MF "Kop van Noord-Holland" Deel 69. Krijgen wij deze ooit nog vol?

Update; zaterdag 10 juli !

Iedereen zal zijn afspraken al hebben de komende tijd, daarom plannen we toch gewoon een stukje verder vooruit?
We kunnen natuurlijk altijd in de tussentijd nog een rondje doen :]
Who's in? *O*

* JCJorien en Oscar
* Bueno
* Evy & Thijs
* Brolli21
* Guppievoer
* NOSFearatu
* Willem1979
* David
*
*
*

Zet mij er ook maar tussen als misschien, ik weet op dit moment nog niet zeker of meega, al dan niet een gedeelte mee kan rijden.

Ik heb 2 jaar geleden nog gereden O-) [foto] plaatjuh [/foto]
Deze ken ik volgens mij nog wel, turbo upgrade gedaan toch ?
Dan heb ik nog naast jouw gezetten (Sander) dat zij net klaar was. (Florislaan)

Heb je de Alfa nog steeds ?
 
Deze ken ik volgens mij nog wel, turbo upgrade gedaan toch ?
Dan heb ik nog naast jouw gezetten (Sander) dat zij net klaar was. (Florislaan)

Heb je de Alfa nog steeds ?
Omgebouwd naar turbomotor inderdaad.
Ik heb de 75 nogsteeds al staat ze sinds vorig jaar geschorst, ik kom momenteel niet aan het racen toe.
Ook woon in(al 6 jaar) niet meer aan de Florislaan, maar in Obdam.
Ik heb nu wel heel benieuwd wie jij dan bent:$
 
Omgebouwd naar turbomotor inderdaad.
Ik heb de 75 nogsteeds al staat ze sinds vorig jaar geschorst, ik kom momenteel niet aan het racen toe.
Ook woon in(al 6 jaar) niet meer aan de Florislaan, maar in Obdam.
Ik heb nu wel heel benieuwd wie jij dan bent:$
Ik heb jouw ook al geen eeuwigheid meer gezien.
Jouw nick-name kwam mij al zo bekend voor, zoals ik gebruikte jij deze ook voor de Xbox-live :P

Maar misschien herken jij onderstaande auto nog ? (Niet mijn wagen, wel zelfde type/kleur)
Daarvoor heb ik tweemaal een Alfa gehad, zwarte 146 met een Zender body-kit en later een 146 metallic rode.

bimmer_e36.jpg


Laat die hersens maar werken:+
 
Ik heb jouw ook al geen eeuwigheid meer gezien.
Jouw nick-name kwam mij al zo bekend voor, zoals ik gebruikte jij deze ook voor de Xbox-live :P

Maar misschien herken jij onderstaande auto nog ? (Niet mijn wagen, wel zelfde type/kleur)
Daarvoor heb ik tweemaal een Alfa gehad, zwarte 146 met een Zender body-kit en later een 146 metallic rode.

Bekijk bijlage 1645637

Laat die hersens maar werken:+
Het spijt me verschrikkelijk,maar er gaat écht geen lampje branden:$
 
Zaterdag mn kvs slangen van thermostaat vv. Die lekte eigenlijk al sinds mn shakedown. Niks hielp..dus nieuwe.
Tijdens warmdraaien viel mij op dst mn accu een 15.5 volt kreeg...die is al nieuw.. dus niet cool. Gister nieuwe regelaar erop gedaan. Das afgerond en dus klaar voor 10juli.

Maar dat was niet je vraag. Ik ga zondag met vriendin :)
Jij de kwali dus :)
 
Ik wilde eigenlijk wel even een kijkje nemen, maar mijn vriendin heeft mij geclaimd. Ga uiteraard wel kijken op tv.
 
Ik heb ook nog geen idee verder over aankomende zaterdag, maar het idee is on ieder geval om naar Texel te rijden.
Omdat we de boot moeten pakken, en we op het eiland ook nog een tourtje willen maken en natuurlijk ook een hapje eten en drinken, lijkt het me verstandig een beetje op tijd te gaan.
Vorige keren was het meeting point Shell Kooimeerplein of de McDonalds aan de Robijnstraat in Alkmaar.
Is 10:30 afspreken een idee? En lijkt me dat we gewoon beetje via de kust, langs Schoorl. Petten, Callantsoog enzo gaan richting de boot.
@JCJorien is dat een idee?

Zijn er eventueel nog mensen die dan een leuke route ervan kunnen maken en voorop willen rijden?
 
Terug
Bovenaan Onderaan