MF in Metro

EgbertO

MF veteraan
23 jul 2002
1.539
3
Worstel ik mij vanmorgen door de Metro-krant, zie ik daar op pagina 3 een stukje over de Deventer-agent, die de dief van zijn nummerbord had gevangen.
Als illustratie stond daar een motornummerbord bij met daarop een MF-Sticker !!!!

EgbertO
 
Een handhaver van de wet met een MF sticker????

hmmm, interessant..... volgens mij worden er MF-ers bekeurd voor deze sticker op hun nummerbord.....

Tja, dit zal de uitzondering zijn die de regel bevestigd.....
<zucht>
 
klopt, een van de redacteuren van de Metro is een mf'er. Stond vorig jaar ook een stukje in de metro over circuitrijden in spanje. Stond ook een foto bij van hem op de motor op het circuit.. met mf-sticker 8-)



edit: of werkte ie nou voor de spits :?
 
whahaha... briljant :}


en heel nederland zich maar afvragen waarom motoren nou een blauw vakje met MF hebben 8-)


edit: wie heeft er ff tijd om de redactie van metro te mailen en kijken wie het is :P
 
Had t ook gezien vanmorgen. Stond ook nog bij dat de verdachte de kentekenplaat op een auto had geplakt.... |( Stupid ass!
Maar wel briljant ja, eigenlijk zou iemand ff een brief naar de metro moeten sturen: wat betekent dat blauwe stickertje met MF erop op de kentekenplaat.... :+ :+
 
cool!! lachen dit.

nu vraagt de rest van motorrijdend nederland zich af waarom zij niet zo'n blauwe hoekje rechtsboven hebben.... :?

Misschien zit er een editor bij Metro die ook bij MF zit en zijn eigen plaat heeft gebruikt

Edit: Fritz leest niet goed.
 
lijkt me toch dat dat niet het nummerbord was wat die agent zag. maar wel leuk om de MF sticker eens in de krant te zien.
 
Waar die stickers allemaal al niet in opduiken :P

Wat ben ik ooit begonnen !
full
 
ik zag het ook vanochtend, jullie zijn er echt snel bij :+

Maar, ik dacht, die verslaggever heeft natuurlijk even snel gezocht op een kentekenplaat in google. En daar een MF plaat gevonden.

Maar die vlieger gaat niet op, dus hoe ze dit nu voor elkaar gekregen hebben ?? :S?
 
Geachte redactie van Metro nederland,

naar aanleiding van een artikel dat ik las in de metro van 11-11-2004, schrijf ik u deze mail.
het betreft het artikel op pagina 3 (bijgevoegd in de bijlage van dit bericht als afbeelding).
Ik vroeg mij af wat het blauwe hoekje rechts bovein de kentekenplaat betekent (met de letters "MF")

in afwachting van antwoord,

Marcel Verweij

verstuurd :+
 
Wauw wakkere mensen op de vroege ochtend ;)

heb artikel gelezen en zag dat het een motor plaat betrof de MF stikker is me nooit opgevallen :X :z
 
Geachte redactie van Metro nederland,

naar aanleiding van een artikel dat ik las in de metro van 11-11-2004, schrijf ik u deze mail.
het betreft het artikel op pagina 3 (bijgevoegd in de bijlage van dit bericht als afbeelding).
Ik vroeg mij af wat het blauwe hoekje rechts bovein de kentekenplaat betekent (met de letters "MF")

in afwachting van antwoord,

Marcel Verweij

verstuurd :+

:}

Ben benieuwd :P
 
nog een mail gestuurd, dit keer niet met een hotmail adres en zonder bijlage :+
Geachte redactie van Metro nederland,

naar aanleiding van een artikel dat ik las in de metro van 11-11-2004, schrijf ik u deze mail.
het betreft het artikel op pagina 3 (http://members.lycos.nl/vadzig/pagina.jpg).
Ik vroeg mij af wat het blauwe hoekje rechts bovein de kentekenplaat betekent (met de letters "MF")

in afwachting van antwoord,

Marcel Verweij
 
Terug
Bovenaan Onderaan