MF "Kop van Noord-Holland" Deel 69. Krijgen wij deze ooit nog vol?

Laat ik mij hier ook maar (weer) eens voorstellen.

Ik ben Arjan uit Wervershoof. Al zo'n 10 jaar lid van MF maar laatste jaren minder actief hier. Afgelopen week heb ik, na jaren supersport te hebben gereden, mijn nieuwste aanwinst binnen in de vorm van deze prachtige Speed Triple.

Ik heb er weer heel veel zin in e
IMG_20190824_200727.jpg
n voor leuke tourtjes houd ik mij aanbevolen 😀
 
Duc is weer opgehaald en onderweg naar Spanje inmiddels. Alles is weer gefixt, maar toch apart dat wanneer ik terugschakel door te "trappen" op het pedaaltje, hij af en toe in z'n neutraal schiet. Met trappen bedoel ik dan dat ik m'n hele voet los van het stepje haal en hem vrij fanatiek naar beneden trap. Als ik "netjes" terugschakel doet ie het heel soepel en is er niets aan de hand. Dit kan ook snel, en hierbij houd ik dan m'n hiel gewoon op het stepje.

Toch apart. 4 September iig naar circuit en dan even kijken hoe het allemaal gaat. :)
 
Sta ik bij de rechtbank van Alkmaar.
Krijg ik een gevoel dat die Richard hier ook is.

Was waarschijnlijk bezig om stagiaires wegwijs te maken in het recht over rechtmatigheid en aanname van argumenten en betogen. :Y

Kijk maar uit dat je geen rechtszaak aan je reet krijgt, iets met wet op privacy en zonder toestemming openbaar maken van foto/kenteken van iemands auto: SEE YOU IN COURT!! :W
 
Ik denk dat kenteken sowieso openbaar is. Dat het aan een belachelijk gepimpt stuk ijzer hangt maakt volgens mij nix uit :N

Hij heeft wél kans gezien hem keurig te parkeren, midden in het vak.
Dat zie je niet vaak
 
Laatst bewerkt:
zo gister even de originele dempers onder de vtr gezet ,vrijdag koers richting Luxemburg dan zaterdag/zondag Zwitserland en dan op de terug weg langs de stelviopass en dan weer richting huis :]
 
Zo, krijgt dit topic even een bijzondere wending ! :o

Een keertje over de dijkjes toeren lijkt mij ook leuk.
Stukjes die genoemd werden waren altijd wel favoriet, helemaal dat stukje naar st Aagtendijk :9
Alleen dan zonder te verkennen, Tesla's en manse praat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan