MF "Kop van Noord-Holland" Deel 68! Grapje natuurlijk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
is een 1098R niet een beetje enthousiast als eerste circuit motor? niet dat ik heel erg jaloers ben ofzow :9~ :} maar... kan je dan niet beter eerst een 848 of 899 Panigale pakken?
 
Ok thnx ik zal ze eens opzoeken, ik bedoel met NH geen MJK, Damen oid wat een eind verderop ligt :)
 
Gisteren nabij Schagen even gewacht op een groep motorrijders die van rechts kwamen. Stuk of tien motoren, voornamelijk SS. Toen de laatste voorbij was ging ik erachteraan, maar toen besloot de groep om te keren waarbij zo ongeveer niemand uit de groep oplette of dat eigenlijk wel kon. Mocht dus even stevig in de ankers... hopelijk niemand van hier tussen dat stelletje idioten?
 
Gisteren nabij Schagen even gewacht op een groep motorrijders die van rechts kwamen. Stuk of tien motoren, voornamelijk SS. Toen de laatste voorbij was ging ik erachteraan, maar toen besloot de groep om te keren waarbij zo ongeveer niemand uit de groep oplette of dat eigenlijk wel kon. Mocht dus even stevig in de ankers... hopelijk niemand van hier tussen dat stelletje idioten?

Denk het niet, iedereen rijdt hier voorbeeldig.
 
Op de dorpstraat van zwaag bij het spoortje Hoorn > Medemblik
om 14:40 een persoon op motor met sticker gespot :P

Zwart pak met vel gele vlakken :) wat een prachtig weer voor een blokje om!

jammer dat niemand in mijn omgeving een ketting pons heeft dus wordt het maar een "hoop" geld uitgeven voor 1x me ketting ponsen
 
Op de dorpstraat van zwaag bij het spoortje Hoorn > Medemblik
om 14:40 een persoon op motor met sticker gespot :P

Zwart pak met vel gele vlakken :) wat een prachtig weer voor een blokje om!

jammer dat niemand in mijn omgeving een ketting pons heeft dus wordt het maar een "hoop" geld uitgeven voor 1x me ketting ponsen

haakse slijper... dan krijg je je ketting er ook wel af. Vastmaken weer met 2 hamers ... kettingpons: overrated :+
 
Zo vandaag weer een mooie circuitdag gehad op assen met de vtr alles heel gebleven al scheelde het niet veel ruskenhoek uitkomen te vroeg/ te veel gas geven bijna met higsider eraf maar wist de vtr recht te houden en vervolgens rechtop de grindbak door


houd het spannend :+
 
Laatst bewerkt:
mr Duinday: mag onderstaande foto in de OP?

image.jpg


Thanks *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan