MF Kids meeting & (mini)tour 2008

ze is er klaar voor...maar of het pakkie waterdicht is :? Denk het niet :N
full
 
"Mag ik mijn leren broek niet aan?"
"Nee meissie, textielen pak is waterdicht, leer niet."
heeeeeeel boos gezicht.......
"Als ik maar niet dat Pinopak aan hoef....!" (heul oud MQP pak van mij, nog steeds warm en waterdicht).

We gaan gewoon!!
 
"Mag ik mijn leren broek niet aan?"
"Nee meissie, textielen pak is waterdicht, leer niet."
heeeeeeel boos gezicht.......
"Als ik maar niet dat Pinopak aan hoef....!" (heul oud MQP pak van mij, nog steeds warm en waterdicht).

We gaan gewoon!!


lol! :+
 
Regen vind ik niet erg- onweer wordt anders. Er zijn nare buien met onweer en windstoten verwacht voor de zondagmiddag.
Even de verwachtingen nog goed in de gaten houden....
 
Voor mij is het waarschijnlijk nu ook niet meer mogelijk om mee te kunnen gaan.... ;(
Ik had op de Sevenfifty willen komen, ook omdat mijn zoon dan beter over me heen kan kijken. Maar dat kan nu dus niet. B|

Afgelopen donderdag kwam ik met de Sevenfifty van mijn werk thuis, een geratel in het motorblok!! Het lijkt wel alsof er een aantal losse kettingen in de motor aan het rammelen zijn... :(
Die moet nu dus eerst in reparatie, al loopt hij nog wel. Maar ik baal er goed van, want nu moet ik ook mijn woon-werkverkeer met de auto gaan afleggen op de A12 met al die files. :(

Maar ik ga nu niet de goden verzoeken want dan ligt dadelijk het motorblok helemaal in puin. Daarbij is de vent (een éénmanszaak) waar onze motoren in onderhoud zijn, nu net op vakantie.

Mijn Nighthawkje mankeert blijkbaar iets aan de bougiekabels, de laatste tourrit waarbij ook @nne meereed kreeg ik daar last mee.
Dus als het zondag gaat regenen, dan kan ik er op wachten dat ie door de regen begint te sputteren en ons vervolgens misschien aan de kant van de weg laat staan... ;(

Ik wacht het nog even af hoe het weer zondag is, misschien dat ik toch nog even aansluit met mijn oude Nighthawk op de Posbank als het droog is.......maar zeker is het niet. :N
 
Laatst bewerkt:
Op weer.nl en het knmi.nl is de weersverwachting al bijgesteld;

10% minder kans op regen en 25 i.p.v. 28 graden *O*

En deze radarvoorspelling : Wetterinformationen und Vorhersagen klopt meestal behoorlijk :Y

Over een paar uurtjes staat de verwachting voor morgen er wel op ;)
 
Laatst bewerkt:
hallo....................
mijn vrouw leek het leuk om met andere kind (zoontje van 2 ) naar het restaurant met speeltuin te komen en daarvandaan eventueel met de auto achter de stoet aan te rijden (mits de route dit toelaat)
of anders op de tijd dat wij in harderwijk zijn daar ook te zijn en gezzelig pannekoekje mee te eten........

zijn er meer die zoiets van plan zijn of dit leuk vinden ??
vannuit zwolle hebben we dan nog wel 2 plekjes vrij in de auto.....
eventueel iemand oppikken via plaats wat op route naar prinsheerlijk ligt is ook no problemo.......(klein stukie om kan ook nog wel :) )
 
Laatst bewerkt:
graag! Welkom!


Fijn, tot morgen dan.

Ik heb nog wel een vraagje:
Is er een telefoonnummer voor hele late afmeldingen en voor bijzonderheden onderweg (bv groep kwijt)?

En, uit nieuwsgierigheid, met hoeveel motoren en hoeveel kids gaan we nu uiteindelijk? Ik ben de tel kwijt.

Ik dus met mijn dochter van 9.........
 
dus vanavond motor starten om te tanken ........!!!!
nix........ bougies slaan vet.......... en zwaar verkoold......... tot nu toe nooit grote problemen gehad maar krijg em niet aan de gang...pruttelt wat en klinkt niet fijn in de voorste cilinder.............

dus heb mijn ouders gevraagd of ik een van hun motoren mag lenen voor morgen.......
als niet kan dan ben ik dus genoodzaakt thuis te blijven....

heb even een kleine deja vu van vorig jaar......
tot s'nachts aan het sleutelen en op de verzamelplek nog met gun gum scheur in koppelingsdeksel dichten.........

zit niet echt mee op deze manier..............
ken wel janken !!!!!!!
 
update :

kan morgen de motor van mijn vader lenen.......
dus zijn er morgen wel bij...... (wel zonder sticker ) dus als iemand een stickertje over heeft !!!

tot morgen.........:)
 
update :

kan morgen de motor van mijn vader lenen.......
dus zijn er morgen wel bij...... (wel zonder sticker ) dus als iemand een stickertje over heeft !!!

tot morgen.........:)


Toppie...wij zijn trouwens ook zonder sticker, adminstratie werkt hier helaas niet, 3 weken geleden bestelt maar helaas...geen respons...maar heb gehoord dat het gaat onweren en heftige regenbuien eraan komen...rij dan echt niet met mijn meisje van net 7 en met haar vandaag behaalde B diploma zwemmen...alhoewel...ze kan wel zwemmen *O* maar kan mijn Aprilia dat ook :?
 
Even posten namens Kingcoder;

Als je niet komt, post maar gewoon hier, dat leest hij nog wel.
Hoe dan ook, weer of geen weer, King gaat zelf zeker :Y
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan