MF KiKa Sponsorrit 05-06-2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
Was echt ongelofelijk leuk, wat ee e norm aantal motoren :}

We waren er redelijk vroeg, wat inhield dat we dus als één van de laatsten vetrokken.
Heb die ouwe compressor met ijscowagen ernaast nog ff fiks aan moeten slingeren onderweg, gelukkig aangemoedigd door de Crew _O-

Geen echte pechvogels ( behalve degenen die zich af lieten schrikken door wat regen ) ?

Bovenop de brug, zo'n 200 meter voor het eindpunt hield Q's K75 er mee op, liet wat koelwater lopen en wilde niet meer starten, is in de bus geduwd en het was zó dicht bij het eindpunt dat de motor niet eens vast gezet werd, hij moest er maar gewoon ff op blijven zitten.

Na afkoelen en een duwtje deed hij het weer en ook toen we weg gingen was er niets meer aan de hand, gewoon wat te heet geworden en door het langzame rijden laadde de accu niet goed genoeg bij.

Klein stukje snelweg terug gereden en toen lekker helemaal binnendoor terug naar huis :}

Nu ff piccies kijken *O*
 
Laatst bewerkt:
Voor al degenen die van de Ahoy vertrekken. Ik kan niet meerijden door sociale verplichtingen ;( maar heb nog wel de mogelijkheid om bij het benzinestation vlak na de af/oprit Alexander/Ommoord jullie uit te wuiven :W Jullie zien mij daar dan vlak achter de vangrail staan en zal naar jullie zwaaien :W :W

Ik zal proberen de motor zo opvallend mogelijk te parkeren :+
:W Ik heb je gezien!
Google Maps Je motor stond op de punt achter je.

Ik had direct door dat jij het was.
Je motor is heel herkenbaar. :Y Ik heb je (jouw motor) ook op 2 filmpjes gespot van het MFMM. :+

Leuk je eens gezien te hebben. ;)
Er stond nog iemand naast je. :?





kom op, we moeten even door wat regen/miezer heen, maar dan wordt het ook droog in den bosch
sowieso valt er niet veel
Het was wel iets meer als miezer, ;) maar gelukkig is het vanaf De Meern droog gebleven en kwam in Den Bosch zelfs de zon nog door. *O* 8-)





"Omdat de motorrijders van één rijbaan gebruik maakten bleven verkeersproblemen uit." :}

Ik zeg applaus voor onszelf. :Y

€13000 aan inschrijfgeld alleen is al niet verkeerd. *O*


En dan sta ik ook nog op de begeleidende foto. :o
 
Mensen er is een aftertalk geopend.

Daar verder kletsen.Dan staat alles bij elkaar.


HET WAS TOP!!!!!!!!!!!!!
 
Beetje jammer van de reacties van mensen die wel zijn geweest en half zitten te zeiken op mensen die thuis zijn gebleven vanwege de regen.
Niet iedereen heeft een regenpak omdat voor een boel mensen de motor een hobby is.
En ik ken er een paar die toch de gok gewaagd hebben maar onderweg zoveel water tegen kwamen dat alles wat ze aanhadden nat was..... En een paar uur zeiknat rond rijden ben ik niet van plan.

Maar volgens mij heb ik nog nooit 10 euro betaald om zeiknat thuis te komen _O-
 
Ach beetje donder bliksem en wat nattigheid voor de planten :D
Niks bijzonders, had alleen een ur later weg moeten gaan.
 
Laatst bewerkt:
:W Ik heb je gezien! Je motor stond op de punt achter je.
Met opzet gedaan, die motor is bij de petflesjes vaak genoeg in beeld geweest.

Ik had direct door dat jij het was. Je motor is heel herkenbaar. :Y

Leuk je eens gezien te hebben. ;) Er stond nog iemand naast je. :?
Dat was de vrouw waarvan de man (een politie-agent = denhollander ??) en haar neef meereden.
 
UTRECHT - De 1.500 motorrijders die zondagmorgen in een lange stoet van Utrecht naar Den Bosch reden hebben 13.000 euro bij elkaar gebracht. De opbrengst gaat naar Kika, de organisatie die geld inzamelt voor kinderen met kanker.

Om file op de A2 te voorkomen, had de politie gevraagd om in groepjes te vertrekken en niet met alle 1.500 motoren tegelijk.

Dat gebeurde echter toch. Omdat de motorrijders van één rijbaan gebruik maakten bleven verkeersproblemen uit.
full
 
Met opzet gedaan, die motor is bij de petflesjes vaak genoeg in beeld geweest.Dat was de vrouw waarvan de man (een politie-agent = denhollander ??) en haar neef meereden.
Ik had je post hier niet gelezen, dus het was een verrassing. En een leuke. :Y

Er stonden op heel veel plaatsen mensen te zwaaien, te filmen en foto's te maken.
 
Laatst bewerkt:
Het was inderdaad een fantastische ervaring. Vanochtend richting utrecht bijna niet te doen door het slechte weer maar wij laten zoals al eerder gezegd ons niet kennen... en wat bleek? Vanuit Utrecht naar den Bosch stralend weer!! Super die mensen die op viaducten staan te zwaaien!!

TWAS EEN TOP DAG!
:^
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan