MF Honda CBRclub.nl -> part three !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is ook wel weer zo, maar wat denk je dat een nieuwe CBR600RR kost :X Ik had vorig jaar ook een auto WA, en motor All Risk verzekerd! En dat als 22 jarige student zijnde :) Owkee ik was toen wel een rijke student, maar toch! Ik vond 3500 euro al te veel om in elkaar te rijden terwijl je dat voor 45 euro All Risk kon verzekeren! Maar ach, ik reed natuurlijk mijn auto in elkaar :+

Maar wil je nu het hele jaar door gaan rijden op je motor :? Of komt er in de wintermaanden toch weer een auto?
Niet om lullig te doen ofzo, maar de motoren die ik heb gehad zijn wel ietsie pietsie duurder om te verzekeren dan de jouwe ;) Helemaal de Duc (met toendertijd een nieuwwaarde van 60.000 piek) was moeilijk te verzekeren met mijn rijervaring en leeftijd. Maar goed, het was gewoon niet te betalen voor mij. De goedkoopste lag ergens rond de 2500 euro per jaar en ik werkte toen nog maar net. Inmiddels verdien ik meer etc etc... geloof me nou, als ik iets niet kan betalen dan kan het gewoon niet, haha, dat heeft niks te maken met dom zijn, want ik stop al m'n geld in m'n motor ALS HET KAN (en soms zelfs als het net niet kan O-) )

Er komt geen auto. Ik woon in A'dam Centrum... met een beetje mazzel komt er een bedrijfsautootje waar ik dan gebruik van kan maken (Ik woon boven m'n werk).
 
Er komt geen auto. Ik woon in A'dam Centrum... met een beetje mazzel komt er een bedrijfsautootje waar ik dan gebruik van kan maken (Ik woon boven m'n werk).
Owja, in de wintermaanden rij ik niet op mijn blitzertje, dus hoe ik dat aankomende winter ga oplossen... misschien een oud crossertje ofzo voor een paar 100 euro.
Of hopen op dat autootje van 't werk :)
 
Niet om lullig te doen ofzo, maar de motoren die ik heb gehad zijn wel ietsie pietsie duurder om te verzekeren dan de jouwe ;) Helemaal de Duc (met toendertijd een nieuwwaarde van 60.000 piek) was moeilijk te verzekeren met mijn rijervaring en leeftijd. Maar goed, het was gewoon niet te betalen voor mij. De goedkoopste lag ergens rond de 2500 euro per jaar en ik werkte toen nog maar net. Inmiddels verdien ik meer etc etc... geloof me nou, als ik iets niet kan betalen dan kan het gewoon niet, haha, dat heeft niks te maken met dom zijn, want ik stop al m'n geld in m'n motor ALS HET KAN (en soms zelfs als het net niet kan O-) )

Er komt geen auto. Ik woon in A'dam Centrum... met een beetje mazzel komt er een bedrijfsautootje waar ik dan gebruik van kan maken (Ik woon boven m'n werk).

Tuurlijk is mijn motor niet te vergelijken, die was nieuw iets van 6400 euro :+

Maar toch, om een motor van 27.000 pleuro te rijden met een WA verzekering, dan moet je toch wel erg zeker zijn van jezelf :}


Maar genoeg serieus gezwam :P

Hoe lang kun jij onder water zitten :?
Heb net ff in bad geprobeerd, ik kwam tot 1 minuut en 17 seconde :9
 
Tuurlijk is mijn motor niet te vergelijken, die was nieuw iets van 6400 euro :+

Maar toch, om een motor van 27.000 pleuro te rijden met een WA verzekering, dan moet je toch wel erg zeker zijn van jezelf :}


Maar genoeg serieus gezwam :P

Hoe lang kun jij onder water zitten :?
Heb net ff in bad geprobeerd, ik kwam tot 1 minuut en 17 seconde :9
Het is mij eens 2 minuten gelukt. Wat je moet doen is een tijdje lang heel diep in en uit ademen (dan gebeurt er iets met je koolstofgedoe ofziets :? weet ik veel) en dan kan je veel langer je adem inhouden.
 
Dan moet je toch wel iets minder tijd op MF doorbrengen :P
Ik werk gewoon hoor. Ook vaak 's avonds. Vorige week heb ik de hele week 's avonds tot een uur of 2300 doorgewerkt, ik avond zelfs tot 1.00uur. Owja, plus 1 zondagje werken. Je bent wel helemaal gesloopt, maar ik kan mezelf wel 1250 euro rijker rekenen.
 
