MF "Kop van Noord-Holland" Deel 68! Grapje natuurlijk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik was WEL aan het rijden :] :+
Klein stukje met een broer.
Ik ook. :)

Waardeloze telefoonkwaliteit, maar toch:

35033b7.jpg
 
Om het leuk te houden hier... :P

Gister mijn nieuwe demper gemonteerd. Mooi ding. Zonder killer maakt ie echt een enorme herrie. Hele straat kan dan meegenieten als ie stationair draait, toch wel iets te aso. Killer erin gedaan (zit tussen demper en linkpijp) en nu komt er wel een lekker zwaar en imo geen aso geluid uit :P.

[afbeelding]

Na de GP maar even een stukje rijden als het droog blijft. :) E-Keur certificaatje in mijn kentekenpapierenmapje die ik altijd bij me heb; laat oom agent dan maar komen. })

Mooi !! :o :9~
 
Telt dit ook? Van de week in een of ander klerengat in de Eiffel. Afgesloten door de aanleg van een rotonde en er echt niet langs kunnen. -O-

full
 
Laatst bewerkt:
Normaal ben ik in Duitsland niet zo moeilijk maar twee graafmachines, een vrachtwagen en wat boze arbeiders op het pad was ff te veel van het goede. :')
 
Telt dit ook? Van de week in een of ander klerengat in de Eiffel. Afgesloten door de aanleg van een rotonde en er echt niet langs kunnen. -O-

[afbeelding]

wat? O-)
20150512_131248_zpscjamuvw3.jpg


bovenin de foto zie je nog een setje koplampen, naar beneden door een beekje en daarna weer omhoog.
 
Normaal ben ik in Duitsland niet zo moeilijk maar twee graafmachines, een vrachtwagen en wat boze arbeiders op het pad was ff te veel van het goede. :')

Hehe dat had ik een keer in Luxemburg bij een wegafzetting vanwege onderhoud. Ik een ander weggetje gepakt en toen kwam ik in een maisveld uit *D Alle stukken die wel geasfalteerd waren, gingen naar de windmolens.. Toen maar via het prutpad langs de boer en zn trekker richting de openbare weg gereden _O- Ik ging NIET terug :+
 
Ach, als je een keer mee bent geweest met het MF weekeind de weet je dat we ons niet zomaar gewonnen geven maarja er is altijd een overtreffende trap in de vorm van diekooi.
 
Ach, als je een keer mee bent geweest met het MF weekeind de weet je dat we ons niet zomaar gewonnen geven maarja er is altijd een overtreffende trap in de vorm van diekooi.
Met diekooi moet je jezelf ook niet willen vergelijken. Hij kan en doet dingen die bijna onmenselijk zijn.
 
eerlijk gezegd geen idee of het komt doordat het iets heeft geraakt, zou ik dan wel door moeten hebben gehad lijkt mij.
De hoek waarin hij hing was ook niet bepaald ideaal.
Dus ik gok dat de wind er door de loop van tijd en trillingen het stuk metaal kapot getrild hebben.
Ach nu even voor een mooie aftermarket houder navragen bij Lemstra en een set nieuwe knippers :)
Ben allang blij dat ik de plaat nog heb.
 
Laatst bewerkt:
eerlijk gezegd geen idee of het komt doordat het iets heeft geraakt, zou ik dan wel door moeten hebben gehad lijkt mij.
De hoek waarin hij hing was ook niet bepaald ideaal.
Dus ik gok dat de wind er door de loop van tijd en trillingen het stuk metaal kapot getrild hebben.
Ach nu even voor een mooie aftermarket houder navragen bij Lemstra en een set nieuwe knippers :)
Ben allang blij dat ik de plaat nog heb.

kawasaki build quality jonguh. we zouden het niet anders willen toch?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan