MF "Kop van Noord-Holland" Deel 67! Gaan we nog rijden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Super, ook nog in de goede kleur. Geen grote schade verder? (Frame, voorvork, blok?)
Bloed kruipt kennelijk toch waar het niet gaan kan
 
Super, ook nog in de goede kleur. Geen grote schade verder? (Frame, voorvork, blok?)
Bloed kruipt kennelijk toch waar het niet gaan kan
Voor zover ik weet/gevonden heb alleen kuipschade!
Frame is recht, rijdt en stuurt haarfijn!
Blokschade voor zover ik weet niet. :] Loopt heel zuiver.
Het blijft een risico, een schadefiets kopen!
Andere kant....ken verhalen waarbij 'niet schadefietsen' ook blokken vastliepen. Dus je weet het nooit.
 
Laatst bewerkt:
Mooi apparaat hoor, Lotte. Leuk klusje idd, direct wat mooie aftermarket spullen kopen en dikke wheelies straks.

Ga je alleen hooligan-rijden op straat of ook circuit er mee doen?
 
Goedenavond rijders uit NH!

Ik ben recentelijk verhuisd naar het zonovergoten Venhuizen, en het lijkt me super om af en toe met andere motorrijders te rijden/meeten, heb alleen weinig tijd.
Zal me even voorstellen, ik heet Renik, ben 28 jaar, en heb een eigen bedrijf in agrarische dienstverlening, advies en fourage.
Rij ruim 3 jaar nu, nog steeds op m'n eerste motor en bevalt buitengewoon. is een Yamaha YZF-R6 uit 2011, waarvan hieronder een impressie.
Wie weet tot snel!



 
Welkom alle nieuwe NH rijders!! Jullie fietsen zijn ook weer een aanwinst voor de NH wegen zie ik :Y

Vraagje, is er hier iemand die een Z900 rijdt of heeft gehad? Ik heb even wat vragen over die fiets maar ik zie helemaal geen Z900 topic. Ben op zoek naar een fiets die fysiek beter is voor me dan mijn Hyper. Het zal sowieso een naked worden. Heb al aardig wat van mijn lijst afgestreept inmiddels maar na een (ongeplande) proefrit was ik ongelooflijk verrast door deze fiets. Een echte old school rauwe naked bike waarbij je zo goed aanvoelt wat je doet en waar de grens ligt dat ik snap dat er geen electronica verder op zit.

Anyway, ik merk het wel. Als er geen reactie komt is er neem ik aan geen Z900 rijder hier actief ;)
Overigens over 2 weken de S1000R een dag testen 8-)
 
Welkom alle nieuwe NH rijders!! Jullie fietsen zijn ook weer een aanwinst voor de NH wegen zie ik :Y

Vraagje, is er hier iemand die een Z900 rijdt of heeft gehad? Ik heb even wat vragen over die fiets maar ik zie helemaal geen Z900 topic. Ben op zoek naar een fiets die fysiek beter is voor me dan mijn Hyper. Het zal sowieso een naked worden. Heb al aardig wat van mijn lijst afgestreept inmiddels maar na een (ongeplande) proefrit was ik ongelooflijk verrast door deze fiets. Een echte old school rauwe naked bike waarbij je zo goed aanvoelt wat je doet en waar de grens ligt dat ik snap dat er geen electronica verder op zit.

Anyway, ik merk het wel. Als er geen reactie komt is er neem ik aan geen Z900 rijder hier actief ;)
Overigens over 2 weken de S1000R een dag testen 8-)

Ik neem aan dat je de Z900 uit 2017 of nieuwer bedoelt? Die heb ik 8-)
 
He da's mooi astroyana!
Normaal stel ik mijn vragen wel in het bijbehorende topic maar die is er volgens mij niet. Is het ok als ik anders een pb stuur? Dan heeft de rest hier er geen 'last' van.
 
Ik heb doen besluiten de Duc in de verkoop te doen. Prachtig apparaat, rijdt fantastisch en een fantastisch geluid, maar ik vind hem te duur voor wat ik er mee doe en wil tevens iets comfortabelers. Zit te kijken naar een Suzuki SV1000 of iets dergelijks.

Dit voorjaar een grote beurt gehad (hoeft pas weer over 23000km) en technisch in topstaat.

Dus mocht er iemand interesse in hebben. O-) Lotte misschien nog een Duc erbij? :+ Hoef je niet meer op te lappen en kan je zo mee rijden.
 
Laatst bewerkt:
Nooit geweten dat er ook een regionaal topic was!
Bij deze zal ik me ook even netjes voorstellen. Mijn naam is Martijn Knol en ik woon in Hoorn. Pas 26 jaar jong en nu ongeveer 1,5 jaar in het bezit van mijn motor rijbewijs. Ik ben iets langer als 1,5jaar in het bezit van een Aprilia Shiver, waar ik inmiddels een kleine 40.000km mee heb gereden.
(ik rijd veel woon-werkverkeer)
Ik werk Bij de ANWB Wegenwacht en heb alles hobby het verbouwen van motoren(tot caferacer e.d.).
Ik ben niet zo handig met het plaatsen van foto's op dit forum, zal op een later tijdstip is proberen foto's te plaatsen.
 
Ik heb doen besluiten de Duc in de verkoop te doen. Prachtig apparaat, rijdt fantastisch en een fantastisch geluid, maar ik vind hem te duur voor wat ik er mee doe en wil tevens iets comfortabelers. Zit te kijken naar een Suzuki SV1000 of iets dergelijks.

Dit voorjaar een grote beurt gehad (hoeft pas weer over 23000km) en technisch in topstaat.

Dus mocht er iemand interesse in hebben. O-) Lotte misschien nog een Duc erbij? :+ Hoef je niet meer op te lappen en kan je zo mee rijden.
Tuono!
 
Ik heb doen besluiten de Duc in de verkoop te doen. Prachtig apparaat, rijdt fantastisch en een fantastisch geluid, maar ik vind hem te duur voor wat ik er mee doe en wil tevens iets comfortabelers. Zit te kijken naar een Suzuki SV1000 of iets dergelijks.

Dit voorjaar een grote beurt gehad (hoeft pas weer over 23000km) en technisch in topstaat.

Dus mocht er iemand interesse in hebben. O-) Lotte misschien nog een Duc erbij? :+ Hoef je niet meer op te lappen en kan je zo mee rijden.
Haha! :')

Zit dat zo beroerd dan?? SV1000 zit toch ook best voorover?
 
Haha! :')

Zit dat zo beroerd dan?? SV1000 zit toch ook best voorover?

SV zal ook sportief zitten, maar ik hoef dan ook niet direct een tourmotor. Ik wil gewoon fatsoenlijk een weekendje Duitsland kunnen doen of zo, en dat kan niet op de Duc. Ik krijg iig vrij snel overal last van.
 
SV zal ook sportief zitten, maar ik hoef dan ook niet direct een tourmotor. Ik wil gewoon fatsoenlijk een weekendje Duitsland kunnen doen of zo, en dat kan niet op de Duc. Ik krijg iig vrij snel overal last van.


Ga ff met Suus praten, die heeft ook zo'n ding. En ook ervaring met lange ritten naar D/Fr

:Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan