MF "Kop van Noord-Holland" Deel 65! Avondritjes komen eraan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij knapt er toch wel van op haha misschien moet ik t es vaker doen :')
Foto550-YMARWRNV.jpg

Had eigenlijk een 'voor' foto moeten maken _O-
 
Waarom zou een motor niet tegen de hogedrukspuit kunnen? Ik spuit die dingen altijd gewoon ff af, dan is het losse zand, vet en bende er al vanaf, zodat je dat niet in je lak kras als je gaat wassen. Je moet inderdaad niet onder de stickers of op de electronica spuiten.

Maar goed, wel een prachtig mooi weertje zo!

mvg Rick
 
Waarom zou een motor niet tegen de hogedrukspuit kunnen? Ik spuit die dingen altijd gewoon ff af, dan is het losse zand, vet en bende er al vanaf, zodat je dat niet in je lak kras als je gaat wassen. Je moet inderdaad niet onder de stickers of op de electronica spuiten.

Maar goed, wel een prachtig mooi weertje zo!

mvg Rick
ik heb me laten wijsmaken
dat je met de hogedruk spuit kans hebt
dat je dingen van je motor kunt stuk spuiten :?
 
Ik heb inderdaad wel eens gezien dat iemand zijn frame in tweeën brak toen hij er met een hogedrukspuit op tekeer ging.
 
Ik heb inderdaad wel eens gezien dat iemand zijn frame in tweeën brak toen hij er met een hogedrukspuit op tekeer ging.

*proest* dankje, bier in me neus :') _O-


Maar een hogedruk spuit kan bv slecht zijn voor achterbrug lageringen, keerringen, schokdemper bussen etc.

Vettigheid haal ik er altijd af met lampolie, vliegjes en prut met de tuinslang en zachte auto borstel. Eigelijk nooit met autoshampoo ofzo.
 
*proest* dankje, bier in me neus :') _O-


Maar een hogedruk spuit kan bv slecht zijn voor achterbrug lageringen, keerringen, schokdemper bussen etc.

Vettigheid haal ik er altijd af met lampolie, vliegjes en prut met de tuinslang en zachte auto borstel. Eigelijk nooit met autoshampoo ofzo.
Ik heb jouw motor gezien... Jij haalt je vliegjes en prut er volgens mij helemaal niet af... :')



Heb 'm nou al gewassen, ik vind t goed :P
 
*proest* dankje, bier in me neus :') _O-


Maar een hogedruk spuit kan bv slecht zijn voor achterbrug lageringen, keerringen, schokdemper bussen etc.

Vettigheid haal ik er altijd af met lampolie, vliegjes en prut met de tuinslang en zachte auto borstel. Eigelijk nooit met autoshampoo ofzo.

Zou ook niet te gretig op de luchtinlaat spuiten bij een sportmotor, en onder de tank op de elektronica.
 
Zo, weer terug van een paar dagen in de Pfalz en Vogezen. 1950 km gereden vanaf woensdag. Alles is heel gebleven en ik denk dat Robbie en Anna ook wel thuis zijn.

Nog wat gemist hier?

:P
 
Laatst bewerkt:
Als je met de boot van Texel gaat mag je dat eigenlijk ook voordringen in de rij met de motor of moet je echt wachten?

Bij het het betalen is het niet netjes om voor te dringen. In de wachtrij heeft Teso het liefst dat je voordringt: ze willen de motoren niet tussen de auto's hebben. Dus in Den helder mag je tussen de slagbomen door vooraan staan, op Texel doen ze de slagbomen open.

Op de boot gaan er 2 auto's af, dan de motoren en daarna de rest.
 
Als er mensen zich morgen vervelen. :)

Ik ga weer met een groepje wat foto's schieten op dezelfde plek als de vorige foto's.
Half 1 mac alkmaar :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan