MF "Kop van Noord-Holland" Deel 67! Gaan we nog rijden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
kan ik nog ff sparen. heb nog wel wat op de lijst staan:

- gopro gekocht, moet dus nu doorzichtig ruitje
- spanbanden en clipon sleeves, scheelt een hele hoop gedoe met motor vervoer
- banden racetec K3
- banden warmers (optioneel)
- als bandenwarmers, dan voorbok die onder voorpoten kan

dromen:

- slicks
- regenbanden
- tweede set velgen
- tweede set remschijven
- talent
 
Laatst bewerkt:
Hallo :)
Kom ook weer even in het topic kijken. Iedereen alvast prettig feestdagen en veel geluk voor het nieuwe jaar!
 
Het Joost. Hier ook maar welkom. Toch voor de ET Kont gegaan?

Gewoon op PC kan ik het plaatje ff beter zien. Ziet er goed uit :9~ Ik had begrepen dat een GSXR blok niet in een GSX frame past, maar volgens mij heb jij het pittig voor mekaar :Y
Oliekoeler blok past juist ruim in een gs(x) frame :Y
 
Het Joost. Hier ook maar welkom. Toch voor de ET Kont gegaan?Oliekoeler blok past juist ruim in een gs(x) frame :Y


Hey ,

dat ik voor et kont zou gaan was voor mijn wel duidelijk,de vraag is altijd bij mijn :Hoe lang blijft hij nog?😀😀

En over het blok , ja past makkelijk zelfs opgevuld achter het blok zoals je kan zien,grootste probleem is de breedte heb ongeveel 0,5 cm speling tussen frame en ketting waarbij aan andere kant 0,5cm speling tussen band en ketting.Nu komt de vraag is dat niet te weinig?nee rijd er al 6000km mee😀
 
Ik heb ooit eens iets gelezen waarin werd gesteld dat het niet zou passen, en omdat mijn blok nog goed was heb ik nooit nagemeten of dat verhaal wel klopte.

Nu ben ik toch van het GSX verhaal af, dus het maakt niet meer uit :N heb alleen nog een bak onderdelen liggen waar ik nog eens vanaf moet.

Pas nog op de site van Wim ter Braaken gekeken en ze staat nog te koop. Hoop dat ze een nieuw baasje vindt.
 
Ik heb ooit eens iets gelezen waarin werd gesteld dat het niet zou passen, en omdat mijn blok nog goed was heb ik nooit nagemeten of dat verhaal wel klopte.

Nu ben ik toch van het GSX verhaal af, dus het maakt niet meer uit :N heb alleen nog een bak onderdelen liggen waar ik nog eens vanaf moet.

Pas nog op de site van Wim ter Braaken gekeken en ze staat nog te koop. Hoop dat ze een nieuw baasje vindt.
Jou GSX was al weer een generatie verder dus daar durf ik het niet over te zeggen.

Welke delen heb je nog liggen?
 
Ik ben er toch nog een stuk of wat tegengekomen :Y
Het was buiten het waaien ook best lekker weer :Y

Weet iemand hoeveel het kost om met twee personen en een motor naarTexel heen en weer te gaan?
 
Www.teso.nl voor de boot tarieven

Is vandaag classic motor show hier op het eiland voor wie het leuk vind om even te gaan kijken ( op Facebook Texel classic motorshow 2015)
 
Ik kan zo gauw alleen tarieven voor de auto vinden, vandaag wordt het helaas nix; mijn (klein)kinderen komen langs om weer eens kennis te maken en gevoederd te worden :)

Anders was het leuk; ik ben al bijna veertig jaar niet op Texel geweest, dus het wordt wel eens tijd :Y

:W
 
Ik kan zo gauw alleen tarieven voor de auto vinden, vandaag wordt het helaas nix; mijn (klein)kinderen komen langs om weer eens kennis te maken en gevoederd te worden :)

Anders was het leuk; ik ben al bijna veertig jaar niet op Texel geweest, dus het wordt wel eens tijd :Y

:W


€11.00 retourtje op v/z/z/m voor motor en max 2 personen
€8.20 d/w/d


Moeilijk hoor :+
 
Bedankt Wen :Y

Elf euro valt me alles mee; gisteravond was mevrouw Strikkie aan het zoeken en mocht ik niet meekijken :N
Ze kon het niet vinden :N

Ik ben aan het kijken voor de Landmarkrally 2016 en Texel is ook Noord-Holland })

:W
 
Ja ik weet de tarieven niet uit m'n hoofd omdat voor texelaars andere prijzen zijn.

Ben net even bij de oldtimers wezen kijken. Stond gaaf spul, prima ochtendje vermaakt :)

Als je een keer in de buurt bent en een stukje wilt gaan rijden doe maar een berichtje, vind ik altijd wel gezellig :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan