MF "Kop van Noord-Holland" Deel 68! Grapje natuurlijk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
25 mei (2e pinksterdag) is er weer de West Frieslandrit. Verzamelen op de Roode Steen in Hoorn om 11.00 uur en mooie motoren bekijken.

Bloedjesnel

Als er niets tussen komt zal ik er zijn met de Norton Dominator van 1957, een van de mooiste klassiekers.
 
schijfjes zijn binnen :9~ 320mm Frixion pizza's

11201107_963041970386656_1364234189780799516_n.jpg
 
ZX-7R had ze ook zo groot. Mooi joh, zo'n gevuld voorwiel. Beter nog die zeszuiger klauwen erop, dan is het plaatje helemaal compleet 8-)
 
tragic loss for the biking world...
Zal wel door een jonge gassie in puin zijn gereden. Mooi apparaat, maar dat is toch wel het model voor "foute" figuren :P Met zo'n opengeklapte systeemhelm met van die rode hoorntjes erop :')
 
Zal wel door een jonge gassie in puin zijn gereden. Mooi apparaat, maar dat is toch wel het model voor "foute" figuren :P Met zo'n opengeklapte systeemhelm met van die rode hoorntjes erop :')

aan wat voor figuur heb jij hem verkocht Kevin? als iemand die werkzaam is in de Bijlmer herken ik Giel zijn schets iets te goed.

er is zelfs een gast bij de sportschool onder het station die exact mijn zx10r heeft, maar dan met doorgestoken poten en verlengde chrome acherbrug. ik moet iedere keer huilen als ik er langs loop.
 
Zal wel door een jonge gassie in puin zijn gereden. Mooi apparaat, maar dat is toch wel het model voor "foute" figuren :P Met zo'n opengeklapte systeemhelm met van die rode hoorntjes erop :')
Whahaha, zo'n helm heeft de president van MC Roadrunner ook. 60+er op z'n Electraglide.
Staat best wel!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan