MF "Kop van Noord-Holland" Deel 68! Grapje natuurlijk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooie pletterpet hoor !

@Duinday: zou je ajb de foto in de OP kunnen wijzigen in de volgende?:

P5250589_zpspejnqqdq.jpg
 
Ha iedereen!

Iemand toevallig interesse in onderdelen van een 1098R? Alles te koop behalve het blok, deze gaat in de streetfighter :P :+

Pa vond 2 motoren teveel (zijn zitmaaier kon niet meer in de schuur denk ik :9 ) dus de nieuwkomer moet opzoek naar een nieuw thuis (zonder blok). Kan eventueel wel een getuned streetfighter blok erin laten plaatsen inc afstellen etc. Zal de motor op ongeveer 175pk op de achterband komen met 136nm koppel vanaf 3500 rpm.

Blok is 2k km geleden onderhanden genomen door biggerlaar performance. Performance pistons, koppen flowen etc. factuur aanwezig.

foto's volgen.
 
Laatst bewerkt:
Ha iedereen!

Iemand toevallig interesse in onderdelen van een 1098R? Alles te koop behalve het blok, deze gaat in de streetfighter :P :+

Pa vond 2 motoren teveel (zijn zitmaaier kon niet meer in de schuur denk ik :9 ) dus de nieuwkomer moet opzoek naar een nieuw thuis (zonder blok). Kan eventueel wel een getuned streetfighter blok erin laten plaatsen inc afstellen etc. Zal de motor op ongeveer 175pk op de achterband komen met 136nm koppel vanaf 3500 rpm.

Blok is 2k km geleden onderhanden genomen door biggerlaar performance. Performance pistons, koppen flowen etc. factuur aanwezig.

foto's volgen.
Waarom ga je die blokwissel dan doen??
 
Waarom ga je die blokwissel dan doen??

Extreem hoge kwaliteit van het Blok. het enige zwakke onderdeel hierin betreffen de pistons. Deze laat ik nog wel vervangen door performance pistons.

Daarnaast vond ik het blok zoooooooooooooooooooooooooooooooooo Bizar vet presteren dat ik dit ga laten uitvoeren })
 
een genummerde 1098R uit elkaar halen voor alleen het blok :') ik zie de logica er niet van in.

laat dan gewoon dat Streetfighter blok opboren met een setje DP race nokkenassen.
 
Dik verlies draaien denk? Een Ducati zonder blok verkopen :?

Verkoop hem in onderdelen.

De persoon van wie ik hem kocht had hem helemaal opgebouwd op basis van sexyness (alleen de kleurstelling laat het na). Oranje met zwart en rood..

Noem het maar op en het zit erop.

Full evo3 akra systeem 3700 eu nieuw
18 liter carbon tank 2200 eu nieuw
Nemesis traction control 2200 eu nieuw
etc.

Let op! niet de vraagprijs haha.

Dan heeft de bike standaard al een boel opties zoals de marchesini velgen, vering van ohlins, de carbon body.
uiteraard heb ik dan nog mijn blok van de SF welk +- 2000 - 3000 euro dient op te leveren.

Al met al zal ik wel redelijk even draaien.
 
een genummerde 1098R uit elkaar halen voor alleen het blok :') ik zie de logica er niet van in.

laat dan gewoon dat Streetfighter blok opboren met een setje DP race nokkenassen.

Koop de bike zonder blok en hang er een nieuw blok in. Ben je de trotse eigenaar van een genummerde 1098R :)
 
Ik ben het helemaal kwijt... Ik heb niks met Ducati, maar een genummerde homologatie racer in onderdelen verpatsen is gewoon heiligschennis :/ .
 
ik zien het al, meer centen als wijsheid _O- ga je nu met die Streetfighter circuitrijden of is dat idee al van de baan?

B| ... wil gewoon dat blok in mijn sf.. na tuning +-210pk met 160nm koppel. Pk is op de achterband gemeten dus niet de krukas.
 
En ja als ik dat blok wil hebben dan moet ik de 1098r uit elkaar laten halen.. so be it..
heeft voor mij geen emotionele waarde (de SF daarentegen wel).

Frame blijft intact dus de bike blijft op papier bestaan :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan