MF "Kop van Noord-Holland" Deel 69. Krijgen wij deze ooit nog vol?

Ik heb gisteren echt heerlijk gereden. M'n zitvlees dacht daar na zo'n 350km wel iets anders over, vooral de klinkerweggetjes zijn op de 848 niet echt favoriet :+
Misschien voor de volgende keer toch maar eens op zoek naar een comfortzadel, of een routeplanner waar je de klinkerwegen uit kan zetten :$
 
Sorry Sander, ik wist dat er bij Beetsterzwaag een stukje klinkerbestrating in dat bos in zat, maar ik was vergeten dat het zo lang was.
Zelf probeer ik hier in de omgeving NH Bergen al zoveel mogelijk te mijden om deze reden, en dat is alleen maar 1 dorpje...
Soms twijfel ik ook weleens om een keer een comfortzadel te nemen. Had ik bij mijn vorige motor ook en dat veranderde de motor in 1x in een bankstel. Ik had dat ding destijds opgehaald in België (!), meteen erop gezet en oude achtergelaten, ik herinner me die terugrit alsof ik altijd economy class had gezeten en nu opeens business class aan het vliegen was...heerlijk...
 
Nja, ik vind het idee comfortzadel alleen zo mismatchen met een sportieve fiets als de 848, wil wél opzoek naar een 2e motor(denk een monster), als er dan 1 stuk is valt het niet direct op als ik met de ander ben :+ Misschien kan er dan voor de rit gecommuniceerd worden of het een asfalt of "offroad_O-" rit is.
 
En anders misschien ook een keer een idee om route beetje rond IJsselmeer te rijden en dan te eindigen bij ons in Landsmeer.
Dan doen we een BBQ bij ons ofzoiets.

Iemand anders moet de route regelen. Want ik wil niet voorop. Heb de neiging te hard te rijden en eindigen we allemaal met een flinke lunch bon😜
 
Het was een mooie rit, en smaakt naar meer *O*!

@Harmonizer welkom! Zou leuk zijn als je een keer meerijd!

Jou zadel @brolli21 is echt net een plank, met alle respect dat jij deze rit heb volgehouden.._O-

Bij Home - Ellermeyer heb ik een jaar geleden mijn zadel laten vervangen en nog steeds erg tevreden.
Kosten Ellermeyer destijds:
Aanpassen polyether: 125eu
Gelpack inbouwen: 215eu
Bekleden zonder patroon 145eu
Volgens mij heb ik 250eu betaald incl. gelpad en bekleding zonder patroon. Hij kon er een mooi prijsje van maken en binnen 1 dag klaar. 👍

thumbnail_20211114_122103.jpg
 
Ben wel benieuwd naar de route die jullie hebben gereden... ;-)
Dit was (heel globaal) de route. Zuid-West Friesland, het merengebied. Gewoon aan de andere kant van de Afsluitdijk.
Ik rijd er altijd graag, er is net wat meer rust en ruimte om lekker door te rijden, zonder dat er altijd een auto recht voor je neus zit :]


6E654DA9-3B69-48C8-B425-7FB57E0DA044.png
 
Is deze rit gelukt ?
Lijkt mij ook leuk een keer mee te gaan :]

Heeft hier iemand een motor aanhanger te leen (voor een kleine vergoeding) in de omgeving Alkmaar? Gaat om eerste weekend van september, en de opvolgende week.
Of een goed adres om te huren?

Thanks alvast
 
Is deze rit gelukt ?
Lijkt mij ook leuk een keer mee te gaan :]

Heeft hier iemand een motor aanhanger te leen (voor een kleine vergoeding) in de omgeving Alkmaar? Gaat om eerste weekend van september, en de opvolgende week.
Of een goed adres om te huren?

Thanks alvast
Hoi Aapie,

pb gestuurd👍🏼
 

Niemand van hier hoop ik? ;(
Ik las het vandaag, super beroerd weer dit. Met het rondje toeren gister daar toevallig ook langs gereden. bah.
 
Heeft iemand de Gouden tip voor het stallen van een of twee motoren? Ik wil de motoren kunnen halen en brengen wanneer ik zelf wil, zonder afspraak te hoeven maken. Dus wellicht garagebox delen.
Liefst zo dichtbij mogelijk bij Heerhugowaard 🙈
 
Heeft iemand de Gouden tip voor het stallen van een of twee motoren? Ik wil de motoren kunnen halen en brengen wanneer ik zelf wil, zonder afspraak te hoeven maken. Dus wellicht garagebox delen.
Liefst zo dichtbij mogelijk bij Heerhugowaard 🙈
Ik heb een tijd mijn motor bii Shurgard gestald. Deze is gewoon iedere dag open tussen 06:00 en 23:00. Hier kun je met een code / sleutel altijd binnenkomen. Dit was in Hoorn maar ik denk dat ze vast ook wel zo'n constructie in HHW hebben?
 
Terug
Bovenaan Onderaan