MF "Kop van Noord-Holland" Deel 67! Gaan we nog rijden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat bord geeft aan opspattend grind/slipgevaar.. Ik bedenk me dan niet dat er ineens een grindweg aangelegd is :/

Edit: Vanaf welke kant staan die borden er? Ook als je vanaf trambaan komt? Zijn me namelijk nieterns opgevallen

Ja dat bord wat er op de foto te zien is. Daarvoor stonden er gele borden van let op afgesloten ivm werkzaamheden op *datum* :)
Die stonden sowieso een week ervoor bij krabbendam toen ik er langs reed.
 
Toen was de weg ook alweer open he :+ Hebben borden ivm wegafsluiting niet zo veel zin meer :P

Haha nee, maar doelde meer op de borden slipgevaar/opspattend grind haha :+
Maargoed blijft kak dat we daar niet fatsoenlijk meer kunnen rijden..
Zijn er nog andere leuke dijkjes die aan te raden zijn?
 
makkie, ga er gewoon voorbij....
resized_jesus-says-meme-generator-you-sir-are-fucking-awesome-370e86.jpg
 
ik heb de gp uiteindelijk gedownload. dank voor de eurosport 2 tip, heb er nog wat anderen blij mee kunnen maken.

@tuin verhaal: geen gras man, waar moet je anders sleutelen? ik heb stenen pleintje om te sleutelen/bbqen en twee planten bakken aan de zijkant om nog wat groen te hebben. plus klimop aan de schutting zodat ik mijn buurman niet hoef te zien :+
 
Vind ik een goed idee, ben alleen bang dat de meeste ritjes zijn als ik aan het werk ben :P avondjes en in het weekend haha :+
Dat schiet niet op dan :P

Als het vanavond nog lekker weer is ga ik waarschijnlijk nog een rondje brommen :]
 
Dat schiet niet op dan :P

Als het vanavond nog lekker weer is ga ik waarschijnlijk nog een rondje brommen :]
Man n.a.v. het voorgaande ritje heb ik 3 dagen thuis gezeten (wel aan t werk) met extreme hooikoorts klachten..
Echt ongekend... stront chaggo wordt je er van B| B| :')
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan