MF Kids meeting & (mini)tour 2008

KingCoder

Begeisterungsmeister [bəˈgaistərʊŋs-ˈmaistɐ]
9 jan 2002
11.500
183
Oss
De kids meeting & tour 2007 was een groot succes en ik had belooft er een heuse traditie van te maken dus bij deze is de inschrijving voor 2008 geopend.

Wat


MF Kids meeting. Een toertje voor ouders met hun kind achterop, want die willen ook wel eens een "echte" toer. Uiteraard niet te gek, een stop bij "iets leuks" en als afsluiter pannenkoeken.

Wanneer


Vorig jaar spraken we af dat we de toer voortaan zouden vastprikken op de zondag in het weekend vóór de TT Assen. Die is dit jaar in het weekend van 28 juni dus gaan wij op 22 juni toeren.
Kortom: Zondag 22 juni 2008.

Waar


We rijden een rondje over de Veluwe, Posbank enzo.

13:15 verzamelen bij carpoolplaats aan de A1 bij Voorthuizen <klik>
13:30 - 15:15 rijden tot Restaurant Prinsheerlijk <klik>
** er is een speeltuin bij Prinsheerlijk, dus effe uurtje of wat spelen **
16:45 - 18:00 rijden naar Pannenkoekenhuis Papa Beer in Harderwijk <klik>

Routes


Garmin DB3 formaat
Garmin DB2 formaat
GPX formaat
Google Earth bestand
Route beschrijving (niet echt routerol maar een beetje). Is wel excel bestand
Deelnemers


[ovb]=ondervoorbehoud [def]=Definitief
  1. [def] KingCoder & Pim, 9 jaar
  2. [ovb] Sanne82
  3. [ovb] @nne
  4. [def] Cindy
  5. [ovb] Jos_1968
  6. [ovb] Dutchess69
  7. [def] marten79
  8. [ovb] Ton-up
  9. [ovb] duivelinnetje
  10. [ovb] meik de beik
  11. [def] gsx-zwolle
  12. [ovb] rocketman
  13. [ovb] MierJ
  14. [ovb] michel1100s

Afmelding
Bied zich aan als rijder (voor wie meer dan één kind heeft die mee wil)
  1. [ovb] _fanatic
  2. [ovb] EchoDelta
  3. [ovb] DrsRob
  4. [ovb] 48th
  5. [ovb] jeeron zijspan!

Aansprakelijkheid bij "MF Kids meeting & (mini)tour 2008


Initiatoren aanvaarden geen enkele aansprakelijkheid voor ongevallen en/of gebeurtenissen waarbij personen en/of voorwerpen zijn betrokken, zowel van deelnemers als derden. Elke deelnemer(-ster) rijdt geheel voor eigen risico en verantwoordelijkheid en dient tenminste WA-verzekerd te zijn (dit geldt voor zowel de persoon als de motor). Meerijdende kinderen worden geacht in geschikte kleding achterop plaats te nemen. Door uw inschrijving verklaart u nimmer de initiatoren aansprakelijk te zullen stellen voor handelingen door derden en/of schade voor, tijdens of na "MF Kids meeting & (mini)tour 2008"
nb: Ofschoon MF in de titel benoemd wordt houd de verantwoordelijkheid van motor-forum.nl op bij het het beschikbaar stellen van het onlinediscussieforum.
 
Laatst bewerkt:
Leuk!!! Zal kijken of dat lukt...die kleine jongen vond het allemaal prachtig maar wil nu al niet eens meer een rondje door de buurt dus of ik hem mee krijg is maar de vraag... wel een onwijs leuk idee (weer) mocht ik niet mee gaan, jullie heel erg veel plezier!!!
 
Kinders hier vroegen zich al af wanneer de Kidsrit weer zou zijn!!

*O* Wij ook dus *O*
 
Ik hoop ook dat ik mee kan met de middelste zoon (12 jaar).
Hangt nog wel af van een aantal zaken die ik nu nog niet zeker weet, maar onder voorbehoud meld ik me hierbij graag aan voor de Kidsrit 2008. :Y
 
Laatst bewerkt:
Uiteraard is het nog te vroeg om definitief ja/nee te zeggen, maar hij staat al wel in de agenda genoteerd. Bij mooi weer én een 2e rijder (zal even buurman Guido lief aankijken) komen Guido (Silverbullit - MF) en ik met mijn aapje én motorchicky !
 
zet mij er ook maar weer bij...............eerste even ovb....

vorig jaar is het geweldig bevallen............

hoop alleen nu zonder regen :)
 
Hahah wat leuk, al die positieve reacties! Ik heb jullie meteen allemaal op de lijst gezet. Maak je geen zorgen, voorlopig alls onder voorbehoud.
 
zonenzin.gif


Klinkt interessant, wie weet tot dan dan. (incl. "7-up" ;) ) :]

uiteraard nog o.v.b..
 
Laatst bewerkt:
Natuurlijk even onder voorbehoud, maar misschien komt mijn man (hier beter bekend als Jos_1968) dan ook mee (misschien met de oudste zoon van 17).
 
kickje

[img=200]http://www.katrinasawa.com/uploaded_images/KickButt-711199.gif[/img]
 
Jammer dat die van mij nog net te jong is (4), misschien volgend jaar meer succes


ja 4 is echt te jong idd. Ik heb onze oudste zelfs pas vanaf 7 achteropgenomen maar ik denk dat je het moet laten afhangen van het kind zelf. Inkiddels is de middelste ook 7 maar die gaat nog echt niet achterop.
 
Leuk idee, KingCoder.

Mijn zoontje van 5 zou graag mee willen, maar ik durf het nog niet aan. Mijn dochter van 10 wil alleen op een roze motor, dus dat wordt niks.
Maar...als ik iemand blij kan maken, met alle plezier.

Er kan nog iemand achterop, dus ik stel mijn motor beschikbaar.
Eventueel van huis ophalen kan ook, als het een beetje in de buurt is.

Ik hoor het nog wel.
Ik hou in ieder geval het topic in de gaten.
 
Leuk idee, KingCoder.

Mijn zoontje van 5 zou graag mee willen, maar ik durf het nog niet aan. Mijn dochter van 10 wil alleen op een roze motor, dus dat wordt niks.
Maar...als ik iemand blij kan maken, met alle plezier.

Er kan nog iemand achterop, dus ik stel mijn motor beschikbaar.
Eventueel van huis ophalen kan ook, als het een beetje in de buurt is.

Ik hoor het nog wel.
Ik hou in ieder geval het topic in de gaten.

5 is net te jong ja... maar die van 10... is die niet over te halen?
 
Nee, mijn dochter ook niet.
Heb het al heel vaak aangeboden, geen interesse.
Stomme meisjes ook
Stomme meisjes??? Ik heb drie dochters (15, 11 en 9) die elkaar de tent uitvechten wie er mee mag!! Vorig jaar zijn ze mee geweest, en als we alles weer rondkunnen breien, dit jaar weer.
 
Stomme meisjes??? Ik heb drie dochters (15, 11 en 9) die elkaar de tent uitvechten wie er mee mag!! Vorig jaar zijn ze mee geweest, en als we alles weer rondkunnen breien, dit jaar weer.

hahaha kwestie van opvoeding denk ik. *O* *O* *O*

Gaan ze zelf ook rijden denk je Anne?
 
Helaas...ik kan niet mee...nou ja, ik wel, maar m'n zoon durft niet ... :(
Misschien dat ik hem volgend jaar zover kan krijgen...

Groetjes!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan