MF Iphone app

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fido #77

Die hard MF'er
19 feb 2006
844
2
Lansingerland
Hallo,

Ik vroeg me af..

Zou het niet mogelijk zijn om een I phone App te laten maken speciaal voor Motor forum??

Lijkt me erg leuk! en handig ook ... :Y

:W

---
Tiepvoudt in de titel... Iphone... -O-
 
Laatst bewerkt:
Hier is de MF iPhone app: klik. Uniek: werkt ook onder Android en elk willekeurig ander mobiel operating system ;)

Voor Motorshopper komt er wel een aparte iPhone app, en waarschijnlijk daarna ook een Android app.
 
En een echte app dan.?? is dat niet te doen.. Lijkt me gaaf.. en met zo veel members zal er vast wel iemand tussen zitten die dat kan maken..

???
 
ik ben helemaal voorstander voor de iphone app. zou er zelfs bij aanschaf nog wel een klein bedrag voor overhebben zodat ontwikkel kosten er uit komen.
 
HA! tof!!

zie je wel dat er iemand hierzo is die het eventueel kan maken?!

gaaf hoor dat je dat wilt.. ik zou er ook wel voor willen betalen om hem te gebruiken..

dat concept doen ze toch ook voor whats app enzo..??

denk dat het best wel gaat lopen met zoveel forum members..
 
Het makelijk nalezen van active topic's , een net overzicht van de index en daarnaast bij bepaalde topic push berichten. bijvoorbeeld als ik op zoek ben naar onderdelen heb ik het gevoel dat ik altijd te laat ben.
iemand plaats een nieuw topic in onderdelen zac en ik krijg een push. kan direct kijken waar ik ook ben en eventueel bod uitbrengen.

maar ook als je een bepaald topic leuk vind om te volgen zou je misschien een melding kunnen krijgen dat iemand weer gepost heeft.

Noem maar wat dingen maar zo zijn er vast wel meer ideeen.

en voor de app zelf betaal ik met alle liefde een dollar of euro.
als 5000 mensen dat downloaden dan zijn de kosten er wel uit neem ik aan.
maar dat kan ik mis hebben.

Voor wat betreft motor-forum mobi. dan nog liever prutsen met kleine letters van de normale site in mijn safari browser op de iphone.
(mobi is helemaal r.. dus) :+
 
Ben mobile developer, PM een goed plan of open een topic, ik ben altijd wel in om dit soort dingen te bouwen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan