MF "Kop van Noord-Holland" Deel 69. Krijgen wij deze ooit nog vol?

Sinds kort weer aan het rijden en toermotor aangeschaft en volg de regio.
Moet nog wennen aan de motor en lijkt mij leuk om een keertje met jullie mee te rijden.
Tot laters.
 
Vorig jaar hebben we met de helft van deze groep al een paar ritjes gemaakt. Dit ging prima, ondanks we elkaar niet zo goed kennen. Leuke groep, maar nieuwe namen erbij, altijd goed! :}
Betreft de route, ik zal ook eens kijken of ik hem op mijn Garmin kan zetten om even te rijden. Top dat je al wat heb neergezet.
Wil jij dan ook voor rijden? Ik ben niet zo'n voorrijder. Als het moet doe ik het hoor.. maar ik kan niet garanderen dat ik de juiste route rij, dus dan is het een combinatie van improviseren! _O-..

Nu duimen op mooi weer! :+
23 mei; 14.00 uur
Verzamelplaats: MC drive Oost bij Boekelmeer
Noteer je naam als je mee gaat *O*
* JCJorien + Oscar
* Willem1979
* Jean2Cilinder
* Bueno
* Evy + Thijs
* Mike
* Wouter
* Rentenier
* Hansss
* Brolli21
*VlegelS
* VictorJK
*
*
*
Mijn Vriendin moet een dienst in het ziekenhuis overnemen. Ik heb dus de kids en kan helaas niet mee rijden 😢
 
Mag ik mij na vier jaar opnieuw voorstellen? 🙃
Vanaf 2011 heb ik ruim 6 jaar op een VFR750 gereden. Toen dit niet meer zo beviel heb ik hem verkocht en een Honda SH300 scooter terug gekocht. Voor het gemak en als woon - werk vervoer.
Deze heb ik afgelopen winter ook vervangen, nu voor een auto. En toen was ik echt motorloos....
Aangezien ik het motorrijden echt begon te missen heb ik mij de afgelopen tijd georiënteerd op een nieuwe motor en vandaag opgehaald!
Een Yamaha MT09 is het geworden 😍👌
PSX_20210521_195154.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mag ik mij na vier jaar opnieuw voorstellen? 🙃
Vanaf 2011 heb ik ruim 6 jaar op een VFR750 gereden. Toen dit niet meer zo beviel heb ik hem verkocht en een Honda SH300 scooter terug gekocht. Voor het gemak en als woon - werk vervoer.
Deze heb ik afgelopen ook vervangen, nu voor een auto. En toen was ik echt motorloos....
Aangezien ik het motorrijden echt begon te missen heb ik mij de afgelopen tijd georiënteerd op een nieuwe motor en vandaag opgehaald!
Een Yamaha MT09 is het geworden 😍👌
Bekijk bijlage 1635125
Welkom trug Suus!
 
Gisteren een passockstand gekocht en eindelijk eens op een knappe manier mn ketting gesmeerd.
F16CE6C5-DDCF-4B19-BBA8-8C7EBFCC1BF3.jpeg

Nu hopen dat het inderdaad droog blijft zondag.
 
En ietsje minder winderig, was vandaag maar goed dat mn helm een bandje onder mn kin heeft, anders was ie afgewaaid.
 
Ik weet niet hoeveel je rijdt..maar drylube werkt erg goed tegen een..."vette" ketting. Je moet iets vaker spuiten..naar het geeft minder bende dan die natte troep.
tussen de 10 en 12K per jaar (pret kilometers)
ik gebruik S100 en heb altijd een klein busje bij me voor als ik lange ritten maak.
Smeer de ketting altijd direct na een rit als ik weer thuis ben.
Is de ketting lekker warm, en heeft het tijd om te drogen.

Bedoelde trouwens dat je ketting er weer netjes uitzag, vandaar vette tussen aanhalingtekens.
 
Terug
Bovenaan Onderaan