Het is mij eens 2 minuten gelukt. Wat je moet doen is een tijdje lang heel diep in en uit ademen (dan gebeurt er iets met je koolstofgedoe ofziets :? weet ik veel) en dan kan je veel langer je adem inhouden.

Of scheten laten, deze opvangen, en hoppa je kunt er weer 30 seconden tegen! Afhankelijk van de sterkte van de geur natuurlijk ;) Maarja, zover wilde ik nu ook weer niet gaan :P
 
Ik werk gewoon hoor. Ook vaak 's avonds. Vorige week heb ik de hele week 's avonds tot een uur of 2300 doorgewerkt, ik avond zelfs tot 1.00uur. Owja, plus 1 zondagje werken. Je bent wel helemaal gesloopt, maar ik kan mezelf wel 1250 euro rijker rekenen.

Van 1250 euro moet ik het 2 maanden mee doen :X


Tja, het valt niet mee om een student te zijn :P
 
Van 1250 euro moet ik het 2 maanden mee doen :X


Tja, het valt niet mee om een student te zijn :P
Maarja jij hebt een hoop vrije tijd (die ik wel mis). Ik schijt de bale van studeren. Daarom ben ik er mee gestopt na de MTS. Ik zou HTS en Uni er wel bij kunnen doen, maar ik heb er gewoon geen zin in. M'n baas die HTS afstudeerders begeleid zegt ook: nou als ik dat nivo vergelijk met wat jij levert, wandel je zo door de HTS heen. Maar ik wil gewoon niet meer dat huiswerk etc. Hele weekenden aan verslagen zitten werken etc, bah. Ik werk mezelf wel op. Ik heb nu m'n eigen koophuissie in A'dam Centrum, motortje, hondje... nu nog een teefje voor schoonmaakwerkzaamheden en sexuele (gewenst of ongewenste) handelingen :+
 
Jonge knappe uiterst intelligente succesvolle architect zoekt een vrouw.

Uiterlijk vereist:
- plusminus 1,70m lang
- borstomvang niet belangrijk (die kunnen we kopen)
- kleine strakke aars
- 'Kylie Minogue benen'
- haarkleur niet van belang (schaamhaarkleur ook niet, dat gaat/blijft er toch af)
- ogen helder blauw

Innerlijk vereist:
- als je maar geil bent.

Wat wordt er van je verwacht?
- dat je op elk moment van de dag 'zin' hebt
- dat je nooit zeikt
- dat je het huis schoon houdt

Voldoe je aan deze criteria, neem dan contact met me op via email,
om een afspraak te maken voor een proefrit.

:+
 
Jonge knappe uiterst intelligente succesvolle architect zoekt een vrouw.

Uiterlijk vereist:
- plusminus 1,70m lang
- borstomvang niet belangrijk (die kunnen we kopen)
- kleine strakke aars
- 'Kylie Minogue benen'
- haarkleur niet van belang (schaamhaarkleur ook niet, dat gaat/blijft er toch af)
- ogen helder blauw

Innerlijk vereist:
- als je maar geil bent.

Wat wordt er van je verwacht?
- dat je op elk moment van de dag 'zin' hebt
- dat je nooit zeikt
- dat je het huis schoon houdt

Voldoe je aan deze criteria, neem dan contact met me op via email,
om een afspraak te maken voor een proefrit.

:+

Wie niet waagt, wie niet wint he!

Ga d'r voor zou ik zeggen :}
 
Jonge knappe uiterst intelligente succesvolle architect zoekt een vrouw.

Uiterlijk vereist:
- plusminus 1,70m lang
- borstomvang niet belangrijk (die kunnen we kopen)
- kleine strakke aars
- 'Kylie Minogue benen'
- haarkleur niet van belang (schaamhaarkleur ook niet, dat gaat/blijft er toch af)
- ogen helder blauw

Innerlijk vereist:
- als je maar geil bent.

Wat wordt er van je verwacht?
- dat je op elk moment van de dag 'zin' hebt
- dat je nooit zeikt
- dat je het huis schoon houdt

Voldoe je aan deze criteria, neem dan contact met me op via email,
om een afspraak te maken voor een proefrit.

:+


Ze moet ook kunnen koken he ;)
 
Moppie wordt zo thuis gebracht :P wel 476 euri armer B| maar dat mag de pret niet drukken :] morgen mezelf weer kaal laten plukken voor een setje banden, en Rifhster kan weer lekker vooruit :9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan