MF kleding!! wat voorn??

Unstable

MF veteraan
5 jun 2001
1.864
0
Mijn fiets..:)
Tsja, een beetje club heeft wat mooie kleertjes, dus zo ook MF dacht ik. In samenspraak met ruud is even ge-info-ed, dus wat vind de MF-er? Welk soort kleding wil jij wel hebben van MF...

Overigens alles met netjes erop geborduurd: www.motor-forum.nl

Alles tegen een redelijke prijs uiteraard
 
Laatst bewerkt:
Welke kleur wordt het kledingstuk met welke kleur letters en logo :?
Tot hoever gaan de maten :?
Een t-shirt lijkt me wel mooi.
Kan mooi onder een leerpak.
En bij een M-F meeting verplicht het t-shirt dragen *D
 
Welke kleur wordt het kledingstuk met welke kleur letters en logo :?
Tot hoever gaan de maten :?
Een t-shirt lijkt me wel mooi.
Kan mooi onder een leerpak.
En bij een M-F meeting verplicht het t-shirt dragen *D

Jij maakt het ook wel meteen weer moeilijk he? :+

gewoon een shirt in wit of blauwe kleur v/h forum. (achtergrond) met wit of zwart erop geborduurde letters.

Maten gaan natuurlijk vanaf L totaan XXL (voor de dikkerds omder ons.. 8-)
 
heb je geen voorbeelden????

zoiets als polo (met kraag, lange mouw en korte) uiteraard www.motor-forum.nl op de borst

promotie_kleding_nieuw.gif
 
[me]Skoezie wil wel een polo met kraag... :)
[/me]


Maar dan het liefst wel met het eventueele M-F logo erin geborduurd en niet 1 of andere cheap-ass opplakdinges
 
Een t-shirt spreekt me wel aan... eigenlijk zou www.motor-forum.nl een logo moet krijgen... iets met initialen MF kan, maar dan krijg je weer van die flauwe opmerkingen zoals Motherf*cker enz...
 
goedkoop t-shirt wordt niet wat.... (ben ik bang)

Die zullen wel eindigen als sleutel shirts (als ze echt goedjkoop zijn)
 
Leuk longsleeveje met col...
Is ook nog functioneel onder je motorkleding...
Maar dat geldt natuurlijk ook voor een t-shirt... :)

Ook een leuke: Hemd met motor-forum op het zakje (leuk voor de mensen die een baan hebben waar ze standaard een hemd dragen :) )
 
T-hempie, alleen niet te goedkoop natuurlijk. Mag ook een trui zijn, die is lekker dik en warm onder je leren pak.

Van polo\'s houd ik niet zo. Maar dat is met wel meer Duitse auto\'s zo. ;)
 
Geen polo! :r
T-shirt of trui vind ik prima. En borduren is toch vast een grapje :?

Grapje? integendeel?!!! iedereen kent vast de goedkopie shirts die je krijgt bij een toerrit....of van die shirts \"van die kwaliteit die je in spaanse discotheken op vakantie krijgt\"

Als je gaat borduren heb je veel langer plezier van je shirt... als je gaat drukkken kan je bij een goedkoper shirt na 2x wassen al niet eens meer zien wat er op stond. Dus JA borduren ja!

Tenzij er natuurlijk een logo op moet, dan wordt borduren een prijzige zaak.
 
Grapje? integendeel?!!! iedereen kent vast de goedkopie shirts die je krijgt bij een toerrit....of van die shirts \"van die kwaliteit die je in spaanse discotheken op vakantie krijgt\"

Als je gaat borduren heb je veel langer plezier van je shirt... als je gaat drukkken kan je bij een goedkoper shirt na 2x wassen al niet eens meer zien wat er op stond. Dus JA borduren ja!

Tenzij er natuurlijk een logo op moet, dan wordt borduren een prijzige zaak.

Maat van me werkt ook in die t-shirt opdruk bizniz, helaas na 1 dec. niet meer, en hij heeft ook wel eens wat shirts voor ons geregeld. Zijn vaak van die supoerdunnen strontdingen met een superbrak opdruk logo wat er na 3 x wassen af is. Wat wil je ook voor een gulden of 5? Het mag van mij ook wel een sweater. longsleeve (+ col) of iets anders zijn, als het maar een beetje kwaliteit is.
 
Mja, ik heb voor geen kledij gestemd.
99% van die reclametoestanden zijn toch ofwel smaakloze dingen ofwel kwaliteitloze dingen.
En ik draag al meer dan genoeg van dergelijke troep :)
 
als je gaat drukkken kan je bij een goedkoper shirt na 2x wassen al niet eens meer zien wat er op stond.

Nou, ik heb een keer met een man of 15 bij de drukkerij een t-shirt laten drukken met een afdruk ter grootte van een A4-formaat. Kosten waren iets onder de 15,-. Dat was dus in 1995... en dat T-shirt heb ik nou nog steeds en die print staat er nog steeds goed op. En jah... uiteraard is ie vaak de wasmachine in gegaan... :P
 
Grapje? integendeel?!!! iedereen kent vast de goedkopie shirts die je krijgt bij een toerrit....of van die shirts \"van die kwaliteit die je in spaanse discotheken op vakantie krijgt\"

Als je gaat borduren heb je veel langer plezier van je shirt... als je gaat drukkken kan je bij een goedkoper shirt na 2x wassen al niet eens meer zien wat er op stond. Dus JA borduren ja!

Tenzij er natuurlijk een logo op moet, dan wordt borduren een prijzige zaak.

Is erg afhankelijk van de hoeveelheid geld die je wenst uit te geven. Ik heb massa\'s t-shirts (te veel op popfestivals geweest) die al jaren mee gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan