MF "Kop van Noord-Holland" Deel 69. Krijgen wij deze ooit nog vol?

Leuk, ik heb dezelfde motor met dezelfde stickers :}
Net iets anders, bij mij zijn de onderste en bovenste sticker wit.
wel mooie stickers he, moet trouwens zeggen mooie motor heb je :W

Zijn in elk geval goed herkenbaar, als we elkaar tegenkomen moeten we zeker effe stoppen.
 
Net iets anders, bij mij zijn de onderste en bovenste sticker wit.
wel mooie stickers he, moet trouwens zeggen mooie motor heb je :W

Zijn in elk geval goed herkenbaar, als we elkaar tegenkomen moeten we zeker effe stoppen.
Dank je :} Die stickers zijn idd mooi, breekt het vele blauw een beetje. Ik rijd niet zo vaak met koffers, meestal als ik een tripje ga maken en langer dan een dag weg blijf. Hopelijk kan dat binnenkort weer, dan naar Duitsland of misschien zelfs Spanje.
 
Dank je :} Die stickers zijn idd mooi, breekt het vele blauw een beetje. Ik rijd niet zo vaak met koffers, meestal als ik een tripje ga maken en langer dan een dag weg blijf. Hopelijk kan dat binnenkort weer, dan naar Duitsland of misschien zelfs Spanje.
Ik hoop inderdaad ook dat binnenkort de grenzen weer open gaan. Ik ga voor het gemak er van uit dat het niet gaat gebeuren dit jaar. Gaat dat per ongeluk wel dan valt het alleen maar mee. Voor nu gok ik ergens het najaar weer een weekend naar D/Lux of zo. Ik ben er aan toe O-)
 
Wow... dat dit topic nog bestaat haha... @Hansss ik heb ondertussen geen XJR1300 meer maar vorig jaar overgestapt op een Tracer900GT. Aanpassingen zijn een radiatorbeschermer, bloksliders, voor- en achteras sliders, LED knippers, een Akra systeem, wielstriping, Öhlins NIX30 cartridges voor en een verstelbare Öhlins demper met pl adjuster achter, TPMS systeem d'r op en voor de langere trips een topkoffer en een FJR zijkoffer set op de kop getikt, past net ff meer in dan de standaard koffers. Hieronder even zonder al die bagagemeuk *O*


IMG_5846.JPEG


En hier even met de FJR koffertjes dr op:

Koffers.jpeg


Over een maand of 2 mag ik hier niet meer komen omdat ik dan naar Zuid Holland ga verhuizen... groet Rob
 
Laatst bewerkt:
Ik krijg hopelijk en ook eindelijk deze week of volgende week mijn motor. Mis het toch wel na 1,5 jaar geen motor te hebben gehad. Er komt nu een Ducati 749s uit 2006. Het is de bedoeling dat het een blijvertje is :) Af en toe toeren en een weekendje Duitsland af en toe, daar is ie voor gekocht!

Hoop volgende week dan nog een paar leuke ritjes te maken. Laatste week van de 3 weken vakantie voordat ik aan mijn nieuwe baan begin.
 
Ahh, Rob ook weer hier. Leuke motor en vooral dat je hem aardig aangepast hebt want standaard valt hij niet heel erg op. O-)

Ik dacht laatst al in mijn ooghoek toe zien dat je huis te koop staat/stond. Emigreren naar ZH :P
 
Ahh, Rob ook weer hier. Leuke motor en vooral dat je hem aardig aangepast hebt want standaard valt hij niet heel erg op. O-)

Ik dacht laatst al in mijn ooghoek toe zien dat je huis te koop staat/stond. Emigreren naar ZH :P
Jup klopt, samenwonen met mijn vriendin (en pubers haha). Dus na bijna 53 jaar Noordhollandse boer te zijn geweest ga ik eindelijk op stand wonen _O-
 
Wow... dat dit topic nog bestaat haha... @Hansss ik heb ondertussen geen XJR1300 meer maar vorig jaar overgestapt op een Tracer900GT. Aanpassingen zijn een radiatorbeschermer, bloksliders, voor- en achteras sliders, LED knippers, een Akra systeem, wielstriping, Öhlins NIX30 cartridges voor en een verstelbare Öhlins demper met pl adjuster achter, TPMS systeem d'r op en voor de langere trips een topkoffer en een FJR zijkoffer set op de kop getikt, past net ff meer in dan de standaard koffers. Hieronder even zonder al die bagagemeuk *O*


Bekijk bijlage 1622756

En hier even met de FJR koffertjes dr op:

Bekijk bijlage 1622763

Over een maand of 2 mag ik hier niet meer komen omdat ik dan naar Zuid Holland ga verhuizen... groet Rob
Je bent wel vaker vreemdgegaan met een ander type. Dus zie de nieuwe XJR wel weer verschijnen. :P _O-
 
Is er animo voor een motorrit op 23 mei om 14.00 uur? :]
Verzamelplek: Shell Alkmaar
Als iemand het leuk vind om voor te rijden en een leuke route kent.. altijd goed! *O*

Noteer je naam als je mee gaat *O*
* JCJorien + Oscar
* Willem1979
* Jean2Cilinder
* Bueno
* Evy + Thijs
* Mike
* Wouter
* Rentenier
* Hansss
* Brolli21
*
*
*
 
Laatst bewerkt:
Misschien dat ik ook aanhaak maar dat zie ik tegen die tijd wel.

Hoeveel routes wil je hebben? Hoe lang wil je rijden want om 2 uur starten hou je niet heel veel tijd over.
 
Misschien dat ik ook aanhaak maar dat zie ik tegen die tijd wel.

Hoeveel routes wil je hebben? Hoe lang wil je rijden want om 2 uur starten hou je niet heel veel tijd over.
om 14:00 starten, dan naar den helder, wordt dus de boot van 15:30 (afvaart om het uur) 16:00 op texel.
(Begrijp me niet verkeerd, vindt het idee harstikke tof, maar als je een beetje wilt rondrijden en dan over de leuke polderdijkjes, is om 14:00 verzamelen wellicht iets aan de late kant)
 
Ik krijg hopelijk en ook eindelijk deze week of volgende week mijn motor. Mis het toch wel na 1,5 jaar geen motor te hebben gehad. Er komt nu een Ducati 749s uit 2006. Het is de bedoeling dat het een blijvertje is :) Af en toe toeren en een weekendje Duitsland af en toe, daar is ie voor gekocht!

Hoop volgende week dan nog een paar leuke ritjes te maken. Laatste week van de 3 weken vakantie voordat ik aan mijn nieuwe baan begin.


Dat duurt en duurt maar.

:+


Wanneer is ie es klaar. Kunnen we eens samen pruttelen.
En zie hieronder een meeting dus...??
 
Texel even verwijdert uit het bericht, dat wordt een beetje kort tijd. Wij komen uit de nachtdienst. Dus een optie voor een andere route is altijd goed
om 14:00 starten, dan naar den helder, wordt dus de boot van 15:30 (afvaart om het uur) 16:00 op texel.
(Begrijp me niet verkeerd, vindt het idee harstikke tof, maar als je een beetje wilt rondrijden en dan over de leuke polderdijkjes, is om 14:00 verzamelen wellicht iets aan de late kant)
Wij redden niet veel eerder, dus gewoon een rondje in de buurt dan! :+
 
Dat duurt en duurt maar.

:+


Wanneer is ie es klaar. Kunnen we eens samen pruttelen.
En zie hieronder een meeting dus...??
Zoals de motorzaak zojuist appt; de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ze hebben het kenteken binnen. Nu moet ie nog even deze kant op komen. Vind na 5 weken wachten wel dat ze hem eigenlijk mogen brengen. :)
 
Zal mij weer eens voorstellen. Kan zomaar zijn dat ik dit jaar meer op de weg te vinden ben tenslotte.

Ik heet Sebastiaan en ben 40 jaar. Woonachtig in Heiloo waar ik nu een aantal jaar woon met oa 2 boyz.
Heb 2 motorfietsen..beide ducati.
Daarnaast werkzaam in de automotive als meubilair.

Vroeger japfreak en anti ducati.
Sinds 4 jaar rijd ik nu dus Ducati :+.
Heb ze altijd wel mooi gevonden maar ze rammelde en gingen vaak stuk.
Dat doen ze..als je een echte ducati heb...nog steeds wel.
Ik sleutel er meer aan dan aan m'n jappen iig.

Anyway..van alles gehad. Zx6r, zx10r ,gsxr en tl1000r en 's. Fireblades en op het circuit een aantal jaar gewerkt bij motorsportlifestyle. Daar reed ik op een r1 rond.
Daarna volgde Kids en reed ik iets minder. Wel veel sleutelen..aan m'n rg500. Die ik nogal verbouwd heb en toen verkocht heb. Neenee..niet per se spijt..
Daarna volgde nog wat brommers en erna m'n 1e ducati. Een 900ss uit 1992. Leuk ding en ik was ducati om.
Sinds 3 jaar nu een rode 749 biposto uit 2006. Facelift model dus.
Met full termi, performance filters en ecu. Wel veel aan vernieuwd maar weinig bijzondere dingen aan gedaan. Dus stepjes enzo. Wel omgebouwd naar monoposto. Was niet al te lastig en staat mooier. In een klein uur bouw je hem weer terug.
De andere is een zwarte glanzende 999s. Die zal je niet tegenkomen..hij is immers nooit hier uitgebracht.
Ik kwam erachter dat er 50 s versies in de UK zijn uitgebracht en wilde iets aparts..
Dus..op zoek..en na maanden zoeken er 3 gevonden. 2 particulier en 1 zakelijk.
Na wat mail, Bell en whatsapp verkeer stond 2 maanden later een 999s op de zaak :).
Stond wel bijna 2 jaar stil binnen dus net als de rode moest ik van alles vervangen waar ik mij niet goed bij voelde. Die is voor 85 % naar mn zin maar hij is rijdbaar. Afgelopen weekend z'n 1e rit gedaan van heiloo naar bergen.
20210424_131125.jpg
20210227_151246.jpg
20210424_130813.jpg
20210424_130903.jpg
 
Toch lijkt het alsof je op de 749 nog een biposto subframe hebt; er lijkt een gat in te zitten voor je buddy slot. Of heb ik dat mis?
 
Laat ik me hier ook maar even voorstellen.
Ik ben Sander de Jongh,34 jaar oud, getrouwd, sinds kort vader van een zoontje, wonend in Obdam en in het dagelijks leven ben ik APK keurmeester/Eerste monteur bij een Universeel garage.
Op mn 20e heb ik mijn motorrijbewijs behaald, met als doel het besturen van een opgevoerde Kreidler op motorkenteken.
Dit heb ik een aantal jaren gedaan, maar vanaf mn 21e met de komst van mn eerste auto werd het rijden op 2 wielen steeds minder,en uiteindelijk heb ik mn Kreidler in 2014 verkocht.
Sinds 2,5 week heb ik echter een 98er GSX-R 600Srad in de garage staan, en dus ben ik weer een beetje aan het wennen aan het motorrijden.
40923bf3-6993-4826-b92a-a545862305b8.jpg


Ik zag dat er de 23e een ritje gereden gaat worden vanaf de shell in Alkmaar, misschien kom ik ook wel even neuzen.
Dit gaat dan om de Shell bij kooimeer neem ik aan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan