MF "Kop van Noord-Holland" Deel 69. Krijgen wij deze ooit nog vol?

Heeft er iemand nog een leuke route Noord Holland.
Ik rij KTM 1290GT, ik hou van vlot rijden in zijn 2 en 3 versnelling.
Liefst met dijkwegen, zo min mogelijk snelweg en bebouwde kom.

Ben benieuwd,
groet Richard uit de Zaanstreek
Dat is best specifiek. En rond welke toerentallen zit je dan?
 
De fiets heeft meer dan 170 pk en koppel van 144 Nm bij 6.750 rpm.
Maar het gaat mij om lekker toeren in de buurt over dijken.
Niet dat ik telkens in zijn 1 moet rijden in het dorp.
Ik rij in de regio bijna niet boven de 8000 toeren en niet harder dan 50 km dan mag.
 
De fiets heeft meer dan 170 pk en koppel van 144 Nm bij 6.750 rpm.
Maar het gaat mij om lekker toeren in de buurt over dijken.
Niet dat ik telkens in zijn 1 moet rijden in het dorp.
Ik rij in de regio bijna niet boven de 8000 toeren en niet harder dan 50 km dan mag.


Dan krijg je van mij geen routes, jij geeft de motorrijders een slechte naam :(

:+ :+ :+
 
Laatst bewerkt:
hihi, met jou aan name krijgen de motorrijders zeker een slechte naam.
Simpel toch...

Maar gelukkig wordt de regiosite zo wel gevuld...hahaha
 
Schermer en Noordkop is leuk om rond te rijden.
Maar ook de route langs de kust Den Helder, Groet, Schoorl, Castricum, Egmond, IJmuiden, Zandvoort.

Slogan van KTM... ready to race.
 
Laatst bewerkt:
Schermer en Noordkop is leuk om rond te rijden.
Maar ook de route langs de kust Den Helder, Groet, Schoorl, Castricum, Egmond, IJmuiden, Zandvoort.

Hogere versnelling dan 4 gebruik ik in principe niet, dan gaat ie bokken.
Steigeren en strepen trekken gaat dan ook moeilijk, hahaha
Slogan van KTM... ready to race.

In West Friesland ga ik van het weekend rond toeren.


Langs de kust moet je niet willen zijn met mooi weer, veel te veel file rijden :r. Dat is ook soms met de kustplaatsten in Westfriesland. Medemblik bijvoorbeeld kan je soms best lang voor de brug in het centrum staan maar je vind daar ook wel een paar goede terrassen. :t
 
Hallo allemaal,

Ik zal me ook even voorstellen. Mijn naam is Kevin kom uit Amsterdam. Vorige jaar november mijn rijbewijs gehaald. Sinds paar weken ben ik in bezit van een Triumph street triple RS. Ben redelijk nieuw in deze wereld. Zal leuk zijn om soms samen te gaan touren. Eventueel tips voor mooie routes.
 

Bijlagen

  • IMG_3075.jpg
    IMG_3075.jpg
    297,1 KB · Weergaven: 9
Hallo allemaal,

Ik zal me ook even voorstellen. Mijn naam is Kevin kom uit Amsterdam. Vorige jaar november mijn rijbewijs gehaald. Sinds paar weken ben ik in bezit van een Triumph street triple RS. Ben redelijk nieuw in deze wereld. Zal leuk zijn om soms samen te gaan touren. Eventueel tips voor mooie routes.

Mooie fiets :)
 
Hey Richarde62,

Ik heb helaas geen routes voor je maar ben blij dat je in 1 klap gewoon een post of 4 hebt uitgeLokt:t
Dat is tegenwoordig best bijzonder in dit topic:+:+:+
 
Het is altijd leuk om de regiosite in stand te houden, negatieve reactie is dus hopelijk positieve actie en reply.

Bovendien kan ik met mijn Tomtom eenvoudig routes ingeven in een bepaalde regio.
Zondag langs Medemblik en Schagen gereden, leuk sportief rond gereden en vanzelfsprekend fanatiek gezwaaid. Ohhh, 1 hand aan het stuur.
Helaas was bij Marken Binnen was smorgens een motorrijder gevallen, weg langs NHkanaal.
 
  • Leuk
Waarderingen: Mar_
Groene hart. Bij amsterdam zuid de amstel volgen naar het zuiden. Rijdt je zo het groene hart in. Blijf bij het water en het is een en al krap slingerdijkje.

@ Chico Chino: welkom. Street Triple. Altijd goed ;)
 
Was gistermiddag bij Agriport op de A7 toch even flink water happen op de snelweg. Dacht rond 15:00 vanuit Den Helder richting Blokker wel ff droog over te komen. Had ik even pech zeg :) . Wel lekker ritje en motor lekker schoon van het stof wat erop zat :D
 
Yep, Schermerhorn is leuk om te rijden. Rotonde nemen richting Sporthal de Mijse vervolgens rustig doorrijden en aan het eind dan linksaf de dijk op.

Je kunt rustig of met tempo je ei kwijt, vanwege de rust en weinig verkeer. Geen boeren gezien, haha.

Alleen eerst ff verkennen voor het gas erop, hihi...
 
  • Leuk
Waarderingen: Mar_
Yep, Schermerhorn is leuk om te rijden. Rotonde nemen richting Sporthal de Mijse vervolgens rustig doorrijden en aan het eind dan linksaf de dijk op.

Je kunt rustig of met tempo je ei kwijt, vanwege de rust en weinig verkeer. Geen boeren gezien, haha.

Alleen eerst ff verkennen voor het gas erop, hihi...
Hele gebied rond Middenbeemster heel goed te doen })
 
Rondje plannen in de regio lijkt mij ook leuk met voorrijders die de omgeving echt kent.

Het moet wel leuk blijven voor iedereen, we gaan er toch voor. Hihi
 
Laatst bewerkt:
Wat ben jij toch een negatief persoon, of kortzichtig anders beperk met denken individu.

Voor onze veiligheid is het belangrijk om te weten of wij niet anderen dan ons zelf in een penibele situatie brengen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan