MF Kids meeting & (mini)tour 2008

Gelukkig dat jullie het noodweer hier gemist hebben... In Doetinchem (Achterhoek dus) heeft het inderdaad flink gespookt vanmiddag, dus ik kan me goed voorstellen dat de Posbank dicht was. B|
Want jesses, wat een ellendig weer (flink onweer, hagel, harde rukwinden en bakken met regen)

Hardstikke fijn dat jullie een leuke dag gehad hebben.....In gedachten was ik erbij :]
Ik baalde er echt vreselijk van dat we dit moesten missen, want ik had mijn middelste zoon ook al weken van te voren beloofd mee te zullen rijden.. :(
Hopelijk volgend jaar dan maar weer..... ;(
Leuke foto's trouwens! :Y
 
Laatst bewerkt:
Hoop dat deze link werkt ??

MF Kids Toer

:W

\[edit] zie hieronder, met dank Anne
Oef- helemaal vergeten: leuke foto's!! *O*

Was er niet helemaal bij vanochtend.... Uitvaart van Schetter, en ik laat pardoes de motor vallen! Gelukkig wel zelf weer overeind gekregen, en verder niks aan de hand.
 
Zoals beloofd

full


full


full
 
Zo ik heb eindelijk tijd, druk druk druk met mijn laatste stage week...

Ik vond het een geweldig gezellige dag! Heb er erg van genoten!!!
Dank aan de organisatie en natuurlijk iedereen die toch het weer heeft durven te trotseren...
Volgend jaar ben ik er zekers weer bij.

:W

Heb nog een paar fotootjes geschoten:

279330173_6_cxiS.jpeg


279330172_6_Liwz.jpeg


279330171_6_1GDw.jpeg



(ow jah, nog een suggestie... misschien een idee om hem twee keer per jaar te organiseren? Soort Mega Meeting idee, voor de zomer en na de zomer.
Als het de ene keer dan erg slecht weer is en er veel afmeldingen zijn, hebben we nog een andere keer... *O* Ik wil ook best wel helpen met de organisatie ervan evt. )

:W
 
Laatst bewerkt:
Ziet er gezellig uit ;)

Als jullie het een paar jaar volhouden dan rijd ik over een jaar of 4 hopelijk ook mee met m'n dochtertje (is nu nog maar 3 maanden *D )

Hoe oud jong is/was de jongste deelnemer?
 
ik denk 7....... die van mij is in ieder geval 7..........


Ja onze Pim mocht ook pas achterop met 7 maar leeftijd is niet echt een goede richtlijn hoor, je moet echt naar het kind zelf kijken: kan'ie goed zitten? Voeten op de steps? In staat zich goed vast te houden? Dat soort dingen. En soms is dat 7 en soms is dat 9 jaar.
 
ja heb je gelijk in, die kleine van ons ging vanaf 6 jaar achterop met kinderzitje....
kon ze mooi bij de steps.......
 
Wij hebben een klein voordeel wat dat betreft;
full


Is alleen zaak dat ze fatsoenlijk een helm op kan, verder tegen die tijd een kinderzitje + gordels in de bak fabrieken. *O*
 
Zo ik heb eindelijk tijd, druk druk druk met mijn laatste stage week...

Ik vond het een geweldig gezellige dag! Heb er erg van genoten!!!
Dank aan de organisatie en natuurlijk iedereen die toch het weer heeft durven te trotseren...
Volgend jaar ben ik er zekers weer bij.

:W

Heb nog een paar fotootjes geschoten:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]


(ow jah, nog een suggestie... misschien een idee om hem twee keer per jaar te organiseren? Soort Mega Meeting idee, voor de zomer en na de zomer.
Als het de ene keer dan erg slecht weer is en er veel afmeldingen zijn, hebben we nog een andere keer... *O* Ik wil ook best wel helpen met de organisatie ervan evt. )

:W

Goed idee! Ik zou zeggen, voel je geroepen! *D Wij zullen er zijn hoor!
 
Eerst volgende week op vakantie, o.a. 1,5 week naar Zuid-Frankrijk met de motor... Na de vakantie zal ik eens kijken of ik tijd heb om wat op te zetten.
Zo tegen het einde van het seizoen moet er vast nog wel wat te regelen zijn! *D

:W

veel plezier ..en hou de glimmende kant boven

:W
 
haha dat komt zeker wel goed, wordt een lekker-rustig-rond-toeren vakantie *D




Zijn er trouwens meer mensen die het wel zien zitten om 2x per jaar een kids meeting te houden?
Of vinden jullie 1x meer dan genoeg?

:W

ik vindt best.......
moet ik alleen wel een rijdende motor hebben........ :?
 
haha dat komt zeker wel goed, wordt een lekker-rustig-rond-toeren vakantie *D




Zijn er trouwens meer mensen die het wel zien zitten om 2x per jaar een kids meeting te houden?
Of vinden jullie 1x meer dan genoeg?

:W

Ik heb 3 kids dus het mag van mij ook 3 keer hoor. O-)

En als ik een routetje moet plannen, voorrijden oid no problem, graag zelfs 8-) , maar dan komt de start en finish wel wat meer naar 't westen })
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan