MF Honda CBRclub.nl -> part nine!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe lang is die route van jou, van De Lucht naar Nijmegen? :]

Oh ja, ik geloof dat we op speciaal verzoek nog ff Den Bosch inmoeten :P

Ik denk dat die route ongeveer 80km is :) Lekker over de dijkjes langs de vele terrasjes 8-)
Natuurlijk pakken we na ff posen op de waalkade gewoon de dijkjes terug, voor de liefhebbers ;)
 
Studiebezoek :?


[me]The Mailman denkt dat Bikermouse vanavond misschien wel eens zo ehhh, onder de indruk is van zijn studiebezoek dat ie zn computer niet eens meer aankrijgt :P [/me]

BBQ was niet zo veel, dan maar op het terras wat bier gedronken en voetbal gekeken :) Lekker rustig aan gedaan, en zo maar eens lekker op tijd mijn bedje opzoeken :P
 
Morguhhhh *D


Wat is het toch heerlijk opstaan met dit weer zeg!
Lekker ontbijtje op het dakterras 8-)

Vanmiddag lekker terrasje en om 17 uur de kwart finale tennissen hier, wie verzint dat met dit warme weer B| Wordt weer flink zweten :P voor de tegenstander
 
schade bedrag zonder kleding nog is bijna 4500 euro :) komt nog wel wat bij dus :P
Kaching!

money.jpg


:)
 
LOL, njah, je zult in iedergeval wel blij zijn dat het wat reperatie werk is denk ik zo?
Vraagje: krijg jij na verloop van tijd geen last van je polsen op die RR??
[me]Fladder heeft naar de 1000RR zitten kijken..vind uhm erg mooi...maar denkt dattie ongeschikt is voor regelmatig woonwerk verkeer O-) [/me]
Comfortabel is anders inderdaad. Maarja, je bent jong (ownee, Mario niet :9 ) en je wilt wat!
 
Daarom, wil eerst me motor goed aanvoelen, en weten wat wel en niet kan en er m goed aanvoelen, dan komt de rest daarna wel! Voel toch nog niet veel voor KD of Wheelies en dat soort dingen, eerst een paar jaar rustig opbouwen :)
Uhm, wat ik effe mis... tijdens mijn lessen reed ik al door files heen. Heb jij dat dan nooit gedaan? Toen ik m'n rijbewijs had reed ik de eerste dag al door de file terug naar huis op mijn R6. Ik moest wel, of ik kon 7km in de file staan.
 
Uhm, wat ik effe mis... tijdens mijn lessen reed ik al door files heen. Heb jij dat dan nooit gedaan? Toen ik m'n rijbewijs had reed ik de eerste dag al door de file terug naar huis op mijn R6. Ik moest wel, of ik kon 7km in de file staan.

Maar bij jou in de buurt zijn veel files, hier in Brabant kom je ze zelden tegen...
Helft rijdt nog met een tracter of platte kar hier :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan