MF "Kop van Noord-Holland" Deel 65! Avondritjes komen eraan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
_O-

Rijden wordt steeds minder leuk.
Je bent meer aan het opletten of je niks fout doe voor oom agent dan dat lol heb ;(



Ben niet gaan rijden.
Geplande terug reis zou in kutweer zijn, ik blijf een mooi weer mietje *O*

Nu maar weer verhuisdozen uitzoeken -O- wel lekker freshFM op met 90's dance.
Erg lekker die ouwe knallers (terwijl ik in de 90's een voor 90% een headbanger was _O- )

Heb je een huis? :)
 
laatste keer rock am ring op de nordschleife gehad. ook dat is vakkundig omzeep geholpen -O- . hopelijk volgend jaar weer een nieuwe knappe locatie. :Y

mooi weer, pils en knappe muziek *O*
 
Ben er ook weer eens!!

Trouwens, vrijdagmiddag rond 5 uur ging er een BMW onderuit op de A7 net voor de afslag Wognum in de richting Abbekerk.

Man was er even niet meer bij, was er als 3e auto bij, wij waren op weg naar Ameland. Best ff raar hoor, eerste hulp geven, motor uit gezet van de op zijn kant liggende nog draaiende motor. Hij had wel een geel vestje aan, ik dacht nog meteen dat heeft ook geen ene kut geholpen...

Maar goed, hij praatte al snel en een ambulance op de andere rijbaan had het zien gebeuren en was er dus heel snel bij.

Blij dat die man niet de vangrail ingegaan is, de motor lag er wel in. Hij zelf lag op de rechterrijbaan.

Iemand er toevallig nog wat van gehoord?

mvg Rick

Hoi Rick en alle anderen die hebben geholpen,

Hij heet John, heeft naast wat gekraak ook een flinke hersenschudding opgelopen. Het herstel gaat redelijk. De valpartij is waarschijnlijk het gevolg van zo'n fijne pekstrook ter plaatse.
Hoe dan ook, hij is een goede vriend van mij en bij gebrek aan eigen account op motorforum :( laat ik jullie hierbij weten dat hij heel blij en dankbaar is voor alle hulp die jullie hebben geboden :} .

grtn,
Dido
 
Hoi Rick en alle anderen die hebben geholpen,

Hij heet John, heeft naast wat gekraak ook een flinke hersenschudding opgelopen. Het herstel gaat redelijk. De valpartij is waarschijnlijk het gevolg van zo'n fijne pekstrook ter plaatse.
Hoe dan ook, hij is een goede vriend van mij en bij gebrek aan eigen account op motorforum :( laat ik jullie hierbij weten dat hij heel blij en dankbaar is voor alle hulp die jullie hebben geboden :} .

grtn,
Dido

Heb je post ff in het huidige topic geplaatst

Slotje vraag ik ook ff aan :Y
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan