MF "Kop van Noord-Holland" Deel 69. Krijgen wij deze ooit nog vol?

Vandaag een mooi stuk gereden. Wat was het prachtig weer. Als het mooie weer zo aanhoud lijkt het me gezellig om eens te verzamelen en een stukje te touren door de mooie kop van NH. Wie is voor?!
 
Vandaag heerlijk 2 uurtjes opgenomen op t werk en lekker via Den Helder naar Egmond langs de stranden gereden. Goed te doen zo in t zonnetje!
 
Vandaag een mooi stuk gereden. Wat was het prachtig weer. Als het mooie weer zo aanhoud lijkt het me gezellig om eens te verzamelen en een stukje te touren door de mooie kop van NH. Wie is voor?!

Zal eerst eens kijken hoe het met de motor is, accu niet aan de druppellade gedaan deze winter :X

Tegen de tijd dat ik dat gedaan heb vriest het vast wel weer :+
 
Goeiemorgen! :W

Even voorstellen.
Ik ben Benjamin, 28 jaar en woonachtig in Bovenkarspel.
In het verleden een GS500, ZXR9 en LC4 gehad, maar de afgelopen zes jaar geen motor gereden.
Maar gister heb ik een Honda Transalp XL600v gekocht :] Dus eindelijk weer rijden!

Een van mijn hobby's is fotografie, dus er gaan nog wel betere foto's komen, maar voor nu, dit is hem :9
IMG_1297.jpg
 
Goeiemorgen! :W

Even voorstellen.
Ik ben Benjamin, 28 jaar en woonachtig in Bovenkarspel.
In het verleden een GS500, ZXR9 en LC4 gehad, maar de afgelopen zes jaar geen motor gereden.
Maar gister heb ik een Honda Transalp XL600v gekocht :] Dus eindelijk weer rijden!

Een van mijn hobby's is fotografie, dus er gaan nog wel betere foto's komen, maar voor nu, dit is hem :9
Bekijk bijlage 1357986
Heerlijk hè? Met je camera en de motor oppad. Doe ik ook graag.
 
Hey :W kom toch even binnen zonder kloppen ;) zie gelukkig nog namen van wat jaartjes terug. Goh wat gaat de tijd toch snel, was het niet 2006 of 7?
Hoe gaat het met jullie en de de brommers ? Ik rij sinds 1,5 jaar weer wat regelmatiger op zo'n rooie :]
 
Hey Hans, ja alles gaat weer top in huize Saluti ! Euuuh oranje... Je had toch een Triumph Tiger of een KTM gekocht. Gaat ook alles goed met jou en t werk ? Ik heb onlangs nog aan je gedacht na incident in Obdam.
Ik rij nu een 999 maar die gaat de verkoop in. Alhoewel deze houding minder extreem is dan mijn vorige sportieve (916, 1098 en 1198) is het me té sportief geworden en wil ik weer terug naar een comfortabele monster of zelfs multistrada als het budget het toelaat. Het is een prachtige monoposto uit 2014 in superstaat. Iets voor jou, dan is ie ROOD :)
mijn brommer.JPG
 
Nee, Orange zoals ze dat bij Kawasaki noemen (eigen foto's)

Nee joh, voor mij geen supersport. Nooit gehad ook. Geef mij maar een comfortabele rechtopzitmachine :-)
 

Bijlagen

  • Kawa Moezel.jpg
    Kawa Moezel.jpg
    243,1 KB · Weergaven: 5
  • Versys-1-800x600.jpg
    Versys-1-800x600.jpg
    84,6 KB · Weergaven: 4
Terug
Bovenaan Onderaan