MF "Kop van Noord-Holland" Deel 69. Krijgen wij deze ooit nog vol?

ook weer aanwezig nog steeds met de firestorm en de nsr die ik nog weer even inelkaar moet knuts mooi winterklussie als het ooit winter wordt
 
Motorrijden gaat me niet meer al te best af; heb artritis in mijn heup.
Dat is balen zeg. Ik ben afgelopen jaar aan mijn heup geopereerd ivm slijtage. Mocht je overwegen om er echt naar te laten kijken om te beoordelen of de klachten verlicht kunnen worden, dan kan ik je aanraden om daarvoor naar België te gaan. Daar zijn ze veel minder terughoudend dan hier in NL.
 
Goh, mijn RSV staat er nog in; mooie tijd was dat. Nu de Duc 1098:

xpr6fn.jpg

nb9j4h.jpg
 
Klopt ja, Cin werkt in Amsterdam dus dichtbij de A7 was een eis van ons toen we op zoek gingen naar een nieuw huis. Ook in de buurt van Abbekerk in verband met paard wat daar staat :)
 
Pijn in mijn heup lijkt uit mijn rug te komen. Kan goed zijn; ik heb al eens een bijna-hernia in mijn rug gehad. Ik slik nu pijnstillers en die werken goed, ik kan nu weer normaal lopen. Op de foto was géén afwijking in mijn heup te zien, alleen normale slijtage, waar ik nog geen last van zou hoeven hebben. Ook motorrijden gaat weer een stuk beter
 
Goed nieuws Strikkie! Hopenlijk herstel je weer helemaal.

Zo'n zijspan lijkt mij ook wel geinig, maar inderdaad... waar laat je zo'n ding? Er staan nu 4 motoren in de garage, een span past daar niet meer bij. :P
 
Laatst bewerkt:
Pijn in mijn heup lijkt uit mijn rug te komen. Kan goed zijn; ik heb al eens een bijna-hernia in mijn rug gehad. Ik slik nu pijnstillers en die werken goed, ik kan nu weer normaal lopen. Op de foto was géén afwijking in mijn heup te zien, alleen normale slijtage, waar ik nog geen last van zou hoeven hebben. Ook motorrijden gaat weer een stuk beter

Van al dat " retten " :)
 
Het geluk met dit soort zaken is dat het hardstikke zeer doet, scheef gaat lopen vanwege de pijn, waardoor je rug nóg meer verkeerd belast wordt en het daardoor nóg meer pijn doet.
 
Het geluk met dit soort zaken is dat het hardstikke zeer doet, scheef gaat lopen vanwege de pijn, waardoor je rug nóg meer verkeerd belast wordt en het daardoor nóg meer pijn doet.

Dat klopt wat je zegt, je probeert het zoveel mogelijk op een verkeerde manier te ontlasten, waardoor je weer op andere plaatsen klachten krijgt.
Fietsen en zwemmen schijnt goed te doen, In iedergeval sterkte er mee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan