MF "Kop van Noord-Holland" Deel 69. Krijgen wij deze ooit nog vol?

Ik rijd er ook niet vaak, maar als ik er kom is het druk met verkeer van en naar Texel. Weinig hardrijders dan. Nu ben ik zelf niet van het heel hard doorknallen (kost veel te veel stroom) maar trajectcontroles zijn irritant op de motor.
 
pak de paralelweg dan wel daar zitten nog wat leuke bochtes in en trajectcontrolle vind ik beetje onzinnnig hadden beter in burgervlotbrug en sint maartensvlotbrug flitspaal kunnen neerzetten want daar rijd verkeer veel vaker veel te hard door de dorpen en over de kruisingen gaat vaak zat ook fout
 
denk ook dat het weinig zin heeft daar.
vrij drukke weg waar je amper hard kan rijden.
wel een hoop mafkezen die inhalen op de gekste plekken!
dat is wat die N9 zo gevaarlijk maakt.
 
9 van de 10 keer rijd je met z’n alle in één lange sliert achter elkaar aan en dat gaat altijd precies 80km/u :+ Dus een trajectcontrole op deze weg vind ik vrij nutteloos..
 
Met name in de nacht met trajectcontrole lijkt mij het verdienmodel op de N9. Overdag kun je inderdaad amper doorrijden.

Ik zie trajectcontroles alleen maar als verdienmodel voor justitie, niet om veiligheid te vergroten zoals ze zeggen. Ik bedoel: een frontaaltje met 80km p/u of 100km p/u op een N-weg zal het eindresultaat niet heel veel verschillen. Veiligheid heeft voornamelijk te maken met de inrichting van de weg en met het gedrag van de gebruikers. :X
 
Ben van mening dat het juist nadelig is voor de verkeersveiligheid. Mensen zijn meer bezig met strak de snelheid aanhouden dan met fatsoenlijk om zich heen kijken.
 
Met name in de nacht met trajectcontrole lijkt mij het verdienmodel op de N9. Overdag kun je inderdaad amper doorrijden.

Ik zie trajectcontroles alleen maar als verdienmodel voor justitie, niet om veiligheid te vergroten zoals ze zeggen. Ik bedoel: een frontaaltje met 80km p/u of 100km p/u op een N-weg zal het eindresultaat niet heel veel verschillen. Veiligheid heeft voornamelijk te maken met de inrichting van de weg en met het gedrag van de gebruikers. :X
Hans, je sla de spiekert op zien kop💪👍👌
 
Ff voorstellen :
Ik ben Maurice, 44 km's jong 😉 en woon in Heiloo. Momenteel in bezit van een R1. Deze gebruik ik voor zowel woon-werkverkeer als recreatie. Hopelijk komen er in dit jaar veel, met mede MF'ers, mooie tochtjes aan!

Met vriendelijke motorgroet, Maurice
 
Ff voorstellen :
Ik ben Maurice, 44 km's jong 😉 en woon in Heiloo. Momenteel in bezit van een R1. Deze gebruik ik voor zowel woon-werkverkeer als recreatie. Hopelijk komen er in dit jaar veel, met mede MF'ers, mooie tochtjes aan!

Met vriendelijke motorgroet, Maurice
Welkom vanuit Heerhugowaard.
 
Hoi Maurice, welkom hier. Als je een keer rijden wil met een groepje vanaf hier: gewoon hier ff roepen en misschien dat er iemand aanhaakt. :]
 
Nog een nieuwe motorrijder uit de regio hier. Eind januari mijn rijbewijs gehaald en sinds een kleine maand trotse bezitter van een street triple.
 
Welkom Maurice en Terrean! En recent aangeschafte motoren moeten natuurlijk wel geshowd worden hè :]

Is er wel eens eerder een toer tocht georganiseerd vanuit dit topic?
 
Terug
Bovenaan Onderaan