MF "Kop van Noord-Holland" Deel 66! Wheelie Edition

Status
Niet open voor verdere reacties.
elektronica ontkom je niet aan.
ik vind het pakket op de KTM 1290 bv een geweldige uitvinding, ding is gewoon goed rijdbaar terwijl er een aggressieve 1300cc twin onder je staat te stampen.

kan hem alleen niet betalen :+
Ha dat probleem ken ik...

Hoezo kan een motor te veel elektronica hebben? Je vindt het een nadeel dat je dan minder zelf kan doen?

Bedoel, qua betrouwbaarheid valt het volgens mij allemaal wel mee.
De elektronica vertrouw ik wel inderdaad, het is meer dat ik dan minder zelf kan doen as you say.
Betaal me al helemaal scheel aan die auto van me _O-

Hoewel het de laatste tijd wel mee valt...
Reed voorheen 50-60k per jaar, en zit nu nog niet eens op de 20...

Dit omdat:
* 1/2/3 dagen per week thuis werk
* Af-en-toe pak ik de motor
* Heen en weer is nu 60 km ipv 140 (schagen)

Dus ook minder onderhoudsintervallen _O-
 
Laatst bewerkt:
Ha dat probleem ken ik...De elektronica vertrouw ik wel inderdaad, het is meer dat ik dan minder zelf kan doen as you say.
Betaal me al helemaal scheel aan die auto van me _O-

Hoewel het de laatste tijd wel mee valt...
Reed voorheen 50-60k per jaar, en zit nu nog niet eens op de 20...

Dit omdat:
* 1/2/3 dagen per week thuis werk
* Af-en-toe pak ik de motor
* Heen en weer is nu 60 km ipv 140 (schagen)

Dus ook minder onderhoudsintervallen _O-

Je bent toch een It'er of niet? ;) koop een softwareuitleesprogrammatje, volg een moderne motorfietsmonteurscursus oid en dan kan je ook alles doen. :+
 
Je bent toch een It'er of niet? ;) koop een softwareuitleesprogrammatje, volg een moderne motorfietsmonteurscursus oid en dan kan je ook alles doen. :+
Haha bij de nieuwere BMW's heb je een GS911 nodig om de motor uit te lezen / programmeren etc, welke 500+ eutjes kost :P
Uiteindelijk zul je het er natuurlijk wel uit halen.. maar is wel even een investering
 
met lichte rookschade? :+

Brandschoon ook.

Ik kan er tegen hoor, ik bedoel ik verander er niks aan en ik niet van plan om mijn moed op te geven omdat 1 of andere zak hooi ervoor gezorgd heeft dat ik weer opnieuw kan beginnen. Ik ga gewoon opnieuw en beter dan eerst.

Dus ja, niet te veel mokken, gewoon positief blijven en hoppa next!!

Ben al in bespreking om een ander pand te kopen, nieuwe gereedschapskar is binnen met verschillende stukken gereedschap, dus gewoon verdergaan...

mvg Rick
 
zo nog even een sfeer plaatje van vorige week maandag in engeland :')

10599347_823751767669296_4117444126518917440_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan