MF "Kop van Noord-Holland" Deel 59! Op zoek naar de zon!

Status
Niet open voor verdere reacties.
of direct? mdi heeft ook gewoon een webshop :Y

of laat je hem er meteen op knutselen?
Zet hem er zelf op.
Maar had ook spullen nodig voor het rek van de XJR van m'n meissie en die staan niet in de webshop.
Prijs blijft daarnaast gelijk + ik heb geen bezorgkosten eventueel + bij garantie rij ik zo naar Zwaagdijk en dat vind ik makkelijker.

Ik ga pas online bestellen als het veel goedkoper is en ik bij het product geen belang heb in garantie (slijtdelen, iets heel goedkoops etc.).
Bij kleine prijsverschillen haal ik het liever in de winkel.
 
Het wordt steeds gekker. Hier in Alkmaar is men al bezig met hun plekken op te zetten. Sommigen hebben hele partytenten opgezet, sommigen zijn al bijna klaar en alle spullen en troep liggen al op straat. Campingstoeltjes staan erbij. :')

Benieuwd wat ze de rest van de dag gaan doen. :P
 
Het wordt steeds gekker. Hier in Alkmaar is men al bezig met hun plekken op te zetten. Sommigen hebben hele partytenten opgezet, sommigen zijn al bijna klaar en alle spullen en troep liggen al op straat. Campingstoeltjes staan erbij. :')

Benieuwd wat ze de rest van de dag gaan doen. :P

Om 5 uur begint de avondmarkt al hea.. Is vanacht weet een grote puinhoop in hey centrum zoals altijd :+

@norrie, nat geplakt..droog is met de grotere stickers niet te doen..
 
Om 5 uur begint de avondmarkt al hea.. Is vanacht weet een grote puinhoop in hey centrum zoals altijd :+

@norrie, nat geplakt..droog is met de grotere stickers niet te doen..

Avondmarkt? Is dat nieuw? In Hoorn is dat volgens mij niet, daar begint het voor zover ik weet alleen morgenochtend vroeg.
 
Ik moet vanmiddag- en avond werken. Ga morgenmiddag wel ff in Alkmaar kijken als het weer een beetje knap is. :Y

Snap trouwens toch niks van die hele rommelmarkt. Wat is daar de lol van? Elk stadje/dorp/buurt heeft er een. Moet je eens kijken wat er achter blijft aan zooi. :o
 
Laatst bewerkt:
aller eerst sterkte frits!

tja, de lol van het verkopen snap ik zelf ook niet, maar op dit moment is het wel heel erg handig voor het dansteam: http://www.dichtbij.nl/west-friesla...leren-u-de-maxima-tango-op-koninginnedag.aspx

ze moeten het WK dansen in siberië en hebben daarvoor 16.500.00 voor nodig wat zelf betaald moet worden. daarom staan D-I (afkorting) op de rommelmarkt in hoorn om zoveel mogelijk geld in te zamelen. zoals in het bericht staan, als je oude spullen heb wat verkocht kan worden houden wij ons aanbevolen.

zo genoeg promotie gemaakt voor de stand van D-I.

en als deze promotie niet mag, laat het me maar weten dan wijzig ik deze schitterende tekst.

allen een mooie dag gewenst met de motor/familie op de zonnige koningsdag van 2013
 
Zet hem er zelf op.
Maar had ook spullen nodig voor het rek van de XJR van m'n meissie en die staan niet in de webshop.
Prijs blijft daarnaast gelijk + ik heb geen bezorgkosten eventueel + bij garantie rij ik zo naar Zwaagdijk en dat vind ik makkelijker.

Ik ga pas online bestellen als het veel goedkoper is en ik bij het product geen belang heb in garantie (slijtdelen, iets heel goedkoops etc.).
Bij kleine prijsverschillen haal ik het liever in de winkel.
Rijdt je vrouwtje een XJR?!? :o :X
 
In Hoorn stonden gistermiddag ook al vakken getekend met "bezet" er in.
Ja, dat is al dagen van te voren... Iedereen "eist" z'n eigen plekje op. Hier zitten de mensen nu al echt met al hun troep op straat. Mensen zaten ook letterlijk voor onze ingang, maar na 2x vragen gingen ze gelukkig een paar meter opzij. :P
 
lijkt we l de 24H van de nordschleife. week vantevoren je tent en bbq neerzetten en dan een week op je campingstoeltje bier drinken en bbq'en.

weet iemand of er nog feesten of shizzle zijn bij de arena nu de grote feesten niet meer in de binnenstad mogen? anders kom ik morgen voor nare verassingen te staan op weg naar mijn werk.
vanmorgen 20 minuten te vroeg, er was geen hond op de weg.
 
Laatst bewerkt:
lijkt we l de 24H van de nordschleife. week vantevoren je tent en bbq neerzetten en dan een week op je campingstoeltje bier drinken en bbq'en.

weet iemand of er nog feesten of shizzle zijn bij de arena nu de grote feesten niet meer in de binnenstad mogen? anders kom ik morgen voor nare verassingen te staan op weg naar mijn werk.
vanmorgen 20 minuten te vroeg, er was geen hond op de weg.
was ook veelste vroeg _O-
 
lijkt we l de 24H van de nordschleife. week vantevoren je tent en bbq neerzetten en dan een week op je campingstoeltje bier drinken en bbq'en.

weet iemand of er nog feesten of shizzle zijn bij de arena nu de grote feesten niet meer in de binnenstad mogen? anders kom ik morgen voor nare verassingen te staan op weg naar mijn werk.
vanmorgen 20 minuten te vroeg, er was geen hond op de weg.


Gelukkig maar, wordt zo'n bloederige troep. :P
 
Avondmarkt? Is dat nieuw? In Hoorn is dat volgens mij niet, daar begint het voor zover ik weet alleen morgenochtend vroeg.

Voor zover ik weet is het al jaren.

Koninginnedag boeit me niet zoveel, morgenochtend eerst werken en daarna maar even met wat vrienden een biertje halen op het waagplein ofzo..gewoon voor de leuk :+
 
Superbikes waren gaaf gisteren *O*

v.d. Mark reed een superrace en in een juniorcup was er zelfs het NL volkslied :}
14 jarig broekie reed met een wildcard z'n eerste wedstrijd op de 500cc CBR en na een gave wedstrijd won ie gewoon.
Echt gaaf :Y

Nog de Pitwalk gedaan, mooi om ff in de pitboxen van de teams te kunnen gluren :9~

Jammer dat het programma op het eind rommelig werd maar mooie dag gehad.
 
Laatst bewerkt:
Net voor het eerst weer een rondje op de gixxer gereden *O*

Alleen de stickers op de achterkuip moet ik nog een x overnieuw doen. Maar dat komt van de week nog wel een x.

ur0c5.jpg
 
zit er nog een beetje gang in die CBR500's? opzich leuke opstap klasse voor de jeugd maar volgens mij is een SV650 cup leuker :9
Die 500 schijnen een top te hebben van 160/170 (in de circuit uitvoering).
Voor jochies van 13/14 hard zat lijkt me.
SV650 is dan weer net een stapje hoger. (is die er nog dan??)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan