MF Honda CBRclub.nl

Welke Honda CBR rijd jij?

  • Honda CBR125R

    Stemmen: 1 1,2%
  • Honda CBR600F

    Stemmen: 35 42,2%
  • Honda CBR600RR

    Stemmen: 15 18,1%
  • Fireblade RR

    Stemmen: 23 27,7%
  • BlackBird XX

    Stemmen: 9 10,8%

  • Totaal aantal stemmers
    83
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmmmz ken niet zoveel mensen uit dronten, als ik vrij ben peer ik em meestal uit Dronten. Maar zou zo maar eens kunnen dat ik em ken.

Ole Ole, OLe OLe, Porto champions league winnaars 2004 :} :} :} :}

O happy day, o happy day :] , i'm happy man, woehoe!!!!
 
Tja sinds ik pa ben geworden, ben ik geminderd met het drinken :) , tja biertje was zeker gisteren verkeerd gevallen :P , kan nog oefenen tot 12 juni ;)
 
hehehe man ik ben happy, vrij voor 12 juni ;) , vrijdag date met een lekkere chick, en je weet wel waar dat op gaat uitlopen :P , en Porto is champions league winaar *D
 
hehehe man ik ben happy, vrij voor 12 juni ;) , vrijdag date met een lekkere chick, en je weet wel waar dat op gaat uitlopen :P , en Porto is champions league winaar *D

Porto heeft idd gewonnen ja, daar is dan ook alles mee gezegd, 3 counters.... 3 doelpunten!! Maar ik gun het ze wel hoor!! ;)


Bedoel je de vrijdag als zijnde 11 juni, of deze vrijdag.. :? Want anders neem die chicks maar mee naar de camping :9
 
Hmmmz ik kan er uit meerdere kiezen ;) , kies alleen voor deze "deze vrijdag" zaterdag kijk ik wel weer verder *D

Maar ze hebben wel gewonnen he, en daar gaat het om!
 
Tja als je verlegen zit om een meid, kan er wel een paar aan je voorstellen hoor ;)
Hmmmz zat net te lezen, de vraag is voor wie ze zal kiezen??? nou ik denk voor mij, ach ja beetje concurentie kan geen kwaad :P
Kan altijd voor een ander gaan, mag jij deze wel hebben 8-) zeg maar vriendendienst :+
 
Hehehe nog een optie 3io tje :P joke he ;)

Hmmmz gaan jullie 11 juni al naar de camping? of was et nou de 12de?

nou indergeval de greetz want deze ouwe gaat lekker maffen :z :Z
 
Avond mensen!

Neuh drink helemaal niks das het nou ;) heb eenmaal lol in me leventje, en je moet genieten terwijl je nog jong ben zeggen ze :)

Snow count me ook in, voor de 12de!
 
Als ie net zoveel drinkt als ie post, dan gaat het niet zo goed met em denk ik :+

Trouwens, gaan er ook nog onbeschadigde CBR-en mee, of is het gewoon echt een crash fiets?

Of rijdt iedereen die niet kan rijden maar op een CBR :X
 
Hehehe zo is het kerel :) ik blijf ook mezelf.

ik ga ook me nest in :z :Z , morgen weer een drukke dag voor de boeg :P

greetz beste mensen
 
Avond mensen,

Ben weer op mijn werk dacht laat ik eens op het M-F kijken, heb toch niks anders te doen op het moment.
Tja er lopen meer gekken rond dan dat er vast zitten, ben er 1 van :P .
Had wel beloofd bier mee te nemen, alleen is er nog een voorkeur voor bepaalde "betaalbare ;) "biersoort?



Greetz
 
Het zeg toch wat die gehavbende CBR-tjes! Ook al missen ze onderdelen, ze blijven wel rijden ;) kan je van een heleboel andere merken niet zeggen :o
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan