MF "Kop van Noord-Holland" Deel 69. Krijgen wij deze ooit nog vol?

Hey toppers uit de kop! Ik ben Dennis, 30 en Vorig jaar heb ik al eens aanstalte gemaakt om deel te nemen aan dit topic. Helaas was dat, om verschillende redenen, van korte duur.

Toen nog op een zilver gele yzf600r, tegenwoordig op een zwart oranje gt650r.
Toen nog woonachtig in Schagen, tegenwoordig in Stedebroec bij Enkhuizen.
Weer back in business!

Zijn er ook winter bikkels in de kop die een beetje kou met hun 2wieler niet uit de weggaan?
 
De kou zal me persoonlijk een worst wezen. Afgelopen paar dagen niet gereden omdat ik niet fatsoenlijk de straat uit kon komen met m'n brommers. Nu eindelijk weer een beetje schoon maar morgen vrij. Hopelijk valt het maandag weer een beetje mee met die witte troep.
 
Zal me hier ook even netjes voorstellen! *D
Marrie, 25 jaar en woonachtig in Grootebroek. Rij nu een Honda CMX450 maar daar komt met het voorjaar misschien wel verandering in.

Hey toppers uit de kop! Ik ben Dennis, 30 en Vorig jaar heb ik al eens aanstalte gemaakt om deel te nemen aan dit topic. Helaas was dat, om verschillende redenen, van korte duur.

Toen nog op een zilver gele yzf600r, tegenwoordig op een zwart oranje gt650r.
Toen nog woonachtig in Schagen, tegenwoordig in Stedebroec bij Enkhuizen.
Weer back in business!

Zijn er ook winter bikkels in de kop die een beetje kou met hun 2wieler niet uit de weggaan?
Je zit erg in de buurt! Ik rij nu niet maar dat is meer omdat ik mijn motor niet naast de deur heb staan maar een paar dorpen verderop. Hoop daar na de winter een oplossing voor te vinden. :Y
 
Hey toppers uit de kop! Ik ben Dennis, 30 en Vorig jaar heb ik al eens aanstalte gemaakt om deel te nemen aan dit topic. Helaas was dat, om verschillende redenen, van korte duur.

Toen nog op een zilver gele yzf600r, tegenwoordig op een zwart oranje gt650r.
Toen nog woonachtig in Schagen, tegenwoordig in Stedebroec bij Enkhuizen.
Weer back in business!

Zijn er ook winter bikkels in de kop die een beetje kou met hun 2wieler niet uit de weggaan?
Rijd dagelijks woon-werk op de motor, Aartswoud <-> Oosthuizen, gaat prima :Y

Mijn vrouw rijd meestal ook op de motor (Aartswoud <-> Zaandam), maar die is de afgelopen dagen met de auto gegaan en aangezien we maar één auto hebben.... :X
 
Rij momenteel Oosthuizen-Adam, wel veel pekel, maar nog wel te doen, ook van de week met de sneeuw.
Was gelukkig doe gestrooid.... tjaa wel met pekel 8-) , ieder voordeel heeft zijn nadeel (Sorry, komt door de nieuwe werkplek) .
 
Dat valt me nog best mee! Er zijn dus aardig wat mensen die dat geen probleem vinden. De kou kan mij ook niet zo interesseren, daar kun je je inderdaad op kleden. alleen regen en sneeuw vind ik gewoon niks aan haha!

Wellicht leuk om een winter tourtje door de kop te doen bij droog weer?
 
De kou doet mij ook niet zo heel veel, maar alle pekel vind ik toch wel zonde voor de motor. Heb helaas nog niet de luxe van een extra winter fiets.

Ook uit Stedebroec trouwens 😎
 
Willem uit Oudkarspel, rijdend op een NC750X +/- 25000 ww verkeer per jaar én een GL1500, goed voor ongeveer 10 tot 15000 per jaar in de vrije tijd.
De GL is gestript van alle tupperware en dat staat nog bij spuitmans. Het resultaat zie je hieronder een naked Goldwing
motor kaal.jpg
 
Sow, word weer gespamt hier. Doen jullie ff rustig anders is dit topic zo vol :P

Mijn tuffie staat voorlopig opgehokt. Ik heb een keer met een motor 2 winters doorgereden en toen viel hij net niet uit elkaar. Maar zo gauw de pekel weer weg is trap ik zo snel mogelijk zijn hok uit: rijden moet ie. (en stiekum mis ik het nu ook al na drie weken niet rijden) :9
 
Valt toch wel mee? Ze worden er misschien niet veel mooier van maar als ie daarvan al uit elkaar zou vallen dan zou ik er in de zomer ook niet op durven rijden. :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan