MF "Kop van Noord-Holland" Deel 68! Grapje natuurlijk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
zijn dat die dingen die bij mad opd e toonbank staan?

zo ja, laat weten hoe ze bevallen. had ze besteld voor de deauville maar moest wegens omstandigheden annuleren.

ja die, maar MAD levert ze niet meer helaas, ik wilde ze bestellen maar ze konden ze niet meer krijgen. Dus toen bij Jos Smit besteld in Haarlem, die had alle types (2x voor RSV Mille, 1x achter VFR750) op voorraad liggen.

Voor ik er mee ga rijden zijn we wel weer een jaar verder denk ik, deze winter zal ik er nog wel mee bezig zijn. dus ervaring ermee kan ik je niet vertellen.

echter, onze Frits rijdt er ook mee }) en die heeft ze nog niet aan barrels gekregen dus ze MOETEN wel goed zijn :Y
 
Met mijn bestelde Italiaanse demper verloopt het weer op z'n Italiaans. Ding nog niet in huis en de fabriek reageert nog niet op mail van de winkel, en zijn telefonisch ook niet te bereiken.

Heerlijk. *D
 
aan wat voor figuur heb jij hem verkocht Kevin? als iemand die werkzaam is in de Bijlmer herken ik Giel zijn schets iets te goed.

er is zelfs een gast bij de sportschool onder het station die exact mijn zx10r heeft, maar dan met doorgestoken poten en verlengde chrome acherbrug. ik moet iedere keer huilen als ik er langs loop.
Doe jij eens zwaaien als je onder het station door loopt :+ ik kijk letterlijk vanaf mijn werkplek op 't station
 
Waar heb je 'm besteld dan?

Motoruitlaat.eu. Maar daar heb ik wel vertrouwen in hoor, komt wel goed. Altijd directe, snelle en goede communicatie. Schijnt alleen dat de fabriek op bestelling produceert en vanuit fabriek direct naar de klant verstuurt.
 
aan wat voor figuur heb jij hem verkocht Kevin? als iemand die werkzaam is in de Bijlmer herken ik Giel zijn schets iets te goed.

er is zelfs een gast bij de sportschool onder het station die exact mijn zx10r heeft, maar dan met doorgestoken poten en verlengde chrome acherbrug. ik moet iedere keer huilen als ik er langs loop.
Ik heb 'm aan een jongen uit Obdam verkocht... Hij had er een schuivertje mee gemaakt. Daarna ben ik 'm uit het oog verloren, dus de bijlmer is aannemelijk :P
 
Ik zwaai alle keren als ik door het station rij, maar jij zwaait nooit terug -O-
Jij gaat te snel :+

Motoruitlaat.eu. Maar daar heb ik wel vertrouwen in hoor, komt wel goed. Altijd directe, snelle en goede communicatie. Schijnt alleen dat de fabriek op bestelling produceert en vanuit fabriek direct naar de klant verstuurt.
Zal wel goed komen dan :Y

Gebeurd steeds vaker op deze manier, kunnen ze nog iets meer winst pakken :Y
 
Als het goed is wordt ie vrijdag verstuurd vanuit Italie.

Ben benieuwd :Y

Ik heb te horen gekregen dat de olie die nu nog (minimaal) lekt, a la 1 droppeltje per 2 weken of zo, restant olie is dat door de huuuuge olie explosie in de radiator is terecht gekomen. dat moet er nu langzaam uit zweten / lopen. Kan nog wel effe duren.

Ik heb dr een hard hoofd in maar we zien het wel :P
 
Laatst bewerkt:
Ola. Ik woon in Groningen, maar kom komend weekend eens een weekendje overwaaien naar Noord Holland met vrienden.
Aangezien zij het liefst de hele dag met een boek op hun schoot bij het huisje zitten, heb ik besloten dat ik wel een stuk door Noord Holland wil gaan tuffen.
Kom ik immers nooit.

Zin en tijd in een ritje zaterdag of zondag?
 
Ola. Ik woon in Groningen, maar kom komend weekend eens een weekendje overwaaien naar Noord Holland met vrienden.
Aangezien zij het liefst de hele dag met een boek op hun schoot bij het huisje zitten, heb ik besloten dat ik wel een stuk door Noord Holland wil gaan tuffen.
Kom ik immers nooit.

Zin en tijd in een ritje zaterdag of zondag?
Heeey chocola
Waar zit je in NH? Zondag kan evt wel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan