MF Honda CBRclub.nl -> part nine!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eerste helft vond ik maar saai... Maar de tweede helft was echt geweldig :} :}
:^

Ik zapte na het eerste doelpunt weg. Toen ik in de rust terugzapte en zag dat het 3-0 was ging ik weer effe kijken... 3-1, 3-2, 3-3, toen maar effe uigekeken *D


Zow, ik ben weer bijgelezen. Je bent zo een half uur verder B|
 
Uhm, wat ik effe mis... tijdens mijn lessen reed ik al door files heen. Heb jij dat dan nooit gedaan? Toen ik m'n rijbewijs had reed ik de eerste dag al door de file terug naar huis op mijn R6. Ik moest wel, of ik kon 7km in de file staan.

Ik leste in de avonden en op zaterdag, dus geen files...
Moest afrijden op een snelweg waar borden stonden met Max. 70..
Heb wel snelweg gereden, ook gewoon 120 met lessen, maar nooit file
 
Ik leste in de avonden en op zaterdag, dus geen files...
Moest afrijden op een snelweg waar borden stonden met Max. 70..
Heb wel snelweg gereden, ook gewoon 120 met lessen, maar nooit file
Lollig, ik heb zo'n beetje alles meegemaakt tijdens het lessen wat je je kunt bedenken. Ik moest zelfs in de stromende regen 8tjes draaien en niet op asfalt, maar op van die straatstenen. Ik vroeg m'n instructeur of hij wel goed bij z'n hoofd was. Waarop hij reageerde met dat ik me niet moest aanstellen en maar gewoon moest beginnen. Ik ben niet op m'n plaat gegaan, alhoewel ik moet toegeven dat ik me niet prettig voelde rondjes te draaien op een natte ondergrond. Als je zo'n handeling verricht lig je niet bijzonder plat in de bocht ofzo, maarja weet jij veel als je lest.
 
Lollig, ik heb zo'n beetje alles meegemaakt tijdens het lessen wat je je kunt bedenken. Ik moest zelfs in de stromende regen 8tjes draaien en niet op asfalt, maar op van die straatstenen. Ik vroeg m'n instructeur of hij wel goed bij z'n hoofd was. Waarop hij reageerde met dat ik me niet moest aanstellen en maar gewoon moest beginnen. Ik ben niet op m'n plaat gegaan, alhoewel ik moet toegeven dat ik me niet prettig voelde rondjes te draaien op een natte ondergrond. Als je zo'n handeling verricht lig je niet bijzonder plat in de bocht ofzo, maarja weet jij veel als je lest.

Ik heb afgereden in januari -2 :(
En ik maar denken dat me examinator geintjes maakte over handvatverwarming, dus toen ik zei dat zn grapjes nu wel leuk waren geweest, bleek dat die dingen echt bestaan :o



Ik zit ook bij Centraal Beheer, daar vragen ze type motor niet.
 
[me]Fladder zit ondertussen heeeerlijk te genieten van zijn plafond ventilator :9 [/me]
Lekker! Wij hebben niks hiero, dus houden de deuren en ramen maar dicht om zo lang mogelijk de 'kou' binnen te houden. Ik heb net effe m'n hondje uitgelaten. In de schaduw is het wel te doen, maar in de zon ga ik dood. Dit zijn echt mijn temperaturen niet.
 
Lekker! Wij hebben niks hiero, dus houden de deuren en ramen maar dicht om zo lang mogelijk de 'kou' binnen te houden. Ik heb net effe m'n hondje uitgelaten. In de schaduw is het wel te doen, maar in de zon ga ik dood. Dit zijn echt mijn temperaturen niet.
neej idd, lente is okay, herfst is okay, winter ook nog wel, maar die zomerse temperaturen... :X
daarom vorig jaar in de lente een plafondventilator gekocht bij zo'n plaatselijke lampenboer.
Ik kan echt niet meer zonder :}
 
neej idd, lente is okay, herfst is okay, winter ook nog wel, maar die zomerse temperaturen... :X
daarom vorig jaar in de lente een plafondventilator gekocht bij zo'n plaatselijke lampenboer.
Ik kan echt niet meer zonder :}
Ja had ik in m'n ouderlijk huis ook. Zat er over na te denken voor de zomer een aircootje te kopen, maar die dingen trekken zoveel stroom dat ik er maar vanaf zie.
 
Ja had ik in m'n ouderlijk huis ook. Zat er over na te denken voor de zomer een aircootje te kopen, maar die dingen trekken zoveel stroom dat ik er maar vanaf zie.
jah idd, die airco's zijn niet echt leuk wat betreft particulier gebruik, maar plafond ventilator werkt ook prima vind ik. beter dan die gewone ventilatoren in iedergeval. dus als ik volgend jaar mijn eigen stekkie betrek komt er in iedere kamer die ik heb zo'n geval 8-) goedkoop en lekker effectief :)
 
Ow ik ga vanavond nog wel effe een rondje doen! Met deze temperaturen plakken de bandjes heerlijk aan 't asfalt :9

@Mario, naar Scheveningen? :P :+ Je mag wel bij me achterop O-) NOT! hahahaha
 
[me]Fladder moet nog bedenken wat te eten met dit weer vanavond..... misschien maar iets van een simpele frisse salade ofzo....
[/me]

nog suggesties/recepten??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan