MF "Kop van Noord-Holland" Deel 67! Gaan we nog rijden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft iemand nog interesse in een gratis dames jas? Het is een Macna Lily zwart. Textiel.
Hij is duidelijk gedragen maar nog prima wind en waterdicht. Inclusief Vision vest.
Geschikt voor dames van +/- 170-175 cm en 70-75 Kg.
 
Heeft iemand nog interesse in een gratis dames jas? Het is een Macna Lily zwart. Textiel.
Hij is duidelijk gedragen maar nog prima wind en waterdicht. Inclusief Vision vest.
Geschikt voor dames van +/- 170-175 cm en 70-75 Kg.


Zo Susanna: klaar met motor rijden? :?
 
Dat sowieso.
En als degene waar je mee samenwoont je op meerdere manieren belazerd ben je daar ook wel klaar mee 8)7
en verder heb ik niks met Almere behalve mijn werk nu nog.
1 januari ook beginnen bij mijn nieuwe baan *O**O*
Balen man, gelukkig kun je uitkijken naar je nieuwe baan.
 
Dit zal het geval zijn
 

Bijlagen

  • 1.jpg
    1.jpg
    28,9 KB · Weergaven: 19
Hallo allen,

Zijn er in het mooie West-Friesland nog mensen die rijden deze dagen of heeft iedereen zijn motor al ingestopt voor de winterslaap?

Ik heb net een ruime maand mijn rijbewijs en trots bezitter van een Kawasaki Z900.

Daarmee wil ik natuurlijk wel wat km’s maken en dat doe ik dus nog regelmatig bij aardig weer.

Heeft iemand hier advies voor mooie routes in de buurt van Grootebroek?

En wellicht is er nog iemand te porren voor een winter rit?

Groeten Ben
 
  • Leuk
Waarderingen: Mar_
@BvWesten Hier niet zozeer een dekentje voor winterslaap, ik gebruik mijn motor gewoon als vervoersmiddel. Maar mijn motor staat te wachten totdat zijn vorkpoten terugkomen van de hardverchromer.
Qua routes, ik ben niet heel bekend in de omgeving (woon hier "pas" 10 jaar), maar de Westfriese dijk is volgens mij altijd leuk om een stuk te rijden.
 
Hallo allen,

Zijn er in het mooie West-Friesland nog mensen die rijden deze dagen of heeft iedereen zijn motor al ingestopt voor de winterslaap?

Ik heb net een ruime maand mijn rijbewijs en trots bezitter van een Kawasaki Z900.

Daarmee wil ik natuurlijk wel wat km’s maken en dat doe ik dus nog regelmatig bij aardig weer.

Heeft iemand hier advies voor mooie routes in de buurt van Grootebroek?

En wellicht is er nog iemand te porren voor een winter rit?

Groeten Ben

Ik hoop 2 januari mijn rijbewijs op te kunnen halen bij het gemeentehuis en ben dan zeker van plan kilometers te maken! Misschien leuk eens samen een tocht te doen dan?
 
@BvWesten Hier niet zozeer een dekentje voor winterslaap, ik gebruik mijn motor gewoon als vervoersmiddel. Maar mijn motor staat te wachten totdat zijn vorkpoten terugkomen van de hardverchromer.
Qua routes, ik ben niet heel bekend in de omgeving (woon hier "pas" 10 jaar), maar de Westfriese dijk is volgens mij altijd leuk om een stuk te rijden.

Hey Remco,

Ja dat soort klussen moeten soms ook gebeuren. Beter in de winter dan toch? De westfriese omringdijk is inderdaad mooi te rijden, ben goed bekend met het stuk tussen Bovenkarspel en Hoorn. Al heb ik bij lange na de hele dijk nog niet gezien, aangezien deze 126 km lang schijnt te zijn...
 
Ik hoop 2 januari mijn rijbewijs op te kunnen halen bij het gemeentehuis en ben dan zeker van plan kilometers te maken! Misschien leuk eens samen een tocht te doen dan?

Lijkt me een prima idee! Heb je je motor al klaar staan?

Ik sprak Richard gisteren, hij wil van het voorjaar een rit plannen met alle geslaagden van 2018. Lijkt me ook leuk om in mee te rijden!
 
Er wordt nog steeds gereden hoor. Afgelopen zaterdag nog ff rondje gedaan. En als ze niet strooien doe ik gewoon woon / werk
 

Bijlagen

  • IMG_20181222_143911 (1).jpg
    IMG_20181222_143911 (1).jpg
    1,3 MB · Weergaven: 12
Lijkt me een prima idee! Heb je je motor al klaar staan?

Ik sprak Richard gisteren, hij wil van het voorjaar een rit plannen met alle geslaagden van 2018. Lijkt me ook leuk om in mee te rijden!

Ah, gaaf! Daar zal ik ook van de partij zijn dan. Mijn motor staat inderdaad al in de startblokken. :]
 
@BvWesten Hier niet zozeer een dekentje voor winterslaap, ik gebruik mijn motor gewoon als vervoersmiddel. Maar mijn motor staat te wachten totdat zijn vorkpoten terugkomen van de hardverchromer.
Qua routes, ik ben niet heel bekend in de omgeving (woon hier "pas" 10 jaar), maar de Westfriese dijk is volgens mij altijd leuk om een stuk te rijden.

Het was mooi vanmorgen in WestFriesland!

4E1C04C8-4BBE-4F90-8C66-159143E00209.jpeg
8B18E628-253F-41A6-B51B-16E8FE732F7B.jpeg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan