MF "Kop van Noord-Holland" Deel 67! Gaan we nog rijden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey die motor heb ik ook wel eens zien rijden, geinig ding.
Moet me maar weer voorstellen denk ik :+ volgens mij alweer een tijdje terug dat ik hier geweest ben
 
tja Lisa , het is het beste om normaal te rijden dan merk je daar bijna niets van.
Wat ik bijzonder vind is, ik heb al zeer veel motorrijders die argumenten hebben de sleutels aangeboden met het doel eens lekker uit te testen.
Vreemd ! al deze stoere rijders haakten af en durfden het niet aan , met excuses "nee nu niet komt wel"
Welke het wel probeerden waren jongeren( o.a.zoon van een rijschoolhouder) en ouderen die net hun rijbewijs hadden behaald en enkele zonder motorrijbewijs .
Het commentaar was éénduidig …. Wauw , wat rijd dat gemakkelijk en comfortabel.
Zelfs een vrouw met een lengte van 1.60 die 20 jaar eerder een 125 cc motorfiets reed vond deze motor heel simpel te rijden.

Dit zegt toch iets of niet?
Angst dat er iets mis gaat met testers heb ik zoals de motor is echt niet, hij is fool proof.
Ik ben dan ook benieuwt wanneer een ervaren rijder het eens durft.

gr, gerard.
 
Hoi Valerie,

Jazeker , indien de constructie degelijk gebouwd is en geen gevaar anders dan het gebruik van elk ander voertuig voor de omgeving en jou zelf oplevert , zijn er nog heel veel mogelijkheden.( dreams may become thru )
Bij motoren met aluminium frames zijn de mogelijkheden wel zeer beperkt.

dat heeft niets te maken met of het legaal is of niet _O- inc jezelf nog eens 250kg lading mee ga je volgens mij over de maximale belading op het kenteken.
 
Laatst bewerkt:
goeiemiddag,
Ik zal me ook maar eens aanmelden hier.
Ik ben niels uit den helder, 20 jaar, rij al 2 jaar op een 125cc VanVan en ben nu overgestapt op een Shadow 600.
als het maar een beetje mooi weer is ben ik wel op pad met de motor.
8ziGc3.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nou, de Duke is dus ontploft en afgevoerd naar het abattoir. De rokende restanten staan bij Niwa.
Die hebben de restanten overgekocht en gaan hem helemaal oplappen.

Ik heb ondertussen, zo fucking dom als ik ben, de volgende KTM alweer in de startblokken staan om uit elkaar te laten spatten.

large


Dit keer met 2 cilinders zodat ik nog meer onderdelen kan verliezen en 2 keer zo ver kom voordat alles naar de tyfus gaat en ik naar huis moet lopen. *O*
 
Nou, de Duke is dus ontploft en afgevoerd naar het abattoir. De rokende restanten staan bij Niwa.
Die hebben de restanten overgekocht en gaan hem helemaal oplappen.

Ik heb ondertussen, zo fucking dom als ik ben, de volgende KTM alweer in de startblokken staan om uit elkaar te laten spatten.

[afbeelding]

Dit keer met 2 cilinders zodat ik nog meer onderdelen kan verliezen en 2 keer zo ver kom voordat alles naar de tyfus gaat en ik naar huis moet lopen. *O*

haha yaay een KTM *O* las in het lc8 topic dat je alweer n probleem had met het contactslot? _O- het is je ook niet gegund he met de KTM :+
 
haha yaay een KTM *O* las in het lc8 topic dat je alweer n probleem had met het contactslot? _O- het is je ook niet gegund he met de KTM :+

Jep, contactslot is naar de klote gegaan door een slechte reservesleutel. Kwam vandaag bij Verpalen aan met een schroevendraaier als contactsleutel. Goeie eerste indruk is gemaakt. Hij blijft trouwens ook niet stationair lopen en de choke is een onhandig cholera pieletje. en hij zweet olie aan de onderkant bij een slangetje. Ik voorzie een 2e en 3e verdieping op Verpalen zn pand binnen nu en afzienbare tijd.

En het ligt niet alleen aan KTM :o . Mensen die me langer kennen weten dat ik en motoren niet goed samen gaan.
 
Jep, contactslot is naar de klote gegaan door een slechte reservesleutel. Kwam vandaag bij Verpalen aan met een schroevendraaier als contactsleutel. Goeie eerste indruk is gemaakt. Hij blijft trouwens ook niet stationair lopen en de choke is een onhandig cholera pieletje. en hij zweet olie aan de onderkant bij een slangetje. Ik voorzie een 2e en 3e verdieping op Verpalen zn pand binnen nu en afzienbare tijd.

En het ligt niet alleen aan KTM :o . Mensen die me langer kennen weten dat ik en motoren niet goed samen gaan.

ik las zoiets ja.. haha jaah ik had ook zon soort stunt dat ik voor het eerst kwam bij Verpalen, dus denk dat ze wel wat gewend zijn _O-

oh.. en dit alles wist je van tevoren? ken je niet iemand die je met dat soort geintjes kan helpen? anders word het een duur grapje en dan zijn die extra verdiepingen er idd zo :')

Haha tja die herken ik ook wel ja... bij de meest simpele klusjes lukt het me om dood en verderf te saaien :+
iig sterkte! en denk ( hoop)dat je hier evengoed wel een hoop lol aan gaat beleven!
 
Werk helaas :)

Was gisteravond iemand op een SP2 in de Daalmeer aan het testen wat er gebeurd zonder helm en van de motor afklap :N :')
 
Laatst bewerkt:
baggerweer.
motor ligt toch stukkie uit elkaar.

Nieuw zadel
alarm
xenon
led in dashboard
usb voeding
Giro gearindicator
stuurverhogers

aan t inbouwen.
 
Laatst bewerkt:
http://www.dichtbij.nl/groot-alkmaar/112/artikel/4172902/motorrijder-zonder-helm-gewond-bij-ongeval-laan-van-keulen.aspx

Ok.. Mijn zinsopbouw is inderdaad een beetje onduidelijk :+
mwoah... een beetje maar...

wat een rand debiel overigens.. goed dat ie geen anderen in zn idiote gedrag heeft bezeerd.
 
Lees af en toe mee hier, maar dan toch ff reageren :

Leuk die klusmotor ! Zie je ook wel is rijden, zal volgende keer naast t duimpie ook toeteren.

En die andere klusmotor dan, lekker bezig dash !

Zal hier voor de rest niet veel posten, asfalt-3/4 wielen, prut-2 wielen.
 
Lees af en toe mee hier, maar dan toch ff reageren :

Leuk die klusmotor ! Zie je ook wel is rijden, zal volgende keer naast t duimpie ook toeteren.

En die andere klusmotor dan, lekker bezig dash !

Zal hier voor de rest niet veel posten, asfalt-3/4 wielen, prut-2 wielen.
lol...das lang geleden! nog steeds je Reliant dus :9
 
Lees af en toe mee hier, maar dan toch ff reageren :

Leuk die klusmotor ! Zie je ook wel is rijden, zal volgende keer naast t duimpie ook toeteren.

En die andere klusmotor dan, lekker bezig dash !

Zal hier voor de rest niet veel posten, asfalt-3/4 wielen, prut-2 wielen.

Heeeyyyy, leef jij ook nog? is de Skorpion nog heel of heb je die al lang niet meer?
 
Nog steeds Relianten ja, hoewel ik daar wel mee hoop te stoppen.

Wat was dat altijd een leuk ding zo'n MuZ, maar nee lang niet meer.
Ktm-etjes voor in de prut en een zootje x-honda's.
En nu dan voornamelijk aan t fietsen......
 
http://www.dichtbij.nl/groot-alkmaar/112/artikel/4172902/motorrijder-zonder-helm-gewond-bij-ongeval-laan-van-keulen.aspx

Ok.. Mijn zinsopbouw is inderdaad een beetje onduidelijk :+

Zo'n prachtige witte SP2 verdient toch een betere eigenaar. Blijven mooie machines, vooral de Castrol uitvoering.

Zal wel weer zo'n kamper zijn die rond rijdt op een onverzekerde fiets zonder motorrijbewijs.
Zag vorige week ook zo'n gast op een scooter. Reed ook snoeihard op een 50km weg zonder plaatje, zonder helm met van die dichtgeknepen oogjes vanwege de wind. :')

Tuig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan