MF "Kop van Noord-Holland" Deel 67! Gaan we nog rijden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thnx :)

Ook voor foto’s :9~

25_CDFBBD-2_FB5-4165-82_F0-_C56_F27527_D00.jpg
 
Dan is de 1098 weg voor een grote beurt en daarna heb ik geen geld meer voor benzine. :P
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal! Ik ben Mike, 27 jaar jong en woon sinds een paar maanden in Medemblik (kom uit de randstad).

Ben nu sinds een paar weekjes de dijkjes hier in NH aan het verkennen en dat bevalt goed moet ik zeggen. Ben daarnaast nu, met veel ongeduld moet ik zeggen, aan het wachten tot over 2 weken mijn nieuwe 1290 Super Duke R wordt geleverd *O*.

Wie weet kom ik jullie tegen binnenkort!
 
Hallo allemaal! Ik ben Mike, 27 jaar jong en woon sinds een paar maanden in Medemblik (kom uit de randstad).

Ben nu sinds een paar weekjes de dijkjes hier in NH aan het verkennen en dat bevalt goed moet ik zeggen. Ben daarnaast nu, met veel ongeduld moet ik zeggen, aan het wachten tot over 2 weken mijn nieuwe 1290 Super Duke R wordt geleverd *O*.

Wie weet kom ik jullie tegen binnenkort!
Heb jij een van die afgeprijsde modellen van NIWA gekocht?
Mijn motormaat ook (2 weken geleden), maar die heeft hij net al aan puin gereden (ik vermoed zelfs TL) toen hij de bocht uitvloog.....
 
Leuk fietsje gereden op circuit Assen vandaag! :] Met gloednieuwe Pirelli Diablo Corsa || bandjes. Nice nice!

2dspgqs.jpg
 
Laatst bewerkt:
:W
Kan helaas ook niet. Na een week verblijf net ontslagen uit het ziekenhuis. Gaat wel even duren voor ik weer de oude ben..
Ai, een week in het ziekenhuis, daar houden ze je niet zo lang als je een ingegroeide teennagel hebt, hopelijk gaat het inmiddels een stuk beter.
 
@ Rosti 84 en @R&zo
bedankt!
Nee klopt. Blijk iets chronisch te hebben, nu lang herstel nodig en kijken hoe ik dit een plaats kan geven en mee om kan gaan in de toekomst. Komt vast goed.
Doel is in ieder geval conditie weer zodanig te krijgen dat ik zo snel mogelijk weer op de motor kan stappen! Door dit gedoe al een motorvakantie moeten annuleren :(

@ Twaap
Ducati V4? lekker hoor. Onder de indruk?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan