MF "Kop van Noord-Holland" Deel 69. Krijgen wij deze ooit nog vol?

Rondje naar Abcoude vandaag. Was een prachtige dag voor motorrijden, heel veel motoren onderweg. Laten we inderdaad een toerdagje plannen weer. Het lijkt mij leuk om met z’n allen naar Texel te gaan een keer dit voorjaar, maar liefst wel met de horeca weer open :)
 
Gisteren heb ik ook lekker een rondje gedaan.
Ben ook wel weer in voor een leuk ritje.
Maar inderdaad wel handig als de horeca open is. Even een drankje en een gesprek met elkaar is ook de charme van met een groepje onderweg zijn.
Texel klinkt als een leuk en goed idee.

Maar even in de gaten houden wanneer er wat dingen versoepelen en dan rekening houden met beetje mooi weer. Dan kunnen we vast en zeker dit jaar weer wat regelen :t
 
gister ook even in den oever een vissie gehaald, was weer een top middag zo🎉🏍💨
IMG-20210221-WA0006.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hoi ik ben Ivo en woon in Den Helder, ben 33 jaar en werkzaam als brandweerman. Als motor heb een gsxr-750 uit 2009. Ik kan nog wel eens een zware pols hebben, maar probeer het circuit rijden van vroeger niet over te nemen op de weg, oke soms dan..
Ik ken hier eigenlijk niemand met een motor en zou dus wel eens rondjes willen rijden met andere mensen.
Dit is trouwens mijn eerst motor zonder MF sticker op de plaat! Ik weet niet of ik er dan nog bij mag :P
 
Toevallig Ivo! Ik ben Arjan, 35, sinds vorig jaar (weer terug) verhuisd naar Den Helder (Huisduinen eigenlijk) en rij sinds... 2009 motor en de nieuwste aanwinst afgelopen september is een nieuwe KTM Super Duke 1290 GT, daarnaast nog een 2017 VStrom 1000 en mijn vrouw een Kawasaki Z650 (ook uit 2020).
Sinds een poosje gaan onze kinderen allemaal naar school en rijden we regelmatig tussen 0900-1300 een rondje doordeweeks :). Hieronder de familie en de KTM, die ik toch wel het meest gaaf vind.
59E0FE34-D27D-4E41-AF6B-932221C9CEE0.jpeg
96DAB3FF-F372-4F85-9F8C-71809E612131.jpeg
 
Leuk! Ik wil ook nog eens motorrijden op Texel, ben er enkel met de auto en fiets geweest.
Ik vertrek rond 12:00 richting NIWA voor een kleine storing (het elektrisch stuurslot van de KTM werkt vaker niet dan wel) en rij dan een rondje midden NL met een stop in Laren bij vrienden. En dan weer terug. Ik zie nu een mooie blauwe lucht, hopen dat dat zo blijft 😃🏍.
 
Goedemorgen dan ook maar weer eens van mij. Tijdje niets gepost hier, verhuisd naar Spierdijk etc..
Mijn vermelding in de openingspost klopt dan ook van geen kant meer en mag worden aangepast.. de GSX600F is ook al een paar jaar verkocht aan een collega ;)

Rij nu dus een R1100R, na een aantal andere BMW's. R1150RT die ik daarvoor reed staat momenteel in de verkoop (heerlijk om weer 1001 goudzoekers reacties overal te mogen beantwoorden, en de redenen waarom er zoveel van de prijs af moet :p )

Daarnaast heb ik ook nog een stukje speelgoed in de vorm van een GSX-R 750 SRAD uit 1996, ben er nog niet uit of ik deze laat staan of ook verkoop.. In verband met wat gezondheidsproblemen en verbouwing de afgelopen jaren een stuk minder kunnen rijden dan ik had gewild, maar ik heb er weer zin in na gisteren een rondje te hebben geblazen rond Hoorn met de boxert :)
4CEB50DA-72EF-45E2-B9D4-CE579369B33A.jpeg
FD0401DA-489A-44CA-A66D-0D86C4C25946.jpeg
E2589CB8-EDD8-4CD3-818A-70C5E3F8014F.jpeg
D864CED4-B9DD-42C2-A133-5939D4FEA2A7.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Leuk om te zien dat er nieuwe/oud bekenden dit topic gevonden hebben.
Altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen.
Mochten we weer een tourtje gaan doen, dan is uiteraard iedereen van harte welkom om aan te sluiten.
Hopen dat de kou snel echt de lucht uit is en dat het voorjaar echt gaat beginnen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Evy
20210220_164000.jpg
Ik was met dat lekker weertje lekker rondje Veluwe geweest. Via Joure naar appelscha, richting zwolle en dan bij 't Harde er af. (Ja ik weet het, klein rondje maar🤦🏾‍♂️) In vierhouten staat er altijd een ijskar, de Rozenboom. Helaas nu nog niet. Maar gelukkig had ik me eigen kookstel en koffiemaker mee voor een bakkie te maken😂 ds mochten jullie me tegen komen, schuif gerust aan voor een bakkie pleur👍🏾

Aloys
 
Rondje Texel is best leuk en de horeca hoeft niet perse open hoor. Zelf wat te eten/drinken meenemen en op een leuk plekje stoppen kan net zo leuk zijn (weet ik uit ervaring) :)
 
Ha mensen. Jean hier uit Alkmaar. Dacht ik kom weereens kijken op het forum. Heb mijn Versus 650 vorige week ingeruild voor een mooie XVS 950. Ga lekker cruisen de komende tijd. Ben vaak te vinden langs de kust tussen Castricum en Den helder. En idd, een rondje Texel staat ook op mijn bucket list.
 

Bijlagen

  • IMG_20210226_181437.jpg
    IMG_20210226_181437.jpg
    317,5 KB · Weergaven: 7
Hoi, ik ben Bas en heel vroeger kwam ik hier nog wel eens buurten. Woon in j'dorp en rijd voornamelijk op een Speed triple.

Nu ben ik bezig om wat meer vaart in die Speed triple te krijgen. Ik ben dus op zoek naar een dynojet / Tovami / vermogensbank. Weet iemand een goede in de buurt? Madracing en technomotion ken ik al.

thanks!

speedy.jpg
 
Hoi ik ben Ivo en woon in Den Helder, ben 33 jaar en werkzaam als brandweerman. Als motor heb een gsxr-750 uit 2009. Ik kan nog wel eens een zware pols hebben, maar probeer het circuit rijden van vroeger niet over te nemen op de weg, oke soms dan..
Ik ken hier eigenlijk niemand met een motor en zou dus wel eens rondjes willen rijden met andere mensen.
Dit is trouwens mijn eerst motor zonder MF sticker op de plaat! Ik weet niet of ik er dan nog bij mag :P
Hoi Ivo, ben je klaar met varen? ;)
 
Hoi, ik ben Bas en heel vroeger kwam ik hier nog wel eens buurten. Woon in j'dorp en rijd voornamelijk op een Speed triple.

Nu ben ik bezig om wat meer vaart in die Speed triple te krijgen. Ik ben dus op zoek naar een dynojet / Tovami / vermogensbank. Weet iemand een goede in de buurt? Madracing en technomotion ken ik al.

thanks!

Bekijk bijlage 1603559
triumph, motorcentrum bruurs!!!! vlakbij madracing😁
 
Terug
Bovenaan Onderaan