MF "Kop van Noord-Holland" Deel 67! Gaan we nog rijden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ze doet het alweer! Ik bestel er wel alvast 2 op reserve omdat er al 2 in 2 weken kapot gegaan zijn
 
Denk dat veel mensen de motor al opgehokt hebben en dan heb je niks meer te lullen blijkbaar O-)


ik rij nog steeds maar heb ook niets te lullen

Tja Hok verkocht, Bird komt vanaf morgen ook niet meer terug de schuur in als het goed is en over 18 dagen zit ik in het vliegtuig naar Australië. :+
Dus veel over motorrijden heb ik idd niet meer te lullen _O-
 
Tja Hok verkocht, Bird komt vanaf morgen ook niet meer terug de schuur in als het goed is en over 18 dagen zit ik in het vliegtuig naar Australië. :+
Dus veel over motorrijden heb ik idd niet meer te lullen _O-
[/meeleesmodus]

Oei, jaloers, vakantie of voor werk? Hoe dan ook, have fun!!

[meeleesmodus]
 
[/meeleesmodus]

Oei, jaloers, vakantie of voor werk? Hoe dan ook, have fun!!

[meeleesmodus]

Alles *O* Hoop er een jaar mooi rond te kunnen reizen :) Gister wel te horen gekregen dat het strandhuis wat ik in Sydney had geregeld toch niet doorgaat dus dat is wel een beetje zwaar k#t :+

Overigens is de bird nu wel verkocht :o Ga het beestje wel missen, heb mijzelf er primaa mee kunnen vermaken de afgelopen 2 jaar :]
 
Laatst bewerkt:
Maar nou weet ik nog steeds niet bij welke spuiter ik niet moet wezen -O-

Is dit wat?

full
 
Laatst bewerkt:
Zo, deauville uit mijn klauwen laten vallen, maar je ziet toch geen verschil :+. Dat is het voordeel van die werkpaarden. Paar krassen meer of minder merk je niet. Die valbeugels onder die zwarte vleugels doen hun werk goed. Alle hendels en stepjes onbeschadigd.
 
Hallo allemaal :W Vandaag ook weer eens de motor uit de berging getrokken en ermee naar het werk. Hoe staat het leven hier verder?
 
hier nogsteeds rijdende elke donderdag richting aalsmeer met te tweewieler. bougies vervangen en dacht dat het prima loopt maar toch niet, valt steeds uit zelfs met warme motor....toch binnenkort maar naar een reperateur brengen om na te laten kijken, iemand nog een goed adresje niet al te prijzig want we blijven een Hollander die het zo goedkoop wil ^^
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan