MF "Kop van Noord-Holland" Deel 67! Gaan we nog rijden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
full
 
:W

Eind vorig jaar hier voor het eerst gepost en zou nog een foto uploaden, nu ben ik niet zo van de foto's dus deze is gemaakt bij het ophalen van de Fazer.


313htnd.jpg
 
Morgen verzamelen wij met een groepje bij Shell Kooimeer.
Wie wil aanhaken is welkom :W mannetje of 6/7 met tempo erin.
 
Ik haat Marquez ;(

Sinds dat ei erbij is gekomen is de leukigheid voor mij er wel af. De een noemt hem een geniale rijder en de ander (waaronder ik) een randdebiel die nooit een licentie had mogen krijgen voor de MotoGP.

:P
 
Ik haat Marquez ;(

Sinds dat ei erbij is gekomen is de leukigheid voor mij er wel af. De een noemt hem een geniale rijder en de ander (waaronder ik) een randdebiel die nooit een licentie had mogen krijgen voor de MotoGP.

:P

Idem. Hij is de snelste maar hij rijdt altijd als een mongool. Gewoon ertussen gooien op goed geluk. En altijd op en over de limiet, crashen lijkt hem niet te deren, meestal vangt hij een glijpartij nog op ook.
Maar daarom vind ik overwinningen van iedere andere coureur mooi.
 
Ik noem hem de NAR!!
altijd die glimlach op zijn smoel en alles en iedereen naar de klote helpen:(

De reddingen zijn prachtig maar de rijstijl niet normaal!
Als hij zijn helm opzet wordt hij blind
 
Marquez is gewoon een gevalletje 'you love him or hate him' volgens mij. Ik kan hem ook niet uitstaan maar wat ie op de fiets laat zien grenst aan geniaal en gekte :o
Ik ben ook zware F1 fan. Nou daar kan ik ook een aantal namen opnoemen (nu en uit de geschiedenis) waarvoor dit geldt/gold ;)
Wat een klapper trouwens gisteren bij de race zeg..

Jammer dat ik er gisteren niet bij kon zijn. Hopelijk vanaf volgende maand als ik meer hersteld ben een keer mee rijden met een groep. Wie dat dan ook moge zijn tegen die tijd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan