je mag mij ook een gloednieuwe R6 2009 doneren, net wat jezelf uitkomt :P) Denk je niet genoeg te hebben of drink je liever sterke drank, wordt je vriendelijk gevraagd om dat zelf te regelen.

S.v.p. €10,- over te maken vóór 13 juni 2009 naar:
ING Rekening: 7802157 t.n.v. N Djohor te 's-Hertogenbosch

:? Moet ik zelf nog wat meenemen?
Voor de rest, niks moet maar een BBQ is niet compleet zonder de bijbehorende bijgerechten en sauzen. Geef even aan wat je meeneemt (mag van alles zijn, van sauzen en salades tot bekertjes en plastic bestek etc) in het overzicht hieronder:
- Nosig > Huzarensalade + Fototoestel
- RR-RooieRacer > Plastic bekertjes
- Hedcandy > Salade (nóg meer is welkom, iemand anders?)
- Jozefientje123 > Stokbrood + roomboter

Stoelen/tafels:
- Nicked + 6 stoelen/1 tafel
- Fritzl + 6 stoelen
- Biker_Mom + 7 stoelen/1 tafel
- Jozefientje + 5 stoelen/1 tafel (bij tekort stoelen nóg 5 afgeragte studentenstoelen erbij)

:? Kan ik me motor ergens kwijt?
Er is ruimte voldoende om de motoren op te stellen in het zicht van de BBQ. Indien iemand je -al dan niet lelijke- motor wil stelen, dan staat de MFH Beuk & Beun Team paraat. PS. Zet je motor even mooi op een rijtje met de neus dezelfde kant op, dat doet zich vanzelf een Kodak-momentje zich voor ;)

:? Nou BBQ organisatie, nog meer verzoeken?
Jazekers, We beginnen in een mooie en nette park (aan het water) en zo horen we het ook weer achter te laten. Van een ieder wordt verwacht dat hij/zij z'n afval in de vuilniszakken deponneert (en zeker niks in het water!!) Zo krijgen we geen gezeik en kunnen we de BBQ in toekomst weer herhalen als daar animo voor is ;)
 
Laatst bewerkt:
Oja is goed hoor.
Ken ook van die weg TIEFT bbqtjes kopen.
Denk dat een gewone leuker is.
Waar word het gehouden die bbq?
SPaarnwoude liever niet.
Niet rasistisch bedoeld maar er zitten mij teveel niet nederlands pratende mensen.
Niet dat dat erg is maar ik zit liever lekker rustig zonder dat er GTI autootjes steeds voorbij scheuren zover je het scheuren kan noemen in een auto :P

Wat mij een leuke plek lijkt is : Weetn iet precies hoe het heet : Het is een plek bij uitgeest een soort recreatieveldje.
Of anders spaarnwoude aan de andere kant bij de skitoren daar is het ook wel leuk.
 
Laatst bewerkt:
Oja is goed hoor.
Ken ook van die weg TIEFT bbqtjes kopen.
Denk dat een gewone leuker is.
Waar word het gehouden die bbq?
SPaarnwoude liever niet.
Niet rasistisch bedoeld maar er zitten mij teveel niet nederlands pratende mensen.
Niet dat dat erg is maar ik zit liever lekker rustig zonder dat er GTI autootjes steeds voorbij scheuren zover je het scheuren kan noemen in een auto :P

Wat mij een leuke plek lijkt is : Weetn iet precies hoe het heet : Het is een plek bij uitgeest een soort recreatieveldje.
Of anders spaarnwoude aan de andere kant bij de skitoren daar is het ook wel leuk.

Langs de Valleiweg? Dat is inderdaad een mooie locatie. Haha, ik weet niet of Roy dan komt, er zitten redelijk wat bochten in die weg. ;)

En als we met een grotere groep zijn is één grote barbeque denk ik wel beter. Dion moet toch met de auto komen, kan hij die barbeque mooi meenemen. :+
 
Langs de Valleiweg? Dat is inderdaad een mooie locatie. Haha, ik weet niet of Roy dan komt, er zitten redelijk wat bochten in die weg. ;)

En als we met een grotere groep zijn is één grote barbeque denk ik wel beter. Dion moet toch met de auto komen, kan hij die barbeque mooi meenemen. :+

Ja alleen ik heb een probleem kind en vrouw moeten ook mee maar hoe?
 
Langs de Valleiweg? Dat is inderdaad een mooie locatie. Haha, ik weet niet of Roy dan komt, er zitten redelijk wat bochten in die weg. ;)

En als we met een grotere groep zijn is één grote barbeque denk ik wel beter. Dion moet toch met de auto komen, kan hij die barbeque mooi meenemen. :+


ow bochten daar????????

ja dan ben ik er niet nee _O-

sorry regel de BBQ maar zelf dan :P

maar was vergeten dat Dion met de auto is dus kan ik lekker op de blade komen *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

maar ik vind goed hoor :Y

zijn jullie mee eens dat de partners enz ook mee mogen of liever niet?
 
Ja alleen ik heb een probleem kind en vrouw moeten ook mee maar hoe?

die kan ik vantevoren wel ophalen en dan rijdt zij in mijn auto en brengt mij naar me blade en dan rij ik wel weer trug met de blade naar de BBQ en dan poser foto's maken van de groep en als we weggaan dan rijden jullie achter mij aan en dan zet ik de blade weg en dan breng ik ze naar huis met het blikkie
 
die kan ik vantevoren wel ophalen en dan rijdt zij in mijn auto en brengt mij naar me blade en dan rij ik wel weer trug met de blade naar de BBQ en dan poser foto's maken van de groep en als we weggaan dan rijden jullie achter mij aan en dan zet ik de blade weg en dan breng ik ze naar huis met het blikkie


Kan ook vertrouw je der wel in je blikkie?
 
Ouderkerkerplas is toch ook regio Haarlem !?
Is vanaf Haarlem miss 25 min rijden ofzow en ligt pal naast de snelweg! ;)

D8t ik verbreedt jullie locatie-mogelijkheden ff een beetje :)
 
topic gemarkeerd.

Evt heb ik ook een locatie en BBQ beschikbaar (die al op de locatie is)
Is een plek aan het IJ van Spaarndam, ligplaats van mijn scouting groep
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan