MF "Kop van Noord-Holland" Deel 67! Gaan we nog rijden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pff wat een veteranen hier allemaal! Ziet er wel goed uit allemaal! Lekker modern.
 
Whoooooppp :]

A8_A09_B3_E-57_CD-4234-_A24_F-7_F745_A8_C1_A7_F.jpg
 
Mijn seizoen zit er op. Ben twee weken terug geopereerd aan m'n knie en voordat ik fatsoenlijk kan motorrijden is het december/januari denk ik. Was wel een mooi seizoen met wederom weinig kilometers :) Maar dat maakt niet uit, vind het prima zo. :)
 
Mijn seizoen zit er op. Ben twee weken terug geopereerd aan m'n knie en voordat ik fatsoenlijk kan motorrijden is het december/januari denk ik. Was wel een mooi seizoen met wederom weinig kilometers :) Maar dat maakt niet uit, vind het prima zo. :)


Ik tot nu toe 12k. komt nog wel wat bij denk ik zomaar, over twee weken weer richting Luxemburg/Duitsland *O*
 
Mijn seizoen zit er op. Ben twee weken terug geopereerd aan m'n knie en voordat ik fatsoenlijk kan motorrijden is het december/januari denk ik. Was wel een mooi seizoen met wederom weinig kilometers :) Maar dat maakt niet uit, vind het prima zo. :)

Haha klinkt wederom bekend. Gelukkig de beginstand van het seizoen niet genoteerd, dan ga ik te hard nadenken over verkopen :N
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan