MF "Kop van Noord-Holland" Deel 69. Krijgen wij deze ooit nog vol?

Nu hoor je jou ook wel heel duidelijk aankomen natuurlijk :')
Als ik buiten in m'n tuin zit kan ik aan het geluid al horen of jij voorbij knalt :P (Ik vind t overigens heerlijk hoor O-))

*O*

Die keer bij krabbendam reed een maatje met een Nuda met open Arrow voor mij.
Zijn herrie leverde mij gedonder op _O-
 
Krabbendam richting veerpont buitenhuis is leuk. Vorige week even aantal keer gereden, om te relaxen en te ontspannen. Lekker strepen trekken, overzichtelijk en weinig boeren te bekennen.
Wel Bromsnor, motormuis, zeker een undercover motor agent, had mij iemand gezien draaide snel om maar was natuurlijk niet in staat mij bij te houden met zijn BMW brommerjte, hihiii, sorry collega. Ik moest bij de rechtbank te Haarlem zijn om 2 stagiaires weg wijs te maken in het recht over rechtmatigheid en aanname van argumenten en betogen. Motormuis even opgewacht bij benzinepomp bij de rotonde en even vriendelijk doch medelevend gesproken over die wegpiraten. Na conclaaf mocht hij wel van mij mijn papieren controleren en zag dat wij in principe provinciaal collega's zijn. Ik zei: ga jij maar verder criminelen of boeven vangen, hahahha. Even geattendeerd dat hij geen onderzoek mocht doen en mijn papieren niet mocht controleren als er geen directe aanwijzing voor was.
Discussie gesloten en gaan met die banaan.
 
Krabbendam richting veerpont buitenhuis is leuk. Vorige week even aantal keer gereden, om te relaxen en te ontspannen. Lekker strepen trekken, overzichtelijk en weinig boeren te bekennen.
Wel Bromsnor, motormuis, zeker een undercover motor agent, had mij iemand gezien draaide snel om maar was natuurlijk niet in staat mij bij te houden met zijn BMW brommerjte, hihiii, sorry collega. Ik moest bij de rechtbank te Haarlem zijn om 2 stagiaires weg wijs te maken in het recht over rechtmatigheid en aanname van argumenten en betogen. Motormuis even opgewacht bij benzinepomp bij de rotonde en even vriendelijk doch medelevend gesproken over die wegpiraten. Na conclaaf mocht hij wel van mij mijn papieren controleren en zag dat wij in principe provinciaal collega's zijn. Ik zei: ga jij maar verder criminelen of boeven vangen, hahahha. Even geattendeerd dat hij geen onderzoek mocht doen en mijn papieren niet mocht controleren als er geen directe aanwijzing voor was.
Discussie gesloten en gaan met die banaan.
Goed verhaal lekker kort
 
  • Leuk
Waarderingen: R&zo
9ZOgqGO.png
 
Krabbendam richting veerpont buitenhuis is leuk. Vorige week even aantal keer gereden, om te relaxen en te ontspannen. Lekker strepen trekken, overzichtelijk en weinig boeren te bekennen.
Wel Bromsnor, motormuis, zeker een undercover motor agent, had mij iemand gezien draaide snel om maar was natuurlijk niet in staat mij bij te houden met zijn BMW brommerjte, hihiii, sorry collega. Ik moest bij de rechtbank te Haarlem zijn om 2 stagiaires weg wijs te maken in het recht over rechtmatigheid en aanname van argumenten en betogen. Motormuis even opgewacht bij benzinepomp bij de rotonde en even vriendelijk doch medelevend gesproken over die wegpiraten. Na conclaaf mocht hij wel van mij mijn papieren controleren en zag dat wij in principe provinciaal collega's zijn. Ik zei: ga jij maar verder criminelen of boeven vangen, hahahha. Even geattendeerd dat hij geen onderzoek mocht doen en mijn papieren niet mocht controleren als er geen directe aanwijzing voor was.
Discussie gesloten en gaan met die banaan.
krabbendam zal ik eens proberen als de fiets weer terug is.
Maar je verhaal over die motormuis volg ik niet helemaal. Was het nou wel of geen wout en probeerde hij je uberhaupt bij te houden of was je gewoon zelf aan het racen geslagen, in de hoop dat hij zou volgen..
Maar misschien wil ik het ook niet weten hahahah
 
Krabbendam richting veerpont buitenhuis is leuk. Vorige week even aantal keer gereden, om te relaxen en te ontspannen. Lekker strepen trekken, overzichtelijk en weinig boeren te bekennen.
Wel Bromsnor, motormuis, zeker een undercover motor agent, had mij iemand gezien draaide snel om maar was natuurlijk niet in staat mij bij te houden met zijn BMW brommerjte, hihiii, sorry collega. Ik moest bij de rechtbank te Haarlem zijn om 2 stagiaires weg wijs te maken in het recht over rechtmatigheid en aanname van argumenten en betogen. Motormuis even opgewacht bij benzinepomp bij de rotonde en even vriendelijk doch medelevend gesproken over die wegpiraten. Na conclaaf mocht hij wel van mij mijn papieren controleren en zag dat wij in principe provinciaal collega's zijn. Ik zei: ga jij maar verder criminelen of boeven vangen, hahahha. Even geattendeerd dat hij geen onderzoek mocht doen en mijn papieren niet mocht controleren als er geen directe aanwijzing voor was.
Discussie gesloten en gaan met die banaan.

En wat zei hij erna ?
 
Dienders moeten altijd uitleggen waarom ze iemand staande houden en bovendien zijn objectieve gedragingen gerechtvaardigde redenen.
Hij vond mijn rijstijl toch afwijkend van de massa. Ik had gezegd dat ik niet hard rij maar wel snel met de motor op de dijk, ja toch, juiste bewoording tegen een beëdigd persoon.
 
Volgens mij moet je gestudeerd hebben om het allemaal te kunnen begrijpen/verwerken/relativeren/ect.. what ever en met naar school of na het volgen van een opleiding lukt dat hedendaags vaak even net niet.
Met ouwe lullen levenservaring gaat dat echt helemaal niet.....traag, sloom, herhaling, verkeerde aanname, ..watte.

Oja, er was ooit een verschil tussen gestudeerd hebben en naar school zijn geweest.

Maar gelukkig is de radio op de site verdwenen.
 
Dus je moet gestudeerd hebben om dat soort geschreven shit te begrijpen? Dat zegt mijns inziens alles over de schrijver en niets over de lezer. En alweer een bewijs dat gestudeerd hebben en IQ niets met elkaar te maken hebben. Als je gestudeerd hebt weet je hoe- en waar je dingen moet opzoeken, heeft dus weinig met kennis/IQ te maken.

Als je neer gaat kijken op mensen die niet "gestudeerd" hebben kon je wel eens in de problemen komen. Wie moet straks de KTMs en Tesla's onderhouden? Dat zijn vaak mensen die naar school zijn geweest en met bijscholingen nog een heel eind gekomen zijn. Die werken met de handjes in een werkplaats of langs de weg. Als die er niet meer zijn is het strepen trekken op de dijken gauw over. :W
 
Ik hoop jouw oude motor niet tweedehands te kopen...

Alhoewel, als je hem al inruilt omdat de banden op zijn. Misschien toch. :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan