Ik rij 18/9 een dag met Racecracks op CPZ, deze organisatie rijd voor het eerst dit jaar op CPZ, maar al wel jaren op Assen. De organisator Ferry heeft 5jaar lang het ronde record gehad op CPZ. Er ligt nieuw asfalt wat goede grip heeft dus ik hoop mijn pr eens te verbeteren die sinds 2010 staat.
Het is echt heel mooi asfalt
Jep. Zit alleen een klein kuiltje aan de binnenkant van Hugenhultz als je te ver naar binnen zit
heeft die er niet altijd al gezeten? als het de bocht is die ik denkd at eht is.
Ik niet, maar was er wel en heb hem ook zien liggen, zag er naar uit.Zou kunnen. Het is de linker 'kuip bocht' na tarzan.
Gisteravond overigens een motorrijder zwaar gewond geraakt op zandvoort
Toch niet iemand van hier?
Ik niet, maar was er wel en heb hem ook zien liggen, zag er naar uit.
Begreep dat hij wel weer bij kennis was toen ze hem met de ambu naar het ziekenhuis brachten.
Maar duimen voor de man.
Oké, het asfalt was daar toch altijd al wat rommelig voor het zicht en gevoel waar je overigens weinig last van had met insturen en uitkomen. Ik hoorde wel dat de overgang van de uitloop van de chicane waar deze weer aansluit op het rechte stuk (auto's mogen rechtdoor en motoren door de chicane)niet zo mooi aansluit. In de oude situatie was dit ook een link punt want daar ging je net in een lichte hellingshoek over een bobbel met mogelijk gevolg een highsider als je net ff teveel aan het gas hing. Eerst maar goed de baan opnieuw verkennen voor het serieus gasgevenJep. Zit alleen een klein kuiltje aan de binnenkant van Hugenhultz als je te ver naar binnen zit
Hmm.. dit zijn geen fijne berichtenIk niet, maar was er wel en heb hem ook zien liggen, zag er naar uit.
Begreep dat hij wel weer bij kennis was toen ze hem met de ambu naar het ziekenhuis brachten.
Maar duimen voor de man.
Was bij uitkomen audi S, begreep dat hij met uitkomen een speedwobble gehad heeft en bij de val hij de vangrail geraakt heeftBlijft ellende als iemand hard op zn muil gaat.
Waar was het nou gebeurd? Na Audi S of net na Scheivlak? Kon het op de foto's net niet goed zien.
Was bij uitkomen audi S, begreep dat hij met uitkomen een speedwobble gehad heeft en bij de val hij de vangrail geraakt heeft
Krijg net bericht vanuit een andere bron (van een baco) dat hij : een zware hersenschudding, een gehavend gezicht en scheurtje in een nekwervel. Daar krijgt hij een stellage (halo) voor om zijn hoofd en ook waarschijnlijk nog een ruggenwervel gebroken maar daar onderzoeken ze nog verder naar.
Was bij uitkomen audi S, begreep dat hij met uitkomen een speedwobble gehad heeft en bij de val hij de vangrail geraakt heeft
Krijg net bericht vanuit een andere bron (van een baco) dat hij : een zware hersenschudding, een gehavend gezicht en scheurtje in een nekwervel. Daar krijgt hij een stellage (halo) voor om zijn hoofd en ook waarschijnlijk nog een ruggenwervel gebroken maar daar onderzoeken ze nog verder naar.
Goeiedag zeg dat is niet best! Een behoorlijke val geweest, beterschap voor de man.Was bij uitkomen audi S, begreep dat hij met uitkomen een speedwobble gehad heeft en bij de val hij de vangrail geraakt heeft
Krijg net bericht vanuit een andere bron (van een baco) dat hij : een zware hersenschudding, een gehavend gezicht en scheurtje in een nekwervel. Daar krijgt hij een stellage (halo) voor om zijn hoofd en ook waarschijnlijk nog een ruggenwervel gebroken maar daar onderzoeken ze nog verder naar.
Technici, ik heb een issue met m'n Duc. Ik heb sinds een maand een nieuwe accu nadat de oude na 4 jaar is kapot gegaan. De nieuwe had ik dat vloeibare spul is gedaan en volledig opgeladen. Daarna mee gereden en startte en reed perfect. 3 weken niet gereden nu en wilde hem aan de lader hangen. Optimate geeft vervolgens helemaal niks aan en laat geen lampje branden, alleen het lampje dat ie is aangesloten op stopcontact. Bij contact omdraaien doet ie ook helemaal niets. Dashboard blijft uit en helemaal stil.
Vraag dus; kan een motor een accu helemaal dood maken of is de accu intern kortgesloten of zo? Accu is net een maand oud.
ik heb het idee dat er ergens een electrische gremlin rond spookt die ook die zekering gebraden heeft toen.
vanavond ff jouw accu aan mijn optimate hangen om kapotte optimate iig uit te sluiten. desalniettemin is 3 weken stilstand erg kort om een accu leeg te laten lopen.
tenzij je optimate al stuk was toen je de accu voor eht eerst oplaadde, en die heeft de capaciteit van de accu genekt. of heb je hem voor geladen mee gekregen?
Wss wat baka zegt en heb je veel lekstroom ook bij stilstand, is na te checken met een accu die werkt + multimeter
Accu die volledig plat is gegaan verliest normaliter veel capaciteit tot alle
Je maakt je accuklem los, plus of min maakt niet uit en zet de meter tussen de klem en de accupool. (*edit; Je zet dus eigenlijk je multimeter in serie tussen je klem en de pool)Kun je dat even uitleggen? Hoe check ik dat dan met die accu.
Das geen zuivere koffie... te schraal / kleine hoofdsproeier? Honen kan toch niet met nicaseal of ben ik in de war?hier ging het vandaag ook niet helemaal goed
baar brokjes van de zuiger
[afbeelding]
en paar halen in het nicaseal
[afbeelding]
Mooi zuur.. heb wel eens een gebroken zuiger gehad met de scooter met een 70cc alu cilinder.heb begin van het jaar lekke koppaking gehad op die cilinder vrees dat dit toch verlate schade ervan is,afstelling is goed koelvloeistoftemparatuur ook niet te gek geweest max 85 graden,honen kan niet dus wordt een nieuwe bus
Thanks! Wel duidelijk. Ik moet dus even een multimeter en sowieso nieuwe accu aanschaffen. Net bij baka gechecked maar zijn optimate geeft ook niks. Dus niks mis met optimate.Je maakt je accuklem los, plus of min maakt niet uit en zet de meter tussen de klem en de accupool. (*edit; Je zet dus eigenlijk je multimeter in serie tussen je klem en de pool)
[afbeelding]
Zet hem op de ampere stand (begin met 10a bijvoorbeeld en zet hem daarna gevoeliger).
Blijf je nul meten dan heb je geen lekstroom, meet je wel iets heb je wel lek stroom.
Heb je lekstroom kun je 1 voor 1 zekeringen eruit trekken om te kijken in welk circuit het zit
En dan wanneer je het circuit hebt, de componenten uitsluiten.
Start de motor NIET als je dit uitvoert, dat trekt teveel ampere