MF Honda CBRclub.nl -> part nine!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lekker! Wij hebben niks hiero, dus houden de deuren en ramen maar dicht om zo lang mogelijk de 'kou' binnen te houden. Ik heb net effe m'n hondje uitgelaten. In de schaduw is het wel te doen, maar in de zon ga ik dood. Dit zijn echt mijn temperaturen niet.

Is het goed weer, zitten ze hier nog te zeuren.... :X

Heerlijk weertje hoor 8-)
 
jah idd, die airco's zijn niet echt leuk wat betreft particulier gebruik, maar plafond ventilator werkt ook prima vind ik. beter dan die gewone ventilatoren in iedergeval. dus als ik volgend jaar mijn eigen stekkie betrek komt er in iedere kamer die ik heb zo'n geval 8-) goedkoop en lekker effectief :)

die dingen zijn toch echt foeilelijk :X

Nevernooitnie dat zo'n ding in mijn huis komt, houdt wel de deuren en ramen dicht en dan is het goed :)


[me]Biker-mouse die in een oud herenhuis woont met muren van 80cm dik en een plafond op 3,60 meter[/me]
 
die dingen zijn toch echt foeilelijk :X

Nevernooitnie dat zo'n ding in mijn huis komt, houdt wel de deuren en ramen dicht en dan is het goed :)


[me]Biker-mouse die in een oud herenhuis woont met muren van 80cm dik en een plafond op 3,60 meter[/me]
Muren van 80cm dik? M'n reet, je zal wel een anderhalfsteensmuurtje bedoelen :9

Die dingen zijn niet foeilelijk, ja jij bedoelt waarschijnlijk die standaard goedkope rukdingen, maar er zijn ook kastjes in design. Daar is niks mis mee.
 
Ow ik ga vanavond nog wel effe een rondje doen! Met deze temperaturen plakken de bandjes heerlijk aan 't asfalt :9

@Mario, naar Scheveningen? :P :+ Je mag wel bij me achterop O-) NOT! hahahaha
VOECKER
full
:+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan