MF Honda CBRclub.nl

Welke Honda CBR rijd jij?

  • Honda CBR125R

    Stemmen: 1 1,2%
  • Honda CBR600F

    Stemmen: 35 42,2%
  • Honda CBR600RR

    Stemmen: 15 18,1%
  • Fireblade RR

    Stemmen: 23 27,7%
  • BlackBird XX

    Stemmen: 9 10,8%

  • Totaal aantal stemmers
    83
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja Pik laat je bike gewoon in de schuur en kom lopend naar de boulevard ;)
Je kan wel achterop hoor :)
Lolz ik heb een nieuwe lau stunt voor je, je zal je dood lachen :+
Maaruh we moeten andere weddenschap met lautje verzinnen kerel, ik bedoel best zielig als hij elke keer moet betalen :P ;)
Moet ie die weddenschap maar niet aangaan })
 
Zomaar een ideetje voor Daniel ZX6R: pak je eigen fiets om naar Harderwijk te komen, hang gezellig met ons rond en bekijk de recordpoging als toeschouwer. Of je klimt alleen voor de recordpoging bij iemand achterop, op die paar kilometer filerijden zal er toch weinig kunnen gebeuren :?

En als jij op je Kawa komt, hebben wij als CBR-meerderheid mooi iemand om in de zeik te nemen :P

Ik woon in Harderwijk, op ongeveer 10 min. lopen van de boulevard, dus als de motor warm is ben ik er net.

grtzz daniel
 
Ja Pik laat je bike gewoon in de schuur en kom lopend naar de boulevard ;)
Je kan wel achterop hoor :)
Lolz ik heb een nieuwe lau stunt voor je, je zal je dood lachen :+
Maaruh we moeten andere weddenschap met lautje verzinnen kerel, ik bedoel best zielig als hij elke keer moet betalen :P ;)
Moet ie die weddenschap maar niet aangaan })


Moet je maar ff vrijdag vertellen die stunt want als ie bij een stoplichtsprintje 2 x z'n bike laat afslaan :X |( dan hebben wij elke dag gratis drinken |( :} is opzich nix verkeerds mee, maar wel sonde van z'n geld.

Ik zie je morgen wel pik,

enne grtzz aan alle anderen,

grtzz daniel
 
Biker-mouse, als je dit nog leest: laat het bier voor mij maar zitten. Ik ben niet helemaal lekker dus ipv bier en sigaren :} wordt het voor mij vanavond vruchtensap en géén sigaren B|

Sappie neem ik zelf wel mee
ach gossie... '(

Maarruh beetje laat, maar neemt iemand een cam mee? zal toch wel..
 
Ach, als ik maar kan :]

Als je met cam een fototoestel bedoelt: ja die heb ik klaarliggen. Als je een videocamera bedoelt: ik niet

Geen bier voor de mailman, ach gossie.... :+

Wil wel een cam meenemen, maar weet niet of dat wel zo veilig is met die regen :( Kijk wel ff! Denk dat ie wel mee gaat :)
 
De Brabantse kampeerders zullen ondertussen Utrecht wel voorbij zijn en ik ga me ook klaarmaken voor vertrek :] Wat kun je trouwens @#$%$^!! weinig meenemen op de motor zeg, ik moet zelfs mijn tanktas al meenemen omdat mn achtertassen volzitten.

@ allen die morgen komen: tot morgen. @ Guls: vergeet ons ontbijt niet :+ @ allen die niet komen (Snowfreak, Mystica): '(
 
Het is een beetje laat...ik weet het, maar zijn er mensen die in en rond omgeving Utrecht vertrekken?
Misschien kan ik met iemand meerijden?
[me]Loesje vind het niet leuk om alleen te rijden |( [/me]
 
Hoi,

Wie vertrekt er morgen nog uit de omgeving van Alkmaar.
Wij gaan al met drie blades naar ne record poging misschien wil er nog iemand meerijden laat het nog ff weten dan.


Groeten Caspar
 
Jeetje iedereen al richting Harderwijk of zo?
Topic is gelijk stil hierro, kom op mensen ff wakker worden ;)
Begin alvast koffie in te schenken voor iedereen B|
 
De Brabantse kampeerders zullen ondertussen Utrecht wel voorbij zijn en ik ga me ook klaarmaken voor vertrek :] Wat kun je trouwens @#$%$^!! weinig meenemen op de motor zeg, ik moet zelfs mijn tanktas al meenemen omdat mn achtertassen volzitten.

@ allen die morgen komen: tot morgen. @ Guls: vergeet ons ontbijt niet :+ @ allen die niet komen (Snowfreak, Mystica): '(
Tnx.. en heel veel plezier.. en maak er een geweldige dag van!! Ik kom nog wel in de buurt morgen maar helaas met koekblik.. :(
 
De Brabantse kampeerders zullen ondertussen Utrecht wel voorbij zijn en ik ga me ook klaarmaken voor vertrek :] Wat kun je trouwens @#$%$^!! weinig meenemen op de motor zeg, ik moet zelfs mijn tanktas al meenemen omdat mn achtertassen volzitten.

@ allen die morgen komen: tot morgen. @ Guls: vergeet ons ontbijt niet :+ @ allen die niet komen (Snowfreak, Mystica): '(

Woeps, boodschappen vergeten te doen :X :X :X geen ontbijt voor hun B|


})

Kijken hoe ze daarop gaan reageren als ik het morge tegen ze zeg O-)


Begin van de avond Biker-Mouse gesproken, het was mooi weer daarzo en het bier werd gebracht :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